Skocz do zawartości

doktor62

Zarejestrowani
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320D M47/TU 150KM
  • Lokalizacja
    DOLNY ŚLĄSK

Osiągnięcia doktor62

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. doktor62

    320d zawór EGR

    Próbowałem ,niestety to nic nie daje ,przy próbie poruszenia tłoczka ręcznie też stoi w miejscu.Czy może być zapieczony w korpusie ?
  2. doktor62

    320d zawór EGR

    Witam Czy tłoczek w zaworze EGR powinien się swobodnie przesuwać ? Wykręciłem zawór do przeczyszczenia - był zasyfiony nagarem - ale po wyczyszczeniu toczka nie da się ruszyć mimo,że kilka dni psikałem go WD 40. Czy tak ma być z tym tłoczkiem?
  3. doktor62

    e46 podładowanie aku

    Nie ma żadnego problemu,ja po podłączeniu aku musiałem ustawić tylko godzinę :)
  4. Mam BUSINESS z .X. 2005r.Czyta mp3 a stacji mogę zaprogramować 18 - FMA 6 stacji , FM1 6 stacji , FM2 6 stacji.Radyjko przyzwoicie gra
  5. Witam Mam pytanko może trochę z innej beczki ale odnośnie lusterek. Zjarał mi się przełącznik lusterek,kupiłem drugi ,podłączyłem i NIC,lusterka i podgrzewanie nie działa.Nowy przełącznik 100% sprawny,bezpieczniki w porządku a lusterka nie działają,Może ktoś wie co jest przyczyną ?
  6. R/T - to jest przełączanie RADIO na CD i odwrotnie, w radiu ten przycisk to MODE a w starszych to CD MUTE - wyłączanie głośników w czasie rozmowy telefon.
  7. Wymieniłem kierownicę na wielofunkcyjną i mam problem ponieważ nie działają mi dwa przyciski na kiery, R/T i MUTE.W radiu (org.bmw) mam 17 pinów a we wtyczce wiązki 14 pinów ,3 piny są puste.Czy ktoś wie jak to "naprawić" Dodam ,że org.radio i kiere właśnie teraz zamontowałem przedtem kiera była zwykła i radio niefabryczne.
  8. Skopiowałem,nic mi się nie zdarło ,wszystko jest tak samo! pomocy !
  9. Przypuszczam że w grę będzie wchodzić nagrzewnica tak jak u mnie w e46.Najlepiej jakbyś znalazł opis z fotkami jak wyżej do e46.Ja to sobie wydrukowałem i pojechałem z tym do warsztatu,mechanik chciał mi wymienić całą nagrzewnicę a jak mu pokazałem wydruk to zrobił tak jak jest wyżej opisane dlatego wymiana manuala na climatronika kosztowała mnie tylko 350zł.co niektórzy nie wierzą ale to fakt.
  10. Czy ktoś wie jak zrobić spolszczenie do INPA ? Wiem że trzeba ściągnąć ! ale skąd ? nigdzie nie ma linku !? Ściągnąłem SPOLSZCZENIE a okazało się że jest to katalog CFGDAT który już jest w INPA.W instrukcji pisze że katalog CFDAT należy wpisać do katalogu c:/inpa/cfdat,skąd wziąć katalog CFDAT jak u mnie w INPA jest tylko CFGDAT i pokrywa się dokładnie ze ściągniętym CFGDAT ??? Masło maślane ! Proszę o pomoc.
  11. Czy ktoś wie jak spolszczyć INPA ? Czy jest to w ogóle możliwe ? Od dwóch miesięcy kopię w necie i nic !
  12. Jestem już po zabiegu zmiany manuala na CLIMATRONIK.Cała robota trwała 5 godz.ale efekt końcowy - REWELACJA ,jak ktoś miał manuala.Słusznie ktoś zauważył ,że do moich kosztów które podałem wyżej ( 350zl.) trzeba jeszcze dodać koszt nabicia klimy i trzeba liczyć się z tym,że można kupić nieszczelną nagrzewnicę ale ja ten problem ominąłem i koszt wyniósł mnie jak napisałem 350zł.A jak ? otóż z kompletnej nagrzewnicy- używki- mechanik wymontował wszystkie części potrzebne do climatronika (dokładnie to co podaje "Jasonos") i zamontował je dokładnie wg.instrukcji podanej przez "Jasonos" i tym odpadł problem nabicia na nowo klimy i obawa o felerną nagrzewnicę,moja nagrzewnica została nienaruszona.Nagrzewnica -tylko potrzebne części ,reszta na śmieci - 100zł.+ panel - 50zł.+robocizna 200zł.= 350zł. i wszystko ŚMIGA ! Rzeczywiście po rozmontowaniu całej deski obraz jest makabryczny ale opłacało przerazić się tym widokiem żeby teraz cieszyć się Climatronikiem Climatronik za 350zł. i co Wy na to ?
  13. Przepraszam "zielo" ,że zwróciłem się do niego - Koleżko -
  14. Witam Właśnie wracam od mechanika,zamiana manuala na auto będzie mnie kosztować: panel 50zł.kompletna nagrzewnica z okablowaniem i innymi pierdołami 100zł.robocizna 200zł.= 350zł. pzrd.Doktor
  15. Witaj Koleżko "zielo".Co do klimy to właśnie wróciłem od mechanika,Twój link zrobił mi trochę mętliku w głowie ale już jestem w temacie.Zgadza się co napisałeś,że trzeba dodać trochę części do nagrzewnicy ale w Twoim linku(nie wiem czy zauważyłeś ?)nie ma mowy o wymianie nagrzewnicy ! Dotyczy on zamontowania zestawu do przerobienia manuala na auto i rzeczywiście taki zestaw jest dostępny w ASO za ok.950zl.(dzwoniłem do ASO Wrocław).Ktoś w poście napisał,że lepiej wymienić używaną kompletną nagrzewnicę,i właśnie z tym byłem u mechanika - czy wymieni samą nagrzewnicę(co nic oczywiście by nie zmieniło)czy nagrzewnicę kompletną(pokazałem wydruki z Twojego linku). Otóż jest jak pisałem wcześniej,panel 50zł.kompletna nagrzewnica z okablowaniem i wszystkimi pierdołami 100zł.robocizna 200zł = 350zł.A w Twoim linku kolegę kosztowało to.....chyba 1300zł.(same części bo robił sam).Wiem ,wiem zaraz powiesz,że ....ale ma nówkę a nie używkę...na co ja powiem,że....no cóż mieć prawie klocka w kieszeni a nie mieć to też sztuka, a jeżeli chodzi o awaryjność to i nówka może zawieść.Jestem wstępnie umówiony na wymianę w poniedziałek,jak będzie gotowa to napiszę jak chodzi klima. pozdrawiam Doktor PS. co do miejsca czujnika temperatury to taką informację otrzymałem w ASO Wrocław !?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.