Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam pytanie bo auto od kilku dni dziwnie mi sie zachowuje czyli ma moc i nagle ją traci czasami ją odzyska za chwile a czasami musi postać. Dodam że jak mam spadek mocy auto nie kopci tylko przyspieszanie od 0-100 to jakaś minuta. Czy to może być wina przepływomierza że raz ma moc a raz ją traci? Proszę o opinie.
Opublikowano

ja tak mialem. oprocz objawow, ktore opisujesz mialem jeszcze spadki obrotow silnika na wolnych obrotach. wygladalo to tak jakby silnik mial zgasnac. ale tylko na moment przygasal i za chwile (po 2-3 sekundach) znow lapal wlasciwe obroty. najczesciej dzialo sie to w korkach.

pojechalem z tym do serwisu BMW, gdzie podpieli kompa i stwierdzili, ze to przeplywomierz. wymienilem. oczywiscie skasowali mnie jak za zboze (robilem to w Brukseli). ale i tak bylem szczesliwy, ze mam problem z glowy. do momentu az objawy nie wystapily ponownie.

pojechalem wiec z reklamacja. znow podpieli kompa i stwierdzili, ze druga przeplywka padla. i znow dalem sie naciagnac na wydatek z nadzieja, ze w koncu usterka zginie.

zgadnijcie co sie stalo. po jednym dniu problem powrocil. pojechalem z reklamacja. i znow komputer, diagnostyka itd. i co? znow mi mowia, ze niesprawny jest przeplywomierz.

kutafony sluchaja tylko tego komputera zamiast czasem uzyc swoich mozgow.

na kolejny wydatek nie dalem sie namowic (i tak w sumie wywalilem na nic 1600 euro).

bedac w Warszawie pojechalem do warsztatu na ul. Klobucka 13 (juz go tam nie ma), gdzie chlopaki wymienili mi gumowy przewod za przeplywomierzem, ktory lapal lewe powietrze i powodowal spadki mocy. nowy przewod gumowy kosztowal, jesli dobrze pamietam, jakies 30 zlotych.

http://forum.7er.pl/images/signatures/212758479446f629c8be0f9.png
Opublikowano
hmm jeśli chodzi o auto które masz w podpisie to ten silnik nie ma przepływomierza cyba że w e39 jest inaczej, ja miałem takie objawy jak ten przewód co idzie do pompy się przerwał w środku, poruszanie tym kablem pomagało
Opublikowano
ja tak mialem. oprocz objawow, ktore opisujesz mialem jeszcze spadki obrotow silnika na wolnych obrotach. wygladalo to tak jakby silnik mial zgasnac. ale tylko na moment przygasal i za chwile (po 2-3 sekundach) znow lapal wlasciwe obroty. najczesciej dzialo sie to w korkach.

pojechalem z tym do serwisu BMW, gdzie podpieli kompa i stwierdzili, ze to przeplywomierz. wymienilem. oczywiscie skasowali mnie jak za zboze (robilem to w Brukseli). ale i tak bylem szczesliwy, ze mam problem z glowy. do momentu az objawy nie wystapily ponownie.

pojechalem wiec z reklamacja. znow podpieli kompa i stwierdzili, ze druga przeplywka padla. i znow dalem sie naciagnac na wydatek z nadzieja, ze w koncu usterka zginie.

zgadnijcie co sie stalo. po jednym dniu problem powrocil. pojechalem z reklamacja. i znow komputer, diagnostyka itd. i co? znow mi mowia, ze niesprawny jest przeplywomierz.

kutafony sluchaja tylko tego komputera zamiast czasem uzyc swoich mozgow.

na kolejny wydatek nie dalem sie namowic (i tak w sumie wywalilem na nic 1600 euro).

bedac w Warszawie pojechalem do warsztatu na ul. Klobucka 13 (juz go tam nie ma), gdzie chlopaki wymienili mi gumowy przewod za przeplywomierzem, ktory lapal lewe powietrze i powodowal spadki mocy. nowy przewod gumowy kosztowal, jesli dobrze pamietam, jakies 30 zlotych.

A mnie jedna rzecz zastanawia...jak to sie stało ,ze nie uznali Ci gwarancji na przepływomierz??????
Opublikowano
hmm jeśli chodzi o auto które masz w podpisie to ten silnik nie ma przepływomierza cyba że w e39 jest inaczej, ja miałem takie objawy jak ten przewód co idzie do pompy się przerwał w środku, poruszanie tym kablem pomagało
W E39 jest przepływomierz.Nr czesci 13 62 2 246 084 cena w serwisie w niemczech 399 euro.Pozdrawiam.
Opublikowano
koledze, maslo_82, raczej chodziło o to że autko autora postu to Diesel jest ;)

BMW E32 750iA '91 (magia V12 :twisted2: ) & Honda Shadow VT 1100 -custom- chopper

Ex: BMW E32 735i'87, Mercedes-Benz W123 300 D'79, Ford Fiesta '92, Honda VF 750 F'83, Jawa 350'88, Fiat 126p'89, Yamaha RJX 80 SE'87,Motorynka...

:arrow: Schematy E32 :arrow: CERBER -bezpieczeństwo IT

Opublikowano
koledze, maslo_82, raczej chodziło o to że autko autora postu to Diesel jest ;)
No i ja własnie podałem dane przepływki do diesla 2.5 tds w budzie E39.W E34 nie było przeplywki w tds a w E39 jest.
Opublikowano
Tak jest w tym silniku przepływomierz ale co śmieszniejsze chciałem sprawdzić czy to napewno wina przepływomierza i wymontować go z omegi bo są identyczne ale co lepsze:) tam gdzie on pownien być to go nie ma:) Czy auto może pracować bez przepływomierza:)? hehe
Opublikowano
przeplywomierze chyba byle montowane w tych tds'ach co mialy kolektory z tworzywa. Mialem 525 z 94raku i niemial przeplywomierza - a w 325 z 99 juz jest.
Opublikowano
ja tak mialem. oprocz objawow, ktore opisujesz mialem jeszcze spadki obrotow silnika na wolnych obrotach. wygladalo to tak jakby silnik mial zgasnac. ale tylko na moment przygasal i za chwile (po 2-3 sekundach) znow lapal wlasciwe obroty. najczesciej dzialo sie to w korkach.

pojechalem z tym do serwisu BMW, gdzie podpieli kompa i stwierdzili, ze to przeplywomierz. wymienilem. oczywiscie skasowali mnie jak za zboze (robilem to w Brukseli). ale i tak bylem szczesliwy, ze mam problem z glowy. do momentu az objawy nie wystapily ponownie.

pojechalem wiec z reklamacja. znow podpieli kompa i stwierdzili, ze druga przeplywka padla. i znow dalem sie naciagnac na wydatek z nadzieja, ze w koncu usterka zginie.

zgadnijcie co sie stalo. po jednym dniu problem powrocil. pojechalem z reklamacja. i znow komputer, diagnostyka itd. i co? znow mi mowia, ze niesprawny jest przeplywomierz.

kutafony sluchaja tylko tego komputera zamiast czasem uzyc swoich mozgow.

na kolejny wydatek nie dalem sie namowic (i tak w sumie wywalilem na nic 1600 euro).

bedac w Warszawie pojechalem do warsztatu na ul. Klobucka 13 (juz go tam nie ma), gdzie chlopaki wymienili mi gumowy przewod za przeplywomierzem, ktory lapal lewe powietrze i powodowal spadki mocy. nowy przewod gumowy kosztowal, jesli dobrze pamietam, jakies 30 zlotych.

A mnie jedna rzecz zastanawia...jak to sie stało ,ze nie uznali Ci gwarancji na przepływomierz??????

 

raz mi wymienili, bo byl niby niesprawny. a jak ponownie wystapily objawy to wymienili drugi przeplywomierz. jak pojechalem z reklamacja, to powiedzieli, ze widocznie oprocz przeplywomierzy byly inne usterki. ale twierdzili, ze przeplywki i tak byly do wymiany...

http://forum.7er.pl/images/signatures/212758479446f629c8be0f9.png
Opublikowano

Kolega miał podobne objawy - auto traciło chwilami moc przy dociśnięciu gazu, gubiło tez obroty.

Chwile z tym jeździł i sie denerwował - w serwisie wyznaczyli mu kolejke, ale nim sie doczekał, po trzech dniach wszystko ustapiło.

Podejrzewa, że to były jakieś syfy na wtryskiwaczach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.