Skocz do zawartości

zmiany w 518i - czekam na propozycje


ronin19

Rekomendowane odpowiedzi

kola zostaja te na zdjeciach nie wyglada jak w realu mi sie strasznie podoba to blenda tyl ladnie by wgladala jakby byly ciemne kierunki z tylu z bialym nie wiem przod black oczywiscie progi mka czy hartage??srodek black skora co do czesci mechanicznych szukam jakiej 525 i wtedy niech dzialaja wyglad moge sam zrobic ale w przekladke tego ja nie bede sie bawil ktso zrobi napewno
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym zaczął od wymiany tych felg i silnika, ale to nie wchodzi widzę w grę. :wink: A tak na poważnie to przede wszystkim obniżenie autka, zniweluje to nieco kanciasty kształ bryły E34, optycznie wydłuży i poszerzy auto i doda autku charakteru i lekkości. Z tańszych rzeczy to pozbycie się pomarańczowych kierunków, ponieważ one postarzają każde auto o kilka lat. W środku czarna skóra zawsze dodaje klasy i smaku, jeśli jednak auto jest bez klimy to odpada.

 

Jeśli ktoś chce zachowac orginalny styl E34 to rzeczywiście dobrym punktem odniesienia jest autko choćby Solarisa z tego Forum. :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym zaczął od wymiany tych felg i silnika, ale to nie wchodzi widzę w grę. :wink: A tak na poważnie to przede wszystkim obniżenie autka, zniweluje to nieco kanciasty kształ bryły E34, optycznie wydłuży i poszerzy auto i doda autku charakteru i lekkości. Z tańszych rzeczy to pozbycie się pomarańczowych kierunków, ponieważ one postarzają każde auto o kilka lat. W środku czarna skóra zawsze dodaje klasy i smaku, jeśli jednak auto jest bez klimy to odpada.

 

Jeśli ktoś chce zachowac orginalny styl E34 to rzeczywiście dobrym punktem odniesienia jest autko choćby Solarisa z tego Forum. :cool2:

Sam jesteś kanciasty :duh: posiadam dwa modele BMW i musze ci napisać że E34 pod kazdym wzgledem jest lepszy od E39 :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tą glebą bym był ostrożny.Karoserja też się zużywa,a gleba i to duża bardzo przyspiesza ten proces.Na karoserję też działają duże naprężenia(skręcające).Miałem możliwość przejechania się dwoma e34 i porównania,jedna jeżdzi po Polsce 8 lat i jest na dużej glebie(bez żadnych rozpórek) i e34 prosto z Niemiec.Jazda po dziórach tą z Niemiec jak na pontonie żadnych stuków,zgrzytów,a ta na glebie wszystkie uszczelki na drzwiach chałasują,zgrzyty w okolicach dachu.Także z glebą nie przesadzaj.
Nur bmw e32
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam jesteś kanciasty :duh: posiadam dwa modele BMW i musze ci napisać że E34 pod kazdym wzgledem jest lepszy od E39 :twisted:

 

Kolego wyluzuj. Może złe E39 kupiłeś, że tak sądzisz :cool2:

 

tez sie zgodze ze e34 jest lepsze od e39 kaciasty??? hehhe kolego w jakim swiecie zyjesz??? :duh:

 

No rzeczywiscie, E34 opływowe jak cholera jest :mrgreen: Nie chodzi tutaj o sam stricte współczynnik oporu powietrza, którego E34 nie ma bardzo złego (0.30), ale sam kształt nadwozia. Te auto było na deskach kreślarskich w latach 80-tych, to normalka jak na tamte lata.

 

Z tą glebą bym był ostrożny.Karoserja też się zużywa,a gleba i to duża bardzo przyspiesza ten proces.Na karoserję też działają duże naprężenia(skręcające).Miałem możliwość przejechania się dwoma e34 i porównania,jedna jeżdzi po Polsce 8 lat i jest na dużej glebie(bez żadnych rozpórek) i e34 prosto z Niemiec.Jazda po dziórach tą z Niemiec jak na pontonie żadnych stuków,zgrzytów,a ta na glebie wszystkie uszczelki na drzwiach chałasują,zgrzyty w okolicach dachu.Także z glebą nie przesadzaj.

 

Po 8 latach, ba nawet po roku a czasem i wcześniej (u mnie np. już po 2 tyg. zaczęło coś drgać w tylniej półce, heh) jeżdżenia po polskich drogach to każde auto będzie wydawało takie dźwięki, nawet bez obniżonego zawieszenia. :cool2: Faktem jest jednak, że utwardzenie zawiechy ma swoje wady i zalety.

Edytowane przez _Kris_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam jesteś kanciasty :duh: posiadam dwa modele BMW i musze ci napisać że E34 pod kazdym wzgledem jest lepszy od E39 :twisted:

 

Kolego wyluzuj. Może złe E39 kupiłeś, że tak sądzisz :cool2:

 

tez sie zgodze ze e34 jest lepsze od e39 kaciasty??? hehhe kolego w jakim swiecie zyjesz??? :duh:

 

No rzeczywiscie, E34 opływowe jak cholera jest :mrgreen: Nie chodzi tutaj o sam stricte współczynnik oporu powietrza, którego E34 nie ma bardzo złego (0.30), ale sam kształt nadwozia. Te auto było na deskach kreślarskich w latach 80-tych, to normalka jak na tamte lata.

 

Panowie kłótnie na temat różnicy w wyglądzie e34 i e39 zostawcie sobie na inny temat ( jeśli taki jest to tam piszcie) a tutaj napiszcie koledze jakąś sensowną radę na temat przeróbek !!

 

Jeśli o mnie chodzi to zrobiłbym tak jak nasz kolega z forum Marek (solaris520) jak patrze na jego autko to wpadam w zachwyt , seryjne na oryginalnych częściach BMW e34 z 1988r to jest to !!

 

Ostatecznie jeśli już sie chcesz to jakąś ładną felgę tylko nie za dużą ale oczywiście od BMW ( np. od M5) i tyle

Pozdrawiam,


Tomek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O jej...:)

Przypadkiem wchodzę i co czytam....

... Do autora postu - popatrz na autko Solarisa to jest kwintesencja tego czym powinno i jak powinno wyglądać prawdziwe E-34.....ale gusta są różne :8)
...Jeśli ktoś chce zachowac orginalny styl E34 to rzeczywiście dobrym punktem odniesienia jest autko choćby Solarisa z tego Forum. :cool2:
...Jeśli o mnie chodzi to zrobiłbym tak jak nasz kolega z forum Marek (solaris520) jak patrze na jego autko to wpadam w zachwyt , seryjne na oryginalnych częściach BMW e34 z 1988r to jest to !! ...

 

Baaaardzo jest nam miło (mnie i temu srebrnemu, który śpi już w garażu po dniu przewietrzania się w drodze do ASO po od dawna obiecywane mu poduchy tyl. belki :) )

 

Pozdrawiam :)

 

P.S.

Trzymajcie się serii :)

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

solarisa buma jest sliczna owszem nie zaprzeczam ale swoja mysle zrobic troszeczke inaczej.tak jak wiekszaosc was pisze koledzy black hella ,przezroczyste kierunki black z tylu lampy z bialym kierunkiem skora nie wiem gdyz nie ma klimy a skora bez klimy to .... zawieszenie mysle jeszcze zalozyc twardsze troszke progi zendera chyba tyle???
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja nic bym nie zmieniał na twoim miejscu. ewentualnie kierunki przednie na dymione i tylne lampy. tylko jak koledzy piszą z białym kierunkiem lub z czerwonym. ja też mam czarna Bunię i takie lampy kupiłem

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//images28.fotosik.pl/185/b1b2dc7e07f5f4db.jpg

 

ale żadnych lamp a'la leksus itp. i oczywiście żadnych dodatków. felgi mniejsze 16" ze znaczkiem BMW. skóra? jak najbardziej. możesz jeszcze gdzieś kupić (w miarę możliwości) M-pakiet i szeroki grill. tyle chciałem sie wypowiedzieć..

 

 

P.S.

 

Auto Marka(solaris520) bardzo mi się podoba. wręcz perfekcyjnie utrzymanie. Marek tak dalej :clap: :cool2:

http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja nic bym nie zmieniał na twoim miejscu. ewentualnie kierunki przednie na dymione i tylne lampy. tylko jak koledzy piszą z białym kierunkiem lub z czerwonym. ja też mam czarna Bunię i takie lampy kupiłem

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//images28.fotosik.pl/185/b1b2dc7e07f5f4db.jpg

 

ale żadnych lamp a'la leksus itp. i oczywiście żadnych dodatków. felgi mniejsze 16" ze znaczkiem BMW. skóra? jak najbardziej. możesz jeszcze gdzieś kupić (w miarę możliwości) M-pakiet i szeroki grill. tyle chciałem sie wypowiedzieć..

 

 

P.S.

 

Auto Marka(solaris520) bardzo mi się podoba. wręcz perfekcyjnie utrzymanie. Marek tak dalej :clap: :cool2:

 

Mam takie same jest tylko jeden problem z nimi migaja na czerwono :twisted2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro mrygaja na czerwono policjant co ma pojecie zabierze dowod o takie cos bo wedlug normy europejskiej kierunki maja miec kolor pomaranczowy nie czerwony hehe wiec dzieks wystarczajaco mnie nie lubia panowie sluzbisci odwzajemniam sie ogolnie heh.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy dajecie mi domyslenia teraz mam mieszanie uczucia gdyz delikatnie modyfikowac bume czy robic ja jak w oryginale ??? solaris swoja bunia daje do myslenia ma chlopak pojecie pozdro dla niego i buni .kurcze ciezki orzech do zgryzienia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kwk222 uważaj, bo nie tylko bezpośrednio z policją możesz mieć problem stosując tego typu tunning. W tej chwili poruszasz się autem, które praktycznie nie powinno być dopuszczone do ruchu, więc w przypadku gdy jakiś cwaniaczek w Ciebie wjedzie (teoretycznie z góry jego wina) może się powołać na to, że np. nie widział włączonego kierunkowskazu albo obu, awaryjnych albo, że Twoje auto nie powinno jeździc po drodze, bo nie przeszłoby badań technicznych.

Już nie wspominam o samej policji, z którą w swoim mieście można się jakoś dogadać, albo nawet autko gdzieś zostawić, podholować, ale w przypadku jakieś podróży i kontroli w trasie np. choćby 200 km od domu, zabiorą dowód rejestracyjny i autko wraca na lawecie, a Ty ze znajomymi/rodziną/dziewczyną autobusem i z pustym portfelem. :wink:

 

ronin19 - obniżenie furki przy takich felgach (19 calowych) to konieczność i od tego wg mnie powinieneś zacząć, bo teraz wygląda jak wóz drabiniasty albo jakby był na podnośniku (czyli tak jak jeszcze przez chwilę mój). Polecam springi renomowanych producentów typu Weitec, tylko takie obniżą Ci autko o tyle ile deklaruje producent.

Co do skóry to zawsze możesz obszyć sobie fotele nowym, czarnym welurem, a boczki zrobić w skórze, pownieneś się zamknąć w kwocie 1000 zł, przynajmniej u mnie w okolicy za tyle maksymalnie robią w warsztatach tapicerskich. Będzie to wyglądało 3 razy lepiej niż orginalny, wytarty i porozciągany welur czy nawet jakaś używana 15-letnia popękana skóra, która w dodatku parzy w tyłek latem i mrozi zimą bez klimy i grzania foteli. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...czy robic ja jak w oryginale ??? solaris swoja bunia daje do myslenia ... pozdro dla niego i buni ...

 

Być może dobrze kombinujesz ... :D

 

My też pozdrawiamy :cool2: :)

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko jak ma być w orginale to wszystko, każdy element włącznie z felgami. W tym przypadku samo autko musi być też w bardzo dobrej kondycji, jakby odrestaurowane, tylko wtedy to ma sens wg mnie i daje świetny efekt, lepszy niż największe tunningi w przypadku E34.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ronin-moja propozycja jest następująca:do jakichkolwiek zmian kup sobie golfa-tam co byś nie zrobił jest do przyjęcia,natomiast to doprowadz do oryginału i ciesz się bo to fantastyczny wóz.
Ja tez mam drugi pojazd z klasycznym napedem R1100R
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

naprawde z e34 można zrobić niezłego kozaka ale trzeba mieć umiar i poczucie dobrego smaku bo granica między sztuką a kiczem jest baardzo wąska...

 

szczerze to właśnie e34 obok e30 sprawiły ze pokochałem tą markę! a pare pięknych e30 i e34 dane mi było oglądać i zrboiły na mnie większe wrażenie jak np najnowsza m3...

 

moje osobiste sugestie to: wywalić chromy (broń Borze ich nie dodawać!), zrobić shadowline'a poprostu, fele 18' bbs'y wiecie pewnie jaki wzór, można pokusić sie o swap na 2,5 bo to optymalny silnik, ale jak na 1,8 nie narzekasz to spoko!

delikatna gleba, tylne lampy całe czerwone (m'ki sie opatrzyły), z przodu black hella z krzyżem + dymione kierunki i będzie baja! :norty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.