Skocz do zawartości

[E46] Zmiana przełącznika kierunkowskazów na przeł. do BC


u95

Rekomendowane odpowiedzi

Oczywiście w lewym :cool2:

Ten w prawym jest od czegoś innego.

Witaj Koleżko "zielo".Co do klimy to właśnie wróciłem od mechanika,Twój link zrobił mi trochę mętliku w głowie ale już jestem w temacie.Zgadza się co napisałeś,że trzeba dodać trochę części do nagrzewnicy ale w Twoim linku(nie wiem czy zauważyłeś ?)nie ma mowy o wymianie nagrzewnicy ! Dotyczy on zamontowania zestawu do przerobienia manuala na auto i rzeczywiście taki zestaw jest dostępny w ASO za ok.950zl.(dzwoniłem do ASO Wrocław).Ktoś w poście napisał,że lepiej wymienić używaną kompletną nagrzewnicę,i właśnie z tym byłem u mechanika - czy wymieni samą nagrzewnicę(co nic oczywiście by nie zmieniło)czy nagrzewnicę kompletną(pokazałem wydruki z Twojego linku). Otóż jest jak pisałem wcześniej,panel 50zł.kompletna nagrzewnica z okablowaniem i wszystkimi pierdołami 100zł.robocizna 200zł = 350zł.A w Twoim linku kolegę kosztowało to.....chyba 1300zł.(same części bo robił sam).Wiem ,wiem zaraz powiesz,że ....ale ma nówkę a nie używkę...na co ja powiem,że....no cóż mieć prawie klocka w kieszeni a nie mieć to też sztuka, a jeżeli chodzi o awaryjność to i nówka może zawieść.Jestem wstępnie umówiony na wymianę w poniedziałek,jak będzie gotowa to napiszę jak chodzi klima.

pozdrawiam Doktor

PS. co do miejsca czujnika temperatury to taką informację otrzymałem w ASO Wrocław !?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 82
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Mam tu paru koleżków na forum, ale to są ludzie będący tu od kilku lat i znamy się jak łyse opony. Ciebie jakoś nie kojarzę. To po pierwsze.

ASO Wrocław ma rację, że w prawym nadkolu jest czujnik temperatury, ale jak napisałem wyżej (wystarczy czytać dokładnie i ze zrozumieniem), służy on do czegoś całkiem innego, niż to, do czego potrzebny jest czwarty kabel podczas dokładania BC. Tego ASO Wrocław może już nie wiedzieć, ja bym się nie zdziwił. Ja nie czekuję od ciebie nieskończonej wiedzy, ale jak piszesz coś informacyjnie, to niech będzie to informacja rzetelna. Bo potem ktoś wymieni czujnik w prawym nadkolu i dalej będzie się zastanawiał, czemu mu źle pokazuje.

Proszę, żebyś w przyszłości edytował swoje posty, a nie cytował jeden po drugim. W przeciwnym razie robi się tasiemiec. Powodzenia w przeróbce klimy :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam tu paru koleżków na forum, ale to są ludzie będący tu od kilku lat i znamy się jak łyse opony. Ciebie jakoś nie kojarzę. To po pierwsze.

ASO Wrocław ma rację, że w prawym nadkolu jest czujnik temperatury, ale jak napisałem wyżej (wystarczy czytać dokładnie i ze zrozumieniem), służy on do czegoś całkiem innego, niż to, do czego potrzebny jest czwarty kabel podczas dokładania BC. Tego ASO Wrocław może już nie wiedzieć, ja bym się nie zdziwił. Ja nie czekuję od ciebie nieskończonej wiedzy, ale jak piszesz coś informacyjnie, to niech będzie to informacja rzetelna. Bo potem ktoś wymieni czujnik w prawym nadkolu i dalej będzie się zastanawiał, czemu mu źle pokazuje.

Proszę, żebyś w przyszłości edytował swoje posty, a nie cytował jeden po drugim. W przeciwnym razie robi się tasiemiec. Powodzenia w przeróbce klimy :cool2:

Przepraszam "zielo" ,że zwróciłem się do niego - Koleżko -

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam, czy ktoś z okolic Zielonej Góry jest w stanie pomoc mi przy wymianie przełącznika na przełącznik z BC wraz z oprogramowaniem?

Robiłem test 7.1 pokazał mi 175, czyli 17.5 stopnia wiec chyba czujnik temperatury mam, muszę tylko sprawdzić w lewym nadkolu czy na pewno jest...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • 4 miesiące temu...

Witam, właśnie skończyłem zmieniać manetke w mojej e46. Ogólnie operacja dość łatwa przyjemna i szybka, mimo że pierwszy raz w życiu demontowałem kierownice :). Mam pytanie co do samej kierownicy i jej osadzenia na odpowiednich ząbkach. Czy to wcięcie w ząbkach kierownicy i wcięcie w ząbkach kolumny to jest jakiś klin oznaczający prawidłowy montaż kierownicy?? Tak mi się wydaje i tak zamontowałem, poprzednio było przestawione o kilka ząbków, ale teraz ustawiłem tak żeby te 2 wcięcia się licowały. Tak ma być?? kierownice mam teraz ostro przekręconą w lewo, w poniedziałek i tak jade na geometrię więc będzie ustawione jak trzeba. Niech mi tylko ktoś potwierdzi czy zmontowałem dobrze.

 

Druga sprawa, czy jest ktoś we Wrocławiu z kompem kto by mi mógł teraz aktywować BC?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaznaczenie wlasnie jest po to zeby dobrze zamontowac. Jesli kierownica byla przestawiona na zabkach to juz ktos wczesniej cos robil....pamietaj tylko, ze jak pojedziesz na geometrie to zeby diagnosta zablokowal idealnie kierownice :D

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak właśnie myślałem że po to jest, ktoś ją kiedyś musiał przestawić, pewnie była krzywo to lepiej było przestawić na ząbkach niż zrobić geometrie :D i 3 lata tak jeździłem... teraz to masakra jak skręcona w lewo :D ale w poniedziałek geometria to powinno być ok
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.