Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam taki problem od kilku dni po nagrzaniu silnika , czasami potrafi mi z komory silnika chalasowac, jest to dzwiek podobny do piszczenia starej rolki, ale nie o rolki chodzi. Silnik chodzi normalnie nie dławi sie itp, ale no na posotuje porzygazuje do 3-5tys obrotow i raz na jakis czas zaczyna chałasowac, przygazuje jeszcze raz delikatnie i hałas znika. Co ciekawe zauważylismy z mechanikiem że po wyjęciu bagnetu od poziomu oleju hałas odrazu znika. Jest to takie pisczenie dosc glosne i denerwujace, potrafi tez podczas jazdy popiskiwac przy 2-3 tys obrotow, ale wystarczy że delikatnie przygazuje i znika, ale za jakis czas potrafi powrocic. W kazdym badz razie wyciagniecie bagentu od oleju ustaje odrazu. Moze mial ktos taki przypadek, ewentualnie jakas porada. Nie podlaczalem jeszcze pod kompa, ale jeszcze dzis to uczynie. Pozdrawiam i z gory dziekuje

WW.NAVIBOCIAN.PL
Opublikowano

Ten halas jest raczej 'z zewnatrz' silnika, czy 'ze srodka'? Moze to faktycznie jakas rolka? A z tym bagnetem to raczej przypadek, albo czysta magia ;).

BTW: sliczny masz kolor swojej E38 :D .

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano

Kurde ciezko zlokalizowac ten hałas. Napewno nie jest to rolka ,tylko cos z podcisnieniem czy tam cisnieniem oleju. Jutro zapewne go dokladnie osłucham na kanale z podspodu z gory z boku i dam znaka ;-)

 

PS

Dzieki za kolorek ;] Zaparawde powiadam wam unikatowy oryginalny kolor. W lifie wyglada jeszcze ciekawiej, mialem 7 w kolorze zielonym, szarym garanatowym, ten jest the best.

Pozdro

WW.NAVIBOCIAN.PL
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Stawiam na znaną przypadłość M62 - czyli słynna membrana, separator oleju. Konieczna jest wymiana. Poważne uszkodzenie separatora powoduje wzrost spalania, zużycie oleju a jak się rozsypie to mogą być większe konsekwencje.

UIHZ9556.JPG

Opublikowano

marcosz

masz na mysli membrane ktora jest miedzy silnikiem a grodzia kabiny, taka gumowa membrana? Kiedys wymienialem juz w E38 4,4 ale wtedy mialem efekt w postaci zasłony dymnej za autem, kopciła potwornie, ale zadnych dzwiekow nie wydawala. Pozdro

WW.NAVIBOCIAN.PL
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Dokładnie....zasłona dymna dymna powstanie jak już całkowicie membrana sie 'podda'...jeśli ma małe pęknięcie możliwe, że robi się 'gwizdek'....właśnie. a jak wygląda spalanie i kultura pracy = jeśli jest ok to szukaj przyczyny w osprzęcie .

UIHZ9556.JPG

Opublikowano
U mnie tak bylo. Membrana poszla sie gonic w drodze powrotnej z Mazur. Obloki dymu z wydechu co jakis czas a przede wszystkim cos dziwnego popiskiwalo. WYmiana tej membrany to zadne koszty wiec proponuje zaczac od tego.
Opublikowano

Witka

Dokładnie tak robie, wymieniam odrazu tą gumę, drugi raz w historii BMW V8 mi sie to przytrafia ;/ Zauważyłem że przy odpalaniu z rańca potrafi mi delikatnie zakopcic. Wiec na 100% bedzie to ta membranka. Dam znac. Pozdrawiam

 

P.S

Potrzebuje mechanizm, albo jakiś tryb ktory jest odpowiedzialny za składanie lusterka, bo po stronie pasażera, nie składa sie a silnik slychac jak kreci, jak delikatnie poprowadze lusterko dłonią to się składa. A i czy to wogole technicznie jest mozliwe, czy moze odrazu kupowac cale lustro?

WW.NAVIBOCIAN.PL
Opublikowano

Witam

Chlopaki po wymianie odmy jak ręką odjoł, brak gwizdów. W ASO Poznań smorawinski zaplacilem 195zl za odme. Pozdrawiam i zycze Wesołych Swiat

WW.NAVIBOCIAN.PL

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.