Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Członkowie klubu
Opublikowano
525 bedzie oszczędniejszy i jesli myslisz o gazie, to lepiej znosi LPG niż 3.5. 535 to jest to ale zapomnij o LPG i ekonomicznym spalaniu :mrgreen:

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

  • Członkowie klubu
Opublikowano
co do 535i zawsze możesz wrąbać zwykły gaz :mad2:

Po co w takim razie 3.5 :?:

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Opublikowano
Ja polecał bym 2,5l. Silnik o bardzo przyzwoitych osiągach(192KM :twisted2: ) i oszczędniejszy od 3,5l. Ceny części nie są duże, jest to bardzo popularny silnik i co najważniejsze R6 i ten piękny dźwięk :8)
Opublikowano
Wydaje mi się, że dorwanie 3,5 w dobrym stanie, ze skrzynią jaka nam odpowiada, nie zakatowanego gazem to dziś dzień cholernie ciężka sprawa :roll: Jednak, gdybym taki znalazł to brał bym bez wahania! Nie ma to jak top model!
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Wydaje mi się, że dorwanie 3,5 w dobrym stanie, ze skrzynią jaka nam odpowiada, nie zakatowanego gazem to dziś dzień cholernie ciężka sprawa :roll:

Prawda, ale zawsze można trafić dobre 3.5. Mam taki do sprzedania z wałkiem 284 stopniowym katkams'a z auta powypadkowego niezagazowanego :mrgreen:

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Opublikowano
Ja polecał bym 2,5l. Silnik o bardzo przyzwoitych osiągach(192KM :twisted2: ) i oszczędniejszy od 3,5l. Ceny części nie są duże, jest to bardzo popularny silnik i co najważniejsze R6 i ten piękny dźwięk :8)

A 3.5 ma silnik R4

Opublikowano
Ja polecał bym 2,5l. Silnik o bardzo przyzwoitych osiągach(192KM :twisted2: ) i oszczędniejszy od 3,5l. Ceny części nie są duże, jest to bardzo popularny silnik i co najważniejsze R6 i ten piękny dźwięk :8)

A 3.5 ma silnik R4

 

Jakie r4?o czym mówisz :?: Ja bym brał 3.5-na 100% będzie żywotniejszy praktycznie motor nie do "zajechania".W spalaniu nie ma tragedii a zawsze to przyspieszenie lepsze niż w 2.5

 

525i 192KM 141kW 245Nm v-max 230km/h do setki 8.6sek

535i 211KM 155kW 305Nm v-max 240km/h do setki 7.7sek

 

spalanie ok 2L róznicy na 100km-większe w 3.5

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Opublikowano
co do 535i zawsze możesz wrąbać zwykły gaz :mad2:

Po co w takim razie 3.5 :?:

 

Ty sie mnie nie pytaj, tylko tych co montują taki gaz do M30-stek :mad2:

Ale fakt faktem, lepiej ten zwykły gaz założyć do tej M30-stki niż do M50, bo w 2.5i strzał może więcej problemów narobić niż w M30.

Opublikowano
Jesli chcesz kupić 3.5 litra to tylko ten mnowszy silnik V8 bodajze to jest, starszy motorek, w wiekszosc sa zajechane i nabite maja duzo kilometrow, pozatym spalanie tych starszych jest masakryczne, kuzyn od dwoch lat ma taki w E34 i sprzedaje głównie ze wzgledu na zerowa ekonomię. Utrzymanie i eksploatacja 525i 24v bedzie duzo ytańsza, częsci ogólno dostepne bo te silniki były w E-34 jak i w E-36 ubezpieczenie tańsze, no gorsze tylko nieco osiągi, ale jak na litr różnicy w pojemnosci to rewelacji nie ma w tym 535 E-34, jak juz się bawić w top model jak to nazwał jeden z kolegów wyżej to tylko 540i to jest zabawa i tyle po co jakieś przejsciowe 535
Opublikowano

po pierwsze 3.5 był tylko jeden silnik w e34-V8 dopiero była w e39.chyba kolego nie jeździłeś zdrową 535.podam Ci przykład.

znajomy kupił ostatnio E34 535i i ma niby nalatane 190tys.Skóra perfekt-wnętrze na 5+...kupił ja tylko dla jednego powodu którego nie będę tu przedstawiał bo złamie regulamin :wink: Ale...Np startując na 400m z naprawdę zdrową 525 24V vanos po 150m ma taką przewagę ze wjeżdża na jego pas :twisted2: Passat B5 V6 też nie daje mu rady a 2.5 objeżdża bez problemu.Chyba nie znasz to końca możliwości tego silnika,2.5 na przyspieszenia przy nim klęka.A mi sie wydaje iż 15L gazu=30zl to nie jest źle na ten samochód biorąc pod uwagę to ze starej gen silnik.

Każdy użytkownik 525 powie ze jest lepsza niż 3.5 tak jak nie dawno był poruszony temat 523/528 i co nie którzy usilnie wmawiali ze lepsze jest 523 niż 528 :twisted2:

I jeszcze jeden przykład...Dlaczego w toruniu startują w konkursie palenia gumy np 335 E30 a nie 325 24V-była jedna owszem ale nie weszła nawet do pierwszej trójki... 3,5 ma mocny dól dzięki czemu ten silnik naprawdę dużo potrafi i jeszcze więcej wytrzyma czy ostrej jeździe.

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Opublikowano

HM, widze za zapowiada sie kolejna gorąca dyskusja

po pierwsze - nie wciskam kitów ze 525 jest lepsze, po drugie nalezy określic co tzn lepsze i pod jakim wzgledem czytaj - pojęcie względne i niedookreslone :) po trzecie twoje dane odsnosnie spalania 535i na gazie ( tj 15 litrów ) z całym szacunkiem kolego bo nie zamierzams ie tutaj klócić, nawet na sekwencyjnym wtrysku w tym silniku byłyby trudne do osiagniecia zwlaszcza w ruchu miejskim :), ale okej, moze i być 7,5 jesli to Ciebie i innych zadowoli, spalanie to inny temat i nie jest tylko jednym z czynników oceny ogólnej auta.

Po czwarte kolega któy założył ten post, musi sobie zadac pytanie jak w jaki sposob jeździ i w jakich warunkach i co najwazniejsze ile jeździ ( tzn, ile km ) 525i 24v jest stosunkowo niezłe biorac pod uwagę osiągi spalanie i utrzymanie czytaj częsci itp itd no i ubezpieczenie oczywiscie. Skoro już mowa o tym, ze w E-34 wystepowały tylko starsze silniki, sam sobie odpowiedzialaes, jest to stara konstrukcja, wiec ekonomia i zuzycie materiału niezbyt korzystnie wypada. Ale jesli juz koniecznie ktos zapragnie kupić takie cacko :wink: to tylko w dobrym stanie technicznym - o co bardzo trudno bo wiekszosc jest zagazowana albo z niewiadomą przeszłościa, czytaj cofane liczniki, dziwne wyscigi ludzi którzy to majac pod maską taką pojemnosc mysla że mają w rękach cały świat , natomiast często mniejsze autko z mniejszym silnikiem zrobi je de facto ze skrzyzowania bez mrugniecia :) Wiadomo im nowsze konstrukcje motoryzacji sprawuja sie nieco lepiej, chociaz są wyjatki, stare często sie psuje, wiec ja wybrałbym 525i 24v bo więcej superlatywów :D a jak juz konkretnie to tylko 540i i koniec to są dobre jednostki

Opublikowano
W sumie obydwa silniki są dobre i raczej wybór dotyczyć będzie różnicy w spalaniu oraz stanu technicznego dostępnych na rynku egzemplarzy
(OO)=== OO===(OO)
Opublikowano

Jeżeli chcesz zbijać czyjekolwiek tezy to proszę używaj mocniejszych argumentów niż wypociny ogłoszeniodawców z Allegro, Otomoto, czy jakiegokolwiek innego serwisu.

Dla zachęcenia klientów (albo z kompletnej niewiedzy) potrafią nawet sprzedawać BMW 520 V6 :duh:

A kolega nie twierdził, że w E34 nie było V8, tylko że nie było 535 V8.

I miał rację.

Opublikowano

a co myślice o V8 540 ? też ciekawy samochód,

 

Jesli chodzi o moje własne zdanie, szukam mocnego samochodu z mocnym silnikiem, podoba mi sie e34, i chcem kupic jak najlepszy z możliwie "mocnym " silnikiem, ekonomia, nie jest najwqażniejsza,

a ile moze spalic 540 ? Z tego co się orientowałem około 15 litrów, labo więcej, jeśli sie myle poprawcie mnie.

Opublikowano

Witam,

 

Myślę, że najistotniejsze jest do czego samochód ma służyć Ci.

Ja szukałem auta na długie podróże o dobrej dynamice i rozsądnym spalaniu dlatego mam 525iA, ale jakbym szukał wrażeń, to uważam, że 535 (jeszcze w manualu) to naprawdę niezły wóz. Te auta były zwykle całkiem nieźle wyposażone i jak popatrzeć na dane techniczne (link poniżej), to silnik ma niezłego kopa już z dołu a przy tym nie jest zbytnio wyżyłowany:

http://pl.wikipedia.org/wiki/BMW_E34

 

Nie jeździłem 535, ale ty Łukasz mając porównanie do 528 powiedz jak to się zbiera z dołu.

 

Ja jak się przesiadłem z mego 525 245Nm@4200 do 528 (e39) 280Nm@3950 to różnica w elastyczności była ogromna, a 535 ma 305Nm@4000 :)

 

Myslę, że warto by było abyś przejechał się obydwoma samochodami i sam ocenił czy potrzebujesz 535, aby mieć zapewnić sobie uśmiech na twarzy, czy 525.

 

Jednak nadrzędnym wyznacznikiem powinien być faktyczny stan techniczny.

 

Pozdrawiam,

Andrzej

"Gdyby wybory miałyby coś zmienić, to dawno zostałyby zakazane" - JKM

!!! ZOBACZ MOJE AUKCJE !!!

Opublikowano
Najbardziej boje sie że jak kupie 535, może cos byc nie tak z silnikiem, to moja największa obawa, samochód może palic i 20 litrów na 100, aby miał moc i dostarczał wrażen z jazdy
Opublikowano
Bo tak to spala mniej wiecej w miescie moze nie 20 ale prawie że i nie sluichaj gadki kolegów że 15, to starszej generacji silnik wiec nie ma mowy o spalaniu 15 litrow, zwlaszcza ze takim czyms spokojnie tak zupełnie sie nie jeździ
Opublikowano

własnie sie zastanawiam, mam teraz 520i 24v, jak bym niesprzedawał to musiałbym robic :

- popychacze - 1200 zl

- lakier - 3500 zł

- progi - 500 zł za wspawanie nowych progów

- zawieszenie przód - 1000 zł

 

Czyli całkiem spora sumka = 6200 zł

Opublikowano

To faktycznie nie ma co się zastanawiać - sprzedaj za jakieś 3 tys a to co poszłoby w remont dołóż do wymarzonej 535.

Chociaż jeżeli już szukasz mocnego wozu to nie 535, tylko poszukaj zdrowej 540. Parametry o niebo lepsze, silnik dużo nowszej generacji no i ten zniewalający dźwięk dużej V-ósemki :D

Opublikowano

Oczywiście ze miałem na myśli ze nie było 3,5 V8 w e34.a to ze były V8 w e34 to jest jasne jak słońce 3.0 i 4.0-tak wychodziły od 92 do 95r.

lukas23 oczywiście ze nie mam na myśli spalania w warszawskich korkach ze pali mi 15l.po wa-wie ok 18-19L.Trasa 12.5L/100km.Ale weź pod uwagę ze dla 525 18L to też nie problem dobrze jeżdżąc po zakorkowanym mieście.Np w takim mieście jak sandomierz gdzie korki to "mit" :D bez problemu spalanie w mojej 735 oscyluje w granicach 15(możesz wierzyć lub nie ale tak jest)

 

Vokda40 mi zadał pytanie 528/535....hm trudno mi powiedzieć.Jeździłem dwa lata 528(rok jedna i rok drugą) Jednak 2.8 to nowszy silnik i lepiej ciągnie.No widzisz kolego a np 523 ma słabsze parametry niż 525 24V i nie któży mówią ze nie ma róznicy miedzy 523/528 a dla Ciebie róznica była ogromna(dla mnie też jest :wink: )

 

Najpierw trzeba się określić do czego ta E34 ma służyć :) Ja na twoim miejscu bym poszukał 535 z 92r bez gazu z dobrym wyposażeniem-moze mobile.de moze autoscout24.pl i cieszył sie takim klasykiem.Jeśli będziesz o nią dbał to Ci takie auto będzie jeszcze długo służyć.Ja mam doświadczenie z 3.5 w E32 i przez dwa lata nie dołożyłem do silnika nawet grosza nie licząc olei i świec...Jeśli będzie to dobry egzemplarz to będzie zawstydzał 2.5

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Opublikowano
No widzisz kolego a np 523 ma słabsze parametry niż 525 24V

 

I tu się mylisz, bo 523 ma nieco lepsze osiągi i nieco lepszą elastyczność od E34 525. Co prawda różnice są minimalne ale na korzyść 523. A co ciekawe silnik w E39 ma 22 mnie i spalanie niższe ok. 1l.

 

Dane techniczne są dostępne na http://www.bmw-klub.pl/ . Żeby nie było że sobie coś wymyśliłem. :)

Opublikowano

jesli chodzi o srzedaż samochodu to miałem kupca, chyba w lutym, i mogłem sprzedac za 7 tys. autko, teraz może 6 tys. wezme za nie, to narazie takie przymiarki.

 

Interesuje mnie skrzynia tylko manualna, a raczej ciężko dostac 540 w manualu.

 

Z tego co patrzyłem na różnych aukcjach, itp. ceny za 535 e34 są od 6 tys. do 12 tys. , myśle że za 9 - 10 tys. można by było kupic dobry egzemplarz.

Co do ściągania samochodu, nie wiem czy bedzie miało to sens, znaleźć, pojechac obejrzec, przywieść, to jednak spore koszta,wolałbym poszukac czegos w kraju.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.