Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam Was klubowicze, pisałem wczesniej ale nie miałem za dużo odp na moj post, były świeta i moze mało nas było na forum...Mianowicie jesli jezdze swoja Malenką troszke ostrzej i silnik ma wieksze przeciążenia to przy wyłączeniu zapłonu zapala mi sie ŻÓŁTA kontrolka oleju, jesli wyjme kluczyk tez tak mam...Sprawdzałęm olej w 100%ok-stan, mam na nim przejechane około 3-4 tys km 5/40 Mobil złoty korek....ne wiem co mam zrobić..:( e39 2,5 benzyna podwójny vanosik

Czerwna bo??...bo szybsza xD

http://www.ctr.pl www.kamery.pl

Opublikowano
Fakt, nie miałem takiego problemu jeszcze, ale skoro piszesz że stan oleju jest "wporzo" to na Twoim miejscu pojechałbym na kompa zobaczyc czy to aby nie czujnik. Bo szczeze mówiac nic innego nie przychodzi mi do glowy.
Błogosławieni, którzy nie mając nic do powiedzenia, nie ubierają tego w słowa.
Opublikowano
Pada Ci najprawdopodobniej czujnik poziomu oleju w misie. Stan pewnie masz na połowie bagnetu jak rozgrzejesz mocno silniczek olej jest mocno rozbity po silniku i stan w misie sie zmniejsza. Recepta dolej do MAX-a miarki i powinno być oki. To najprostrza z metod. Kiedyś w E34 też tak miałem. Jak była połowa stanu na bagnecie też komp wywalał błąd Oelstnd. Po dolaniu do MAX był spokój na jakiś czas. Pozdrawiam
Opublikowano
W instrukcji napisane jest ze żółta kontrolka ostrzega przed zbyt niskim poziomem oleju. Ja mam czasami tak samo, dolewam jakies 200ml i jest spokój. Dzieje się tak przy ostrej jeździe bo wtedy trochę oleju silnik weźmie. Dolej i będzie ok.
Opublikowano
To prawda zółta kontrolka oleju ostrzega ze jest go zamalo zołta kontrolka hamulców ostrzega ze jest stary płyn. Co do ilosci oleju nalewaj zawsze pol litra mniej niz zaleca ksiazka. zawsze mozesz dolac...
Opublikowano
oki wielkie dzieki ale mam pytanko jeszcze jedno czy za duzo oleju nie jets zle dla silniczka??

 

uważaj z tym dolewaniem oleju, abyś nie przesadził bo możesz narobić sobie bałaganu w silniku :!:

Jeżeli na bagnecie jest prawidłowy poziomu oleju to świecenie kontrolki może być spowodowane uszkodzeniem czujnika, albo zbyt małym ciśnieniem w układzie smarowania, a to może być spowodowane np. złą pracą, uszkodzeniem lub odkręceniem się pompy olejowej (co jest to opisane na tym forum).

 

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.