Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

padł mi akumulator, i nie moge dostać sie do środka.

Kluczykiem nie reaguje, nawet przy uniesionej klamce.

Otwieram tylko bagażnik.

 

Czy ktoś wie, jak dostać sie do środka lub pod maske

Opublikowano

uwaga taka, że zostawiłem postojówki włączone, światełka bagażnika ledwo żarzą

 

jak kable do włącznika światła podepne do zasilania, to przekręcać kluczyk w zamku bagażnika, czy drzi bocznych, bo teraz w drzwiach wogóle nie reaguje skobel

Opublikowano

wszystkie metody zawiodły, nawet z ciągnięciem rygla wieszakiem (zabezpieczenia),

 

metody zabawy elektryką nie dają absolutnie żadnego efektu

 

POMOCY

Opublikowano
wszystkie metody zawiodły, nawet z ciągnięciem rygla wieszakiem (zabezpieczenia),

 

metody zabawy elektryką nie dają absolutnie żadnego efektu

 

POMOCY

to ciekawe,bo teraz dostęp do aku masz tylko przez oświetlenie bagażnika i to powinno zadziałać, u mnie otworzyło bez problemu

jak zostawiłeś na postojach to po podłączeniu aku powinny też świecić

Opublikowano

niestety rady w moim przypadku okazały się być nieskuteczne.

Przy delikatnym podważeniu drzwi, drutem próbowałem podwarzyć skobelki, zarówno od strony kierowcy, jak i pasarzera - zabezpieczenie antykradzierzowe nie pozwoliło wyjąć trzpienia skobelka.

Podłączenie kabelka do modułu zamka, przy zamku od bagażnika w efekcie dawało tylko możliwość otwarcia wlewu paliwa.

Modułu zamka z dwoma czerwonymi kablami, w bagażniku przy prawym nadkolu się nie doszukałem - było coś takiego, ale od świateł i kable inne.

Wykręcenie wyłącznika oświetlenia bagażnika i podpięcie kabli do aku powodowało jedynie, że świeciły się światłą postojowe i wewnatrz auta - dla zamków drzwi brak jakiegokolwiek efektu.

Próba podpięcia kabla od innego aku do rozrusznika spaliła na panewce - brak wystarczającego dostępu by włożyc rękę i zapiąć zacisk.

Opublikowano

Udało się w końcu przez uchylenie drzwi odpowiednio długim drutem otworzyć maskę.

Przy silniku - na środku przy podszybiu jest dodatkowa klema do podpięcia na kable.

Drzwi od razu puściły (dodatkowe rygle na elektromagnes.

Jednak auta nie dało się odpalić na kable, rozrusznik nawet nie miał siły kręcić.

Akumulator jest teraz pod prostownikiem (wielki: 100Ah, 720 A)

Opublikowano

I JESZCZE JEDNO

 

TERAZ JESTEM TAK NAŁADOWANY METODYKĄ POSTĘPOWANIA,

ŻE e-32 NIE STANOWI PROBLEMU PRZY OTWARCIU.

 

W RAZIE PROBLEMÓW MOGĘ POMÓC - PRZY MOICH STRESACH Z DNIA DZISIEJSZEGO JUŻ MNIE NIC NIE ZASKOCZY PRZY ZABLOKOWANEJ

BUNI NR <7>

Opublikowano

OK, ostatnio - chwała za to że mam centralny na przednie drzwi rozłączony (ułamany rygielek / mechanika) - wysiadłem z auta (mam jedyny komplet kluczyków), kluczyki zostały w stacyjce, machnąłem drzwi i centralny zaskoczył .....

 

kluczyki zostały w środku .... jak wówczas mogę otworzyć swoją bunię?

 

W moim przypadku uratowało mnie że mam uszkodzony mechanicznie fragment do zamykania centralnym drzwi przednich, ale kiedyś go naprawię i pewnie stanie się to szybciej niż dorobię sobie kluczyki :P

BMW E32 750iA '91 (magia V12 :twisted2: ) & Honda Shadow VT 1100 -custom- chopper

Ex: BMW E32 735i'87, Mercedes-Benz W123 300 D'79, Ford Fiesta '92, Honda VF 750 F'83, Jawa 350'88, Fiat 126p'89, Yamaha RJX 80 SE'87,Motorynka...

:arrow: Schematy E32 :arrow: CERBER -bezpieczeństwo IT

Opublikowano
wystarczylo poszukac na forum , albo sie odezwac do mnie - jest metoda otwierania przy rozladowanym aku w 10 sec !!! boz drutow itp - i nie trzeba tworzyc nowej metodyki postepowania :wink:

 

jeśli chodzi o kombinacje podciągnięcia klamki i obracania kluczykiem - w obu zamkach drzwi nie zadziałąło !

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.