Skocz do zawartości

qdlaczian

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Białystok

Osiągnięcia qdlaczian

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Tydzień temu montowałem podgrzewane fotele w moim E36, kupiłem na allegro całe fotele wraz z wyłącznikami i kawałkami przewodów (kostki itp.) Zasilanie podłączyłem do zielonego przewodu (taki grubszy) wychodzącego ze stacyjki, przełączniki zamontowałem w wolne miejsca obok gniazda zapalniczki. Przełączniki mają wbudowany uk. sterowania elementami grzejnymi w siedzisku i oparciu, przy ustawieniu na "1" grzanie jest pulsacyjne, przy ustawieniu na "2" elementy grzejne są zasilane bez przerwy, dodatkowo wyłącznik sam przełącza się na ustawienie "1" po pewnym czasie oraz przy wyłączonym silniku po pewnym czasie wyłącza się automatycznie (prawdopodobnie aby zapobiec rozładowaniu aku.)
  2. Posiedziałem nad tym dzisiaj cały dzień, okazało się że mam niesprawne switche przy zamku w drzwiach pasażera, a konkretnie to ten który służy do otwierania. Natomiast w drzwiach kierowcy wszystkie switche są sprawne (po przełożeniu do drzwi pasażera wszystko działa) jednak lewa strona jest martwa. Wymontowałem moduł alarmu (pod tylnym siedzeniem z lewej strony) inaczej nie dało się uruchomić silnika. Brak też sterownika podczerwieni - już wiem dlaczego pilot nie działał. Teraz zastanawiam się gdzie jest sterownik samego centralnego zamka.
  3. Mam następujący problem Wysiadłem z auta i odkryłem że nie działa mi zamek w drzwiach kierowcy, nie da się ani zamknąć ani otworzyć auta, więc zamknąłem od strony pasażera i wtedy ku mojemu zdziwieniu zaświeciły na moment światła awaryjne i owszem auto się zamknęło, ale za to nie chciało się otworzyć :( Po wielu bojach udało się przekręcić kluczyk w drzwiach pasażera z podniesioną klamką otworzyłem drzwi i włączył się alarm (zdziwiłem się że go mam) teraz mam zablokowane wszystkie zamki nie da się ani zamknąć ani otworzyć (zablokowane dźwignie w drzwiach). Jedyne co mam to otwarte drzwi pasażera i wyjący alarm oraz mrugająca dioda w odbiorniku podczerwieni w wylocie dmuchawy w centralnej konsoli. Posiadam kluczyk z pilotem. Wcześniej po wymianie baterii próbowałem zaprogramować alarm jednak bezskutecznie (dioda na podczerwień - sprawdzałem w kamerze oraz dioda sygnalizacyjna mrugają). Dotychczas otwierałem i zamykałem auto zamkiem w drzwiach kierowcy ( jakieś pół roku). Pozdrawiam i wesołych świąt
  4. qdlaczian

    Jazda bez przepływomierza

    Widzę że wątek mnie dotyczy więc też się wypowiem Chodzi o E32 z silnikiem V8 automat przepływomierz mam taki w którym nie ma "uchylanej klapki" i auto na wolnych obrotach pracuje równiej bez przepływki, ale i tak to nie jest to, spalanie ostro pow. 20 litrów na mieście. wyeliminowałem fałszywe powietrze (pęknięta rura między przepływką a kolektorem) filtry nowe itp. Zastanawiam się co wymienić czy przepływkę czy może coś więcej. Auto nie posiada inst. gazowej, chcę doprowadzić go do dobrego stanu przed montażem gazu. Proszę o sugestie
  5. BAVARIA CIII BP 1830 N3089940 Poproszę o kod, wymieniałem aku. i klops
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.