Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam pytanko odnosnie sprzegła. Sprzegło zostało wymienione razem z dociskiem. Problem polega na tym ze podczas ruszania lekko szarpie a jak postawie noge na sprzegle i delikatnie nacisne to czuc takie jakby pulsowanie.

 

Przy ruszaniu na wstecznym szarpie troche bardziej i nie mozna samochodem ruszyc wogóle bez gazu ( w mojej poprzedniej E30 2,5 spokojnie ruszalem bez wciskania gazu - oczywiscie powoli i delikatnie)

 

Czy sprzegło sie jeszcze ułozy czy raczej moze to byc jakas usterka?

 

Co doradzacie

Bylo:

E30 316 (M10b18) 86r - sedan

E30 325i (M20b25) 89r - coupe

E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 coupe

E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 sedan

E36 328i (M52b28) 95r - sedan

E39 540i manual

E36 M3 3.2 sedan

E36 318Ti Compact

E46 330iA Touring

Opublikowano

Przyczyną tego szarpania może być koło dwumasowe którego pewnie nie wymieniłeś, ewentualnie przegub elastyczny wału napędowego, lub poduszki pod skrzynią, silnikiem!! Sprawdź poduszki i przegub, jak są dobre to zostaje Ci tylko koło dwumasowe, które do tanich nie należy!! Wiem bo sam ostatnio ten temat przerabiałem (też mi szarpało) i po wymianie całego zestawu jest ok!!

Pozdrawiam.

BMW i tylko BMW!!!!
Opublikowano
czy aby sprzeglo jest dobrze zalorzone ? cos spaprali . czy przed zmiana miales takie same objawy , jesli nie to wina lerzy w sprzegle (ORGINALNE ? CZY zalorzyles jakis szajs 3 kategorii )
Opublikowano

Robi wszystko wporzadku ale z tego co mówił poprzedni własciciel jak i z moich obserwacji ( jechałem autem przed wymiana sprzegla) nic wczesniej nie drgalo. Drżenie pojawiło sie dopiero po wymianie sprzegła i docisku ( poprzedni własciciel równiez to potwierdza - zreszta forumowicz)

 

Moze to sie jeszcze ułozy bo przejechane na nowym sprzegle jest około 500-600km

Bylo:

E30 316 (M10b18) 86r - sedan

E30 325i (M20b25) 89r - coupe

E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 coupe

E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 sedan

E36 328i (M52b28) 95r - sedan

E39 540i manual

E36 M3 3.2 sedan

E36 318Ti Compact

E46 330iA Touring

Opublikowano
Mialem podobny problem w poprzednim 325 strasznie mnie to denerwowało wymieniłem podpore wału sprzęgło elastyczne i nic to nie dało mysle że to wina koła dwumasowego ale przed wymianą sprzęgła kompletnego tego problemu nie było.
Opublikowano
Brat w swojej beemce tez miał tak. Wymienił sprzęgło (VALEO) skrzynie biegów i dalej szarpało tak samo. Najwięcej szarpało jak auto mocno się nagrzało. Zmienił później koło zamachowe i przestało szarpać.
http://img692.imageshack.us/img692/9379/podpiswb.jpg
Opublikowano

Cholera to spory wydatek skoro koło zamachowe trzeba wymienic. No ale czemu przed wymiana nic nei szarpało?

 

Sprzegło jest Sachs

Bylo:

E30 316 (M10b18) 86r - sedan

E30 325i (M20b25) 89r - coupe

E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 coupe

E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 sedan

E36 328i (M52b28) 95r - sedan

E39 540i manual

E36 M3 3.2 sedan

E36 318Ti Compact

E46 330iA Touring

Opublikowano
Cholera to spory wydatek skoro koło zamachowe trzeba wymienic. No ale czemu przed wymiana nic nei szarpało?

 

Sprzegło jest Sachs

 

...jeśli wymienione sprzęgło było zużyte w znacznym stopniu mogło dochodzić do poślizgu tarczy co niwelowało szarpanie uszkodzonej "dwumasówki".

Galeria moich pojazdów i ich historia

http://img149.imageshack.us/img149/6353/podpisoj3.jpg

Opublikowano
Cholera to spory wydatek skoro koło zamachowe trzeba wymienic. No ale czemu przed wymiana nic nei szarpało?

 

Sprzegło jest Sachs

 

...jeśli wymienione sprzęgło było zużyte w znacznym stopniu mogło dochodzić do poślizgu tarczy co niwelowało szarpanie uszkodzonej "dwumasówki".

 

Racja.

 

Musze zapytac poprzedniego własciciela czy na starym jeszcze dobrym sprzegle nie było szarpania.

Bylo:

E30 316 (M10b18) 86r - sedan

E30 325i (M20b25) 89r - coupe

E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 coupe

E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 sedan

E36 328i (M52b28) 95r - sedan

E39 540i manual

E36 M3 3.2 sedan

E36 318Ti Compact

E46 330iA Touring

Opublikowano
jesli ktos nie chce kola zamachowego dwumasowego to mozna zalozyc kolo zamachowe zwykłe + sprzęgło z m50 (przed wersją z vanosem na 100% wszystkie m50 mają tarcze z tłumikiem). tylko krótsze sruby do wału i juz. przetestowane :D (w 2.8 m52)
Jedyną dobrą rzeczą w przednim napędzie jest to ze gdy cofasz masz napęd na tył !
Opublikowano
jesli ktos nie chce kola zamachowego dwumasowego to mozna zalozyc kolo zamachowe zwykłe + sprzęgło z m50 (przed wersją z vanosem na 100% wszystkie m50 mają tarcze z tłumikiem). tylko krótsze sruby do wału i juz. przetestowane :D (w 2.8 m52)

 

Temat dobry jeśli ktoś chcę założyć spieka, ponieważ niestety dwumasówka go nie wytrzymuje :cry2:

Galeria moich pojazdów i ich historia

http://img149.imageshack.us/img149/6353/podpisoj3.jpg

Opublikowano
jesli ktos nie chce kola zamachowego dwumasowego to mozna zalozyc kolo zamachowe zwykłe + sprzęgło z m50 (przed wersją z vanosem na 100% wszystkie m50 mają tarcze z tłumikiem). tylko krótsze sruby do wału i juz. przetestowane :D (w 2.8 m52)

 

Temat dobry jeśli ktoś chcę założyć spieka, ponieważ niestety dwumasówka go nie wytrzymuje :cry2:

 

Sorry nie zkumałem. Rozwiń...

Bylo:

E30 316 (M10b18) 86r - sedan

E30 325i (M20b25) 89r - coupe

E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 coupe

E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 sedan

E36 328i (M52b28) 95r - sedan

E39 540i manual

E36 M3 3.2 sedan

E36 318Ti Compact

E46 330iA Touring

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.