Skocz do zawartości

IS jaki kolektor, jaka instalka gaz??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jak w temcie... co do plastikowych kolektorów dolotowych w 2.0, 2.5 m50 było już sporo i wiadomo czym sie kończą strzały na zwykłych instalacjach...

ale jak sie to ma do IS'a? czy da sie normalnie jeździć na zwykłej instalce przy tym silniku?

na rynku jest wiele IS'ów właśnie ze zwykłymi instalkami, dlatego pytam czy warto sie w takie coś ładować...

Opublikowano
jak w temcie... co do plastikowych kolektorów dolotowych w 2.0, 2.5 m50 było już sporo i wiadomo czym sie kończą strzały na zwykłych instalacjach...

ale jak sie to ma do IS'a? czy da sie normalnie jeździć na zwykłej instalce przy tym silniku?

na rynku jest wiele IS'ów właśnie ze zwykłymi instalkami, dlatego pytam czy warto sie w takie coś ładować...

IS'y nie lubią gazu ogólnie dlatego katowanie go zwykłą instalką nie ma sensu

sekwencja albo benzyna

Opublikowano
Wszystko jest kwestia znalezienia dobrego gaziarza... O ile ja zlego slowa nie moge powiedziec o 2generacji (procz slabszego ciagu na niskich obrotach) tak do "is" wzialbym sekwencje... Wkoncu to dalej jest R4 i koszt wyjdzie Cie ok. 2200-2500zl a za 2generacje ok. 1800zl, warto dac te roznice wiecej, ale tez nie ma co sie podniecac, jak trafisz na partacza to nawet sekwencje Ci zwali... Rozmawialem raz z posiadaczem 320i ktory mial takie problemy z sekwencja ze przeszedl na 2generacje i byl zadowolony a powszechnie sie mowi ze do R6 tylko sekwencja...
Opublikowano
Gaz do IS-a??? Ja ogólnie bym tego nie zrobił.Dla mnie to bezczeszczenie takiego silnika:/ W ogóle gaz w bmw to dla mnie coś okropnego.BMW to fura o charakterze a wstawić gaz do niej do tak jakby Konia wyścigowego zaprzegnąć do dorożki.Ja mam takie zdanie - może sie mylę.
BeEmWu
Opublikowano
sam myslalem nad sekwencja ale to chyba tyle chlopie szkoda silnika jak masz zadbany i niekatowyany motor nie zakladaj gazu isy nie pala duzo 10 11 litrow max bedziesz zalowal lepiej te pieniadze spozytkoj na rower albo kup sobie diesla a nie pakuj sie w gaz
brak
Opublikowano

takie zycie sa zwolennicy sa i przeciwnicy choc orezem tych drugich jest najczesciej po prostu niewiedza, zwiazane z nia uprzedzenia i wyssane z palca argumenty przeciwko... ja zalozylem sekwencyjna instalacje wloskiej firmy OMVL Dream 9 lat temu (zestaw na zamowienie w Polsce jeszcze o sekwencji sie nie slyszalo praktycznie) w tym czasie pokonalem przeszlo 170 tkm i oprocz okresowej regulacji i wymiany filtrow nie mialem z gazem zadnych problemow (przy obecnym przebiegu 390 tkm posiadam auto od nowosci) auto ma ksiazkowa kompresje nie bierza grama oleju a jest to najzwyklejsze m43 dziwne? A moze to dlatego ze jest to BMW a moze po prostu dlatego ze dbam o auto?...

 

Na marginesie dodam ze to auto ma u mnie dozywocie :P ja je po prostu kocham i nie zamienilbym je na zadne inne

Opublikowano
kolega miał do niedawana 528i na gazie sekwencyjnym i twierdził że od momentu w którym go założył auto zdecydowanie przymuliło się
Opublikowano (edytowane)
Ja mam takie zdanie - może sie mylę.

 

Nie mylisz sie, bo i jak mozna sie mylic we wlasnym zdaniu? :)

A apropo tematu jesli juz nie chce sie komus nabyc wiedzy fachowej z zakresu instalacji gazowej, samego LPG itd. to chociaz niech obejrzy sobie program "jazda polska" na tvn tubro w tym tygodniu gdzie wlasnie omawiane sa instalacje LPG a konkretnie sekwencja i podstawowe mity sa omowione w telegraficznym skrocie, ja pozwole sobie wymienic tylko jeden, UZYWANIE LPG W SILNIKU SPALINOWYM W ZADEN SPOSOB NIE WPLYWA NA JEGO PRZYSPIESZONE ZUZYCIE. Wiec jak juz pisalem w innym poscie, jak ktos ma problemy z LPG niech wini gaziarza a nie samo paliwo... A co do spadku mocy, oczywiscie ze on wystapi, ale przy sekwencji bedzie to spadek rzedu kilku % a jak az tak ktos nie chce miec takich problemow niech sobie zalozy V generacje (wtrysk w fazie cieklej) i ma spokoj, tyle ze to kosztowna poki co zabawa. Dlatego smialo zaloz sekwencje, chyba ze lubisz wydawac 4,5 zamiast 2,15, ale zrob to w dobrym i sprawdzonym punkcie zakladania instalacji :) A ze "is" pali 10-11litrow to moze i niewiele ale bylo nie bylo LPG to i tak ciecie kosztow na paliwo o polowe wiec tylko wyliczyc kiedy sie instalacja splaci i czy sie nam oplaca jej zakladanie. I fakt pozostanie faktem, jak ktos nie dba o auto to czy Pb czy LPG silnik tak samo padnie, a jak dba to ani tu ani tu nie bedzie mial problemow... Na koniec dodam od siebie, jak juz oszczedzasz na uzywaniu LPG to nie oszczedzaj na jego jakosci i tankuj TYLKO na dobrych stacjach, polecam statoil, nawet shell, bp i inne wymiekaja przy LPG ze statoila. Nie wnikam skad sie ten LPG bierze i od kogo ale na LPG z innych stacji samochod po prostu jechal, a na LPG ze statoila silnik ladnie sie wkreca w obroty, nie faluje i ogolnie ma sie dobrze, a mam 2generacje, przy sekwencji moze byc tylko lepiej, a przynajmniej powinno... Pozdrawiam!

Edytowane przez Sendra
Opublikowano

Po raz kolejny zaczyna się rozmowa typu przeciwnicy kontra zwolennicy gazu...

Ale do tematu. Pytasz,czy da się jeździć iS'em ze zwykłą instalacją - oczywiście da się, ale moje pytanie - po co?? Skoro różnica między IIgen, a sekwencją to około 500zł, to dlaczego nie dołożyć?! Powszechnie wiadomo, że instalacja II gen wprowadza zwężenie w dolocie powodujące spadek mocy, że już nie wspomnę,że sam mikser to nie jest najefektywniejsze rozwiązanie.....Do tego większe zużycie gazu w porównaniu z sekwencją.

Jeśli pytasz o zdanie, to ja mówię,że lepiej zainwestować w instalację sekwencyjną i założyć ją w dobrym,renomowanym warsztacie gazowniczym. A później cieszyć się mocą fajnego silniczka r4.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano

A apropo tematu jesli juz nie chce sie komus nabyc wiedzy fachowej z zakresu instalacji gazowej, samego LPG itd. to chociaz niech obejrzy sobie program "jazda polska" na tvn tubro w tym tygodniu gdzie wlasnie omawiane sa instalacje LPG a konkretnie sekwencja i podstawowe mity sa omowione w telegraficznym skrocie, ja pozwole sobie wymienic tylko jeden, UZYWANIE LPG W SILNIKU SPALINOWYM W ZADEN SPOSOB NIE WPLYWA NA JEGO PRZYSPIESZONE ZUZYCIE

 

Niektore programy na tym kanale sa az zlosliwie nieobiektywne... ogladalem ten odcinek, zacytowane przez Ciebie slowa sa slowami wlasciciela warsztatu montujacego instalacje gazowe wiec w nie jego interesie jest mowienie prawdy.. a prawda jest niestety taka ze gaz jest mniej kalorycznym paliwem wiec osiagi auta spadaja choc nieznacznie, mieszanka paliwowo powietrzna jest bardziej sucha gdyz paliwo jest w fazie lotnej takze temperatura spalania jest nieco wyzsza wiec co wrazliwsze gniazda zaworowe poddaja sie... moze nie od razu ale po kilkudzieiseciu tys km kto wie... dobrze zalozona instalacja dobrej klasy w dobrym stanie samochodzie pochodzi dlugo jesli nie przezyje go wogole.

Opublikowano
ja w czerwcu 2007 zalozylem do swojego isa sekwencje i jestem zadowolony!zadnych strzalow i innych nietypowych sytuacji.Brat mial w vectrze 1.8 16v zwylka instalacje i sam doswiadczylem strzalu w kolektor wydechowy:(koszt naprawy ok 400 zl ale reperacje mialem gratis w warsztacie znajomego mechanika.Nie zaolwalbym paru groszy wiecej na sekwencje!ogladalem tvn turbo i tam powiedzieli ze gaz dobrze zalozony nie ma zlego wplywu na silnik co mnie cieszy.Spadek mocy jest ale cos za cos...
Opublikowano
ja w czerwcu 2007 zalozylem do swojego isa sekwencje i jestem zadowolony!zadnych strzalow i innych nietypowych sytuacji.Brat mial w vectrze 1.8 16v zwylka instalacje i sam doswiadczylem strzalu w kolektor wydechowy:(koszt naprawy ok 400 zl ale reperacje mialem gratis w warsztacie znajomego mechanika.Nie zaolwalbym paru groszy wiecej na sekwencje!ogladalem tvn turbo i tam powiedzieli ze gaz dobrze zalozony nie ma zlego wplywu na silnik co mnie cieszy.Spadek mocy jest ale cos za cos...
Opublikowano

Jak słysze takie teksty typu że gaz to profanacja to już mnie bierze na wymioty.... ale tak to jest jak jeden od drugiego coś usłyszał albo przeczytał w jakimś brukowcu typu Motor itp gazetki co nadają sie do podtarcia dupy...

Choc jest w tym częsc prawdy bo źle wyregulowana instalacja chodzi tu o instalacje II generacji które nie polecam to z nimi sa różne jazdy....

Natomiast ja mam e36 318 ti i mam wrzuconą sekwencje jest to gaz firmy BRC który bardzo polecam bo instalacje są tam dedykowane różnymi typami dla danych silników co ogranicza się do wgrania odpowiedniego softu dla danego silnika i wszystko ma grać...

A jak ktoś ma na tyle kasy żeby jeździc na benzolu to niech jeździ czego mu bardzo zazdroszcze ale neich nie pierdoli że BMW i gaz to porażka...

Ja mam gaz i bardzo sobie go chwale...

Pozdrawiam wszystkich zagazowanych i nie zgazowanych..... :mrgreen:

.:::B:::. .:::M:::. .:::W:::.
Opublikowano

Jak narbardziej LPG wpływa na zużycie silnika:

 

1) Przy mocno zużytym silniku po założeniu LPG moment zrobią się przedmuchy, uszkodzą uszczelniacze zaworowe...

 

2) LPG ma wyższą temperature spalania, niż Pb dlatego ucierpi głowica i uszczelka pod nią...

 

3) Zawory są chłodzone zimnym paliwem które spryskuje ich podstawy... Jak jest gazownia to zawory mocno się niszczą

Powiedz mi... maleńka, czy mnie kochasz?? Powiedz mi... czy kochasz moje BMW??


Haratacze - BMW


http://img.userbars.pl/80/15963.png

http://img.userbars.pl/26/5164.jpg

Opublikowano
Jak narbardziej LPG wpływa na zużycie silnika:

 

1) Przy mocno zużytym silniku po założeniu LPG moment zrobią się przedmuchy, uszkodzą uszczelniacze zaworowe...

 

2) LPG ma wyższą temperature spalania, niż Pb dlatego ucierpi głowica i uszczelka pod nią...

 

3) Zawory są chłodzone zimnym paliwem które spryskuje ich podstawy... Jak jest gazownia to zawory mocno się niszczą

:duh: :duh: :duh:
Opublikowano

Myśle ze jak zakładać lpg do is to sekwencje.chyba jest ekonomicznie niepołacalne zakładać II generacje.obecnie sekwencje np stag 300 mozna mieć za 1900 zł a druga generacja może bedzie tańsza o 300 zł...

Po pierwszym strzale mozesz już mięć tą różnice w plecy np poprzez przepływke do wymiany. Moim zdaniem wybiez sekwencję :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.