Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Z drugiej strony jest wpięty do pokrywy zaworów z przodu nad filtrem. Jeśli ten przewód będzie odpięty lub nieszczelny to silnik będzie miał bardzo nierówne obroty gorsze osiągi i powody do gaśnięcia :wink:
Opublikowano
Wtam. Podepne sie pod temat zwiazany z LPG. Juz jakis czas temu zdemontowalem gaz lecz nie usunelem instalacji elektrycznej. czy ma to jakies nieporzadane skutki :?:
Magia trzech liter - BMW
  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano
Witam kolegów!Widzę,że to stary post,ale mogę coś dodać.Wyjąłem kiedyś całkowicie przepływomierz,bo był po kilku strzałach i dotoczyłem sobie rure,którą wstawiłem zamiast przepływomierza.I co?Autko chodziło oczywiście tylko na gazie(całkiem nieźle),ale paliło ponad 30l/100km.Porażka!Oczywiście wsadziłem z powrotem stary przepływomierz i spalanie spadło do takiego jak wcześniej,czyli 17l :D Pozdrawiam!
Opublikowano

nikt jeszcze nie napisał o tym, jaki wpływ MOŻE mieć "oszukiwanie" czyli jazda na odpiętym czy zdemontowanym przepływomierzu

 

zgodnie z tym co było już powiedziane w temacie LPG, sterowanie przy gazie na śrubie jest odłączone więc generalnie wszystkie czujniki dające sygnał do motronica nie działają i jedynm czynnikiem który może coś zmieniać (mechanicznie a nie według jego wskazań) to ruchomy element przepływomierza - wielokrotnie padały już pytania o poprawność działania sond itp. w tej konfiguracji nie ma to żadnego znaczenia - wszystkie sensory są odłączone

(w większości te pytania płyną od użtkowników zaniepokojonych ich zdaniem dużym spalaniem - np. wykraczajacym poza 25 litrów - przyczyn należy sie doszukiwać w samej instalacji a nie podzespołach sterujacych pracą silnika na benzynie)

 

pozostaje jeszcze kwestia pracy na benzynie "wartości uśrednionych" na których motronic pracuje przy odłączonym przepływomierzu.

 

wiadomo jaka jest praca silnika w takiej sytuacji, nikt jednak nie wspominał czy te wartości pozwalają na eksploatację w normalnych warunkach tzn.:

stosunek dawki paliwa do powietrza nie jest regulowany (przepływomierz jest odpięty) tzn. wartość ta nie zmienia się gdy silnik pracuje pod obciążeniem i dlatego np. w określonych cyklach mieszanka jest za bardzo zubożona albo za bogata - czyli np. zbyt wysoka temp. spalania albo skład mieszanki uniemożliwiajacy jej całkowite dopalenie

 

 

czy ktoś jest w stanie to potwierdzić?

 

efekty dwóch powyższych niedomagań są raczej nieciekawe - powypalane zawory, ewentualnie denka tłoków (było gdzies nawet foto M30 z czymś takim), zarżnięcie pierścieni i gładzi cylindrów.... zresztą po co pisać więcej?

...

http://images.google.pl/url?source=imgres&ct=img&q=http://www.after-hours-japan.com/forum/download/file.php%3Favatar%3D2927_1256015996.jpg&usg=AFQjCNHOPvQjuY6a3NonAqZpEu-c86ARiw w benzynie!

Opublikowano

Widzę że wątek mnie dotyczy więc też się wypowiem

 

Chodzi o E32 z silnikiem V8 automat przepływomierz mam taki w którym nie ma "uchylanej klapki" i auto na wolnych obrotach pracuje równiej bez przepływki, ale i tak to nie jest to, spalanie ostro pow. 20 litrów na mieście. wyeliminowałem fałszywe powietrze (pęknięta rura między przepływką a kolektorem) filtry nowe itp. Zastanawiam się co wymienić czy przepływkę czy może coś więcej.

 

Auto nie posiada inst. gazowej, chcę doprowadzić go do dobrego stanu przed montażem gazu.

 

Proszę o sugestie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.