Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam padnięty przepływomierz i zamierzam go wymienić (już zamówiony), ale doczytałem sie w jednym poście cytuje: "Sama wymiana nic ci nie da, w sterowniku wisza bledy i trzeba je wykasowac po jej wymianie, inaczej sterownik odlancza uszkodzone urzadzenie w tym przypadku przeplywke i podstawia wartosci usrednione z pamieci tzw. tryb awaryjny". Jeśli sterownik odłancza uszkodzone urządzenie, to dlaczego muszę wyjąć wtyczkę z przepływomierza żebym mógł jeździć. Przy wpiętej wtyczce do przepływomierza nie mogę wejść na obroty i falują na pracy jałowej silnika (jazdy nie ma napewno). Czyli oznacza to że jednak komputer pobiera informacje z przepływomierza ale błędne, a dopiero po odłaczeniu przechodzi w tryb awaryjny (nawet nieźle chodzi na tym trybie:). Jak to z tym kompem jest?
Opublikowano
oryginal bosch'a wystarczy tylko przelozyc i luz :mrgreen:

Były:

E30 324d '87

E36 325td '91

E36 318tds '96

Passat B5 1,9 TDI '97

E46 320d '00

Audi A4 1,9 TDI Multitronic '03

Mazda 6 1,8 '05

E46 320d '03

Opublikowano
nie koniecznie orginał,ja mam wsadzony MTM i śmiga już ponad rok bez ingerencji w kompa.Musi być orginalny nr. BOSCHA.
BMW do końca.
Opublikowano
ja wymienilem na org.i kilka dni chodzil ladnie ale objawy powrocily wykasowalem bledy to samo wreszcie po konfiguracji oprogramowaniw w aso od paru miesiecy swiety spokoj i autko smiga idealnie
Opublikowano
No niestety nie kupiłem BOSHA, kupiłem zamiennik ale oczywiście tylko dla tego typu przepływomierza BOSHA (numer przepływomierza się zgadza z BOSHA). Z tego co przeczytałem z waszych wypowiedzi to i z zamiennikiem i z orginałem może być różnie albo będzie działał ok albo trzeba będzie podjechać do ASO. A może ktoś jeszcze miał przygody z przepływomierzem i jak to u niego było?
Opublikowano
A może ktoś jeszcze miał przygody z przepływomierzem i jak to u niego było?

Wymieniłem na oryginał, było lepiej ale nie tak jak przed awarią. Po adaptacji w serwisie wszystko wróciło do normy.

Opublikowano
Ja mam nadzieje że przynajmniej silnik będzie pracował noramalnie bo teraz mam odłączony przepływomierz przy podłączonym nie mogę wejść na obroty nie da się jeździć. Zobaczymy, wstawię, zobaczę jak będzie, a na kompa do aso i tak mam zamiar się wybrać w tym miesiącu, to odrazu załatwię w razie czego przepływomierz.
Opublikowano
Wstawiłem nowy przepływomierz, narazie jest ok, obroty równe, i wkręcają się na maxa, i przybyło mocy :), do ASO i tak pojade to jeszcze się sprawdzi czy tak wszystko do końca ok. Dzięki za pomoc.
  • 2 lata później...
Opublikowano

Witam wszystkich tez mam ten problem...tylko ja wymieniałem silnik i teraz na niskich obrotach faluje i nie ma mocy...

czy to tylko kwestia adaptacji przepływki??? czy moze coś z pompą wtryskowa?? pozmóżcie...Pozdr.

  • 5 lat później...
Opublikowano

Hej.

Jakie objawy uszkodzonego przepływomierza mieliście?

Ja miałem nie równa praca silnika przy starcie przez pare sekund nie równo chodził silnik puzniej wracało wszystko do normy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.