Skocz do zawartości

ZWIEKSZENIE MOCY


ziomekE39

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem szczesliwym posiadaczem BMW 540i(E39) z silnikiem 4.4l. Ma koło 300KM. Jestem ciekawy wrazen i chciałbym sie dowiedziec w jaki sposób mogę zwiekszyc jego moc o jakies 50-70KM... Prosze o pomoc

 

Kolego a jeśli można wiedzieć to skąd Twoje BMW ma 300 kucyków??

Pozdrawiam,


Tomek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jestem szczesliwym posiadaczem BMW 540i(E39) z silnikiem 4.4l. Ma koło 300KM. Jestem ciekawy wrazen i chciałbym sie dowiedziec w jaki sposób mogę zwiekszyc jego moc o jakies 50-70KM... Prosze o pomoc

 

Uważam, że jesli chcesz więcej mocy ...kup M5. Jest cała masa artykułów o uturbowieniu BMW w benzynie. Polecam ostatnie 2 numery BMW Trends....przeczytasz i przejdzie Ci ochota na przeróbki.

Tylko M5. Bedzie duuuuzo taniej i lepiej. No chyba że M3....tu stosunek mocy do masy jest powalajacy;-)

Boże chroń nas i nasze Bemki od mechaników ignorantów

Taurus

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki chip zwiekszy moc do 70 koni ? :norty: :shock:

 

Bez turbo mozna na 4.4i uzyskac max 10-15 koni poprzez filtr sportowy, chip, wydech i dobre strojenie silnika.....pod warunkiem że jest w b.dobrym stanie i panowie tuningowcy wiedzą co robią....

Edytowane przez Taurus

Boże chroń nas i nasze Bemki od mechaników ignorantów

Taurus

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jestem szczesliwym posiadaczem BMW 540i(E39) z silnikiem 4.4l. Ma koło 300KM. Jestem ciekawy wrazen i chciałbym sie dowiedziec w jaki sposób mogę zwiekszyc jego moc o jakies 50-70KM... Prosze o pomoc

 

A tak naprawdę to proponuje doprowadzić swój silnik do stanu idealnego, a gwarantuje że nawet te 286 koników sprawi duzą radochę.

Boże chroń nas i nasze Bemki od mechaników ignorantów

Taurus

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak ci malo 2.0 kup 2.5

jak ci malo 2.5 kup 3.0

jak ci malo 3.0 kup 4.0

jak ci malo 4.0 kup 5.0

 

 

....

.

.

.

poprawianie fabryki ktora to w przypadku bmw okazuje sie mistrzostwem (wielokrotnie ich silniki byly okrzykiwane najlepszym silnikiem roku) jest w warunkach amatorskich co najmniej niemozliwe i/lub nieoplacalne, a efekty wrecz przeciwne. turbo, nos pociaga za soba modyfikacje ktorych sie nie da ominac. na tuning a`la stozek czy tlumik szkoda kasy. w bmw nie ma czego poprawiac jesli chodzi o dolot czy wydech.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak ci malo 2.0 kup 2.5

jak ci malo 2.5 kup 3.0

jak ci malo 3.0 kup 4.0

jak ci malo 4.0 kup 5.0

 

poprawianie fabryki ktora to w przypadku bmw okazuje sie mistrzostwem (wielokrotnie ich silniki byly okrzykiwane najlepszym silnikiem roku) jest w warunkach amatorskich co najmniej niemozliwe i/lub nieoplacalne, a efekty wrecz przeciwne. turbo, nos pociaga za soba modyfikacje ktorych sie nie da ominac. na tuning a`la stozek czy tlumik szkoda kasy. w bmw nie ma czego poprawiac jesli chodzi o dolot czy wydech.

 

Brawo flash! To są najmądrzejsze słowa jakie mogły w tym temacie się pojawić (zresztą w wielu innych tematach też można by je przytoczyć – dla otrzeźwienia).

Podejrzewam, że większość z nas, ma odczucia, że temat nadaje się do zamknięcia – dlatego zamykam.

Pozdrawiam.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.