Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nosze sie z zamiarem kupna 525tds touring z 2001 -2002 roku. Celuje w manuala bo nie cierpie automatow. I tu mam pytanie do uzyttkownikow tego modelu. Z czym macie najwiecej problemow i na co zwrocic uwage przy kupnie. Wiem ze pewnie takich tematow juz bylo tysiac ale tylko pytam czy warto sie pakowac w tdsa i w ogole jak sie wam jezdzi.

Z gory dzieki za wszelkie opinie i podpowiedzi

O Tempora! O Mores!
Opublikowano
2001-2002 to tdsy już nie były produkowane, z tego rocznika będzie 525d to już jest inny silnik- dużo na forum o tym - poszukaj
Opublikowano

Odpuść TDS-a w tym roczniku już można znaleść common raila i 3.0 spokojnie a spalanie bedzie mniejsze.

 

 

Z wad TDS to uszkodzenia nastawnika pompy, objawiajace sie falowaniem obrotów oraz problemami z odpaleniem na ciepłym.

 

Nie wiem czy 2.5d 163KM miał common rial?

(OO)=== OO===(OO)
Opublikowano
Odpuść TDS-a w tym roczniku już można znaleść common raila i 3.0 spokojnie a spalanie bedzie mniejsze.

 

 

Z wad TDS to uszkodzenia nastawnika pompy, objawiajace sie falowaniem obrotów oraz problemami z odpaleniem na ciepłym.

 

Nie wiem czy 2.5d 163KM miał common rial?

 

Witam kolege A mam zacząć co boli 3 litrowy motor ,nie ubliżaj TDS super silnik jesli ktoś prędzej go nie zmarnował ,

Opublikowano
no fakt z tds'em jak z jajkiem... kiedyś myślałem ze w nowej budzie poprawili układ chłodzenia 5 i 6 cylindra, poprawili wspomniany układ zasilający (pompe i nastawnik) ale niestety problemy pozostały te same co w e34... :mad2:
Opublikowano
3.0 też sie sypie. Jak koledzy piszą wyżej wady pompy poprawiono ale jest jeszcze masa innych problemów takich samych jak w każdym dieslu wtryski ,turbiny. Ze nowszy nie znaczy lepszy. Jak zkatowany i zaniedbany to każdy będzie wrakiem czy 3.0D czy 2,5TDS. Pozdro
Opublikowano
witam , odnosnie tds. mialem takiego z przebiegiem 247 tys i.......... nic zrobilem ok 70 tys ! spalanie na cieplym silniku na miescie ok 8.5- 9.3, jezdzac normalnie na trasie ok 6.6 7.5 w zaleznosci od deptania ! zrobilem chip tuning na 163 km i 350 nm, [lekki] mozna bylo ciagnac do 193 km , spalal tyle samo . no coz ,postanowilem zakupic 2.5 d i....... teraz troszke zaluje. ten sam samochod z prawie identycznym silnikiem [ baza wszystkich diesli bmw jest .... wlasnie... TDS !! prosze wziasc dokumentacje techniczna ] okazuje sie ze spalanie jest takie samo jak na tds, moc ta sama ,a samochod drozszy o 10 tys.!! szwagier ma 3.0d. paliwo srednio o 1.5 litra wieksze . jesli policzyc lata od poczatku produkcji tds do momentu 2003 roku to mysle ze bmw nic nie zrobilo !! ijeszcze jedno. skoro TDI konkurencji o pojemn.1.9 spala na miescie 7 litr. [passat] to silnik 2.5 jesli spala 9 to mysle ze jest to calkiem dobry wynik. a jaka dostepnosc czesci do tds ! teraz tylko moge pomazyc. pozdrawiam.
Opublikowano
witam , odnosnie tds. mialem takiego z przebiegiem 247 tys i.......... nic zrobilem ok 70 tys ! spalanie na cieplym silniku na miescie ok 8.5- 9.3, jezdzac normalnie na trasie ok 6.6 7.5 w zaleznosci od deptania ! zrobilem chip tuning na 163 km i 350 nm, [lekki] mozna bylo ciagnac do 193 km , spalal tyle samo . no coz ,postanowilem zakupic 2.5 d i....... teraz troszke zaluje. ten sam samochod z prawie identycznym silnikiem [ baza wszystkich diesli bmw jest .... wlasnie... TDS !! prosze wziasc dokumentacje techniczna ] okazuje sie ze spalanie jest takie samo jak na tds, moc ta sama ,a samochod drozszy o 10 tys.!! szwagier ma 3.0d. paliwo srednio o 1.5 litra wieksze . jesli policzyc lata od poczatku produkcji tds do momentu 2003 roku to mysle ze bmw nic nie zrobilo !! ijeszcze jedno. skoro TDI konkurencji o pojemn.1.9 spala na miescie 7 litr. [passat] to silnik 2.5 jesli spala 9 to mysle ze jest to calkiem dobry wynik. a jaka dostepnosc czesci do tds ! teraz tylko moge pomazyc. pozdrawiam.

 

Kolego nie ta sama moc bo 2,5tds ma 143KM a 2,5d ma 160!! Nie chcę bronić swojego bo pewnie kiedyś też się przesiądę na 3.0 w dieslu ale powiem tyle, że tds jest bardzo udaną jednostką napędową pod jednym warunkiem ( o którym już koledzy wspomnieli ) . Niestety największą jego wadą ( silnika 2.5d i 3.0d tak samo ) jest poprzedni właściciel.

Pozdrawiam,


Tomek

Opublikowano

 

Witam kolege A mam zacząć co boli 3 litrowy motor ,nie ubliżaj TDS super silnik jesli ktoś prędzej go nie zmarnował ,

 

no do tego jeszcze dochodzi kultura pracy :wink: - ja mam silnik w dobrym stanie - nie narzekam (odpukac) ale to nie jest 3.0d pod żadnym względem -

(OO)=== OO===(OO)
Opublikowano

Witam

 

Podstawowe pytanie to ile chcesz przeznaczyć na zakup BMW!!!??.

I wtedy można mysleć nad wyborem TDS &CR&PB

Każde zadbane nie katowane BMW jest :cool2: .

Na forum jest dużo informacji na temat wszystkich silników

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano
witam , odnosnie tds. mialem takiego z przebiegiem 247 tys i.......... nic zrobilem ok 70 tys ! spalanie na cieplym silniku na miescie ok 8.5- 9.3, jezdzac normalnie na trasie ok 6.6 7.5 w zaleznosci od deptania ! zrobilem chip tuning na 163 km i 350 nm, [lekki] mozna bylo ciagnac do 193 km , spalal tyle samo . no coz ,postanowilem zakupic 2.5 d i....... teraz troszke zaluje. ten sam samochod z prawie identycznym silnikiem [ baza wszystkich diesli bmw jest .... wlasnie... TDS !! prosze wziasc dokumentacje techniczna ] okazuje sie ze spalanie jest takie samo jak na tds, moc ta sama ,a samochod drozszy o 10 tys.!! szwagier ma 3.0d. paliwo srednio o 1.5 litra wieksze . jesli policzyc lata od poczatku produkcji tds do momentu 2003 roku to mysle ze bmw nic nie zrobilo !! ijeszcze jedno. skoro TDI konkurencji o pojemn.1.9 spala na miescie 7 litr. [passat] to silnik 2.5 jesli spala 9 to mysle ze jest to calkiem dobry wynik. a jaka dostepnosc czesci do tds ! teraz tylko moge pomazyc. pozdrawiam.

 

Kolego nie ta sama moc bo 2,5tds ma 143KM a 2,5d ma 160!! Nie chcę bronić swojego bo pewnie kiedyś też się przesiądę na 3.0 w dieslu ale powiem tyle, że tds jest bardzo udaną jednostką napędową pod jednym warunkiem ( o którym już koledzy wspomnieli ) . Niestety największą jego wadą ( silnika 2.5d i 3.0d tak samo ) jest poprzedni właściciel.

 

Napisał że chipował na 163. Oczywiste że TDS ma 143 ale owy egzemplaż był po lekiej modernizacji. W każdym razie zgadzam sie że jak dobry egzemplaż za kasę większa niż średnia rynkowa to pochodzi długo i bez większych awarii. No coż TDS można kupić z tego samego rocznika w rozbierzności cen sięgających 5 tys.zł To juz samo za siebie mówi. Ostatnio przyatakował mnie klijęt z ulicy o moją TDS. Jest z 98 roku. Zapytał czy chce sprzedać więc mu powiedziałem 28 tys.zł Zrobił takie :shock: i stwierdził ze za te pieniądze kupi 3.0. Zgoda kupi ale co to będzie??? Myślę że wargan nie BMW. A potem to BMW sie psuje i jest awaryjne. Pozdrowionka

Opublikowano
witam , odnosnie tds. mialem takiego z przebiegiem 247 tys i.......... nic zrobilem ok 70 tys ! spalanie na cieplym silniku na miescie ok 8.5- 9.3, jezdzac normalnie na trasie ok 6.6 7.5 w zaleznosci od deptania ! zrobilem chip tuning na 163 km i 350 nm, [lekki] mozna bylo ciagnac do 193 km , spalal tyle samo . no coz ,postanowilem zakupic 2.5 d i....... teraz troszke zaluje. ten sam samochod z prawie identycznym silnikiem [ baza wszystkich diesli bmw jest .... wlasnie... TDS !! prosze wziasc dokumentacje techniczna ] okazuje sie ze spalanie jest takie samo jak na tds, moc ta sama ,a samochod drozszy o 10 tys.!! szwagier ma 3.0d. paliwo srednio o 1.5 litra wieksze . jesli policzyc lata od poczatku produkcji tds do momentu 2003 roku to mysle ze bmw nic nie zrobilo !! ijeszcze jedno. skoro TDI konkurencji o pojemn.1.9 spala na miescie 7 litr. [passat] to silnik 2.5 jesli spala 9 to mysle ze jest to calkiem dobry wynik. a jaka dostepnosc czesci do tds ! teraz tylko moge pomazyc. pozdrawiam.

 

Kolego nie ta sama moc bo 2,5tds ma 143KM a 2,5d ma 160!! Nie chcę bronić swojego bo pewnie kiedyś też się przesiądę na 3.0 w dieslu ale powiem tyle, że tds jest bardzo udaną jednostką napędową pod jednym warunkiem ( o którym już koledzy wspomnieli ) . Niestety największą jego wadą ( silnika 2.5d i 3.0d tak samo ) jest poprzedni właściciel.

 

Napisał że chipował na 163. Oczywiste że TDS ma 143 ale owy egzemplaż był po lekiej modernizacji. W każdym razie zgadzam sie że jak dobry egzemplaż za kasę większa niż średnia rynkowa to pochodzi długo i bez większych awarii. No coż TDS można kupić z tego samego rocznika w rozbierzności cen sięgających 5 tys.zł To juz samo za siebie mówi. Ostatnio przyatakował mnie klijęt z ulicy o moją TDS. Jest z 98 roku. Zapytał czy chce sprzedać więc mu powiedziałem 28 tys.zł Zrobił takie :shock: i stwierdził ze za te pieniądze kupi 3.0. Zgoda kupi ale co to będzie??? Myślę że wargan nie BMW. A potem to BMW sie psuje i jest awaryjne. Pozdrowionka

 

Właśnie to jest najgorsze , jak ktoś kupuje zajeżdżone egzemplarze BMW a potem narzeka ile się da jakie to BMW jest kijowe i drogie części etc.

 

Ja bym wolał zadbanego TDS`a niż 3.0d

Pozdrawiam,


Tomek

Opublikowano

Dzieki wszystkim za opinie. Faktycznie troche namieszalem z tym TDSem. Mialem na mysli 525d. Idealem bylby 530d ale troche ciezko znalezc taka w manualu. Bo niestety w kraju wiecznej wilgoci i fish & chipsow gdzie jest moj drugi dom przewazaja automaty. W kazdym razie poki co sie rozgladam.

Pozdrawiam wielkanocnie wszystkich.

O Tempora! O Mores!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.