Skocz do zawartości

Taurus

Zarejestrowani
  • Postów

    66
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 540iA
    M62TUB44
  • Lokalizacja
    Gliwice

Osiągnięcia Taurus

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. z tyłu to normalnie opel calibra :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Za takie rzeczy powinni odbierać dożywotnio prawo do kupowania BMW... :duh:
  2. O matko boska ...http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8402266...serce aż boli ... :mad2: Choc ponoć o gustach się nie dyskutuje ;)
  3. ja nie, pojawiła się jak już zarezerwowałem inne auto a co Taurus, szykujesz podobną zamianę jak ja?? Ano rozgladam się co by tu ciekawego kupić co ma power i elegancje;-)
  4. A ktoś może oglądał to: http://moto.allegro.pl/item680866864_bmw_850.html.
  5. Powodem jest najprawdopodobniej padający przepływomierz. Prosto to sprawdzić. Rozgrzej dobrze silnik i zdejmij wtyczkę z przepływomierza. Komp bedzie w awaryjnym ale jeśli nie bedzie gasł na wolnych obrotach podczas jazdy....znaczy przepływka. Jeśli będzie gasł....szukaj dalej;-)
  6. Ząbkowanie mozna poznać bardzo prosto, przejedz wewnętną stroną dłoni po obwodzie opony. Z pewnością wyczujesz nierówności, znaczy masz wyząbkowane. Jeśli chodzi o objawy, różnie przy różnych prędkościach. Generalnie opony robia się głośne w całym przedziale prędkości z wyróznieniem niektórych przedziałów w zależności od nawierzchni po której jedziemy.
  7. Oczywiscie masz rację, kupić mozesz ale z mojego doswiadczenia tego typu opony(lamelki w różnych kierunkach) po około 2000-4000 km robią sie niesamowicie głośne ...zwyczajnie dudnią. Duża moc + duzy cięzar + kilkadziesiąt przejechanych zakrętów przy dużej szybkości problem się pojawia....i nigdy nie znika. Początkowo myslisz że to łozyska......ale tylko podjedziesz do firmy oponiarskiej....i każdy nawet słaby fachowiec powie....uuuuu.....lamelki nierówno zuzyte. Opony bedą coraz głośniejsze.
  8. Oczywiście, ale temat postu jest bez Asymmetric ;-) Róznica między tymi oponami jest dość znaczna, Asymmetric to opona dla aut o mniejszym momencie obrotowym i kierowców o łagodnym sposobie jazdy. Ponieważ przy dużych momentach i agresywnem sposobie jazdy opony asymetryczne z lamelkami zaczynają nierównomiernie sie ścierać i bardzo głośno sie toczyć. Opona Eagle F1 GS-D3 jest zupełnie niewrażliwa na bardzo dynamiczną jazdę, choć ma wadę....musi byc rozgrzana. Zimna ma zauważalnie gorszą przyczepność.
  9. Z tego co wiem oryginalny komputer BMW podaje wartość ustalanej przez przepływomierz masy powietrza w m3 na minutę do jednostki sterującej. Po tym parametrze można ocenic czy przepływomierz jest OK. Przeważnie jeśli jest uszkodzony poprostu zaniża ilość masy powietrza....i to baaardzo zaniża;-)
  10. Nie chcę się spierać, ale to są opony kierunkowe. Więc nie ma lewych i prawych http://img.nokaut.pl/p/a2/31/a231b8040fdf8630e434e0317cccbe3c500x500.jpg I gdzie wy widzicie że jest asymetryczna......mam pieć takich oponek i są jak najbardziej symetryczne i nie maja żadnych opisów Inside lub Outside po żadnej ze stron.
  11. Taurus

    Dziwne wibracje co to

    To wywaliłeś niepotrzebnie kase na dwumas, bo 100% że to wyłamane pióro wentylatora. Ja tak miałem i po wymianie trzęsawka zniknęła. Jesli nie wymieniłes to szybko to zrób, bo pojawi Ci się bicie osiowe pompy wody i zacznie ciec....
  12. A czy czasem nie jest tak że przy małej prędkości nagle wskażnik paliwa zaczyna wskazywac coraz większe spalania i wtedy silnik gaśnie z powodu za dużej dawki paliwa?? Jeśli tak się dzieje znaczy przepływomierz padł i silnik nie dostaje własciwych ilosci powietrza.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.