Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Jestem szczesliwym posiadaczem BMW 540i(E39) z silnikiem 4.4l. Ma koło 300KM. Jestem ciekawy wrazen i chciałbym sie dowiedziec w jaki sposób mogę zwiekszyc jego moc o jakies 50-70KM... Prosze o pomoc
Opublikowano

Turbo + dedykowany układ wydechowy + sportowy filtr powietrza + dostrojenie eletroniki pod to wszytsko :)

 

Myśąlę iz z 25 tysięcy pln wystarczy osiągniesz koło 400-450KM

Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Opublikowano
Witam. Jestem szczesliwym posiadaczem BMW 540i(E39) z silnikiem 4.4l. Ma koło 300KM. Jestem ciekawy wrazen i chciałbym sie dowiedziec w jaki sposób mogę zwiekszyc jego moc o jakies 50-70KM... Prosze o pomoc

 

Kolego a jeśli można wiedzieć to skąd Twoje BMW ma 300 kucyków??

Pozdrawiam,


Tomek

Opublikowano
Siara mu daorzucil :D Nielepiej sprzedac swoja beje i dolozyc i kupic jakies M5 ? :D mysle ze 400PS wystarczy ? :D
NO BMW - NO FUN !!!
Opublikowano
Siara mu daorzucil :D Nielepiej sprzedac swoja beje i dolozyc i kupic jakies M5 ? :D mysle ze 400PS wystarczy ? :D

 

i zapewne najtaniej

Opublikowano

stary jedyne rozwiązanie!

kup fajnego chipka na allegro i wstaw!!!

ale bedzie Ci śmigał jak RAKIETA!

tylko najważniejsze zebyś się do tego mentalnie przekonał!

na takie tuningi ! placebo jest idealne!

yeah

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Opublikowano
Witam. Jestem szczesliwym posiadaczem BMW 540i(E39) z silnikiem 4.4l. Ma koło 300KM. Jestem ciekawy wrazen i chciałbym sie dowiedziec w jaki sposób mogę zwiekszyc jego moc o jakies 50-70KM... Prosze o pomoc

 

Uważam, że jesli chcesz więcej mocy ...kup M5. Jest cała masa artykułów o uturbowieniu BMW w benzynie. Polecam ostatnie 2 numery BMW Trends....przeczytasz i przejdzie Ci ochota na przeróbki.

Tylko M5. Bedzie duuuuzo taniej i lepiej. No chyba że M3....tu stosunek mocy do masy jest powalajacy;-)

Boże chroń nas i nasze Bemki od mechaników ignorantów

Taurus

Opublikowano (edytowane)
Jaki chip zwiekszy moc do 70 koni ? :norty: :shock:

 

Bez turbo mozna na 4.4i uzyskac max 10-15 koni poprzez filtr sportowy, chip, wydech i dobre strojenie silnika.....pod warunkiem że jest w b.dobrym stanie i panowie tuningowcy wiedzą co robią....

Edytowane przez Taurus

Boże chroń nas i nasze Bemki od mechaników ignorantów

Taurus

Opublikowano
Witam. Jestem szczesliwym posiadaczem BMW 540i(E39) z silnikiem 4.4l. Ma koło 300KM. Jestem ciekawy wrazen i chciałbym sie dowiedziec w jaki sposób mogę zwiekszyc jego moc o jakies 50-70KM... Prosze o pomoc

 

A tak naprawdę to proponuje doprowadzić swój silnik do stanu idealnego, a gwarantuje że nawet te 286 koników sprawi duzą radochę.

Boże chroń nas i nasze Bemki od mechaników ignorantów

Taurus

Opublikowano

jak ci malo 2.0 kup 2.5

jak ci malo 2.5 kup 3.0

jak ci malo 3.0 kup 4.0

jak ci malo 4.0 kup 5.0

 

 

....

.

.

.

poprawianie fabryki ktora to w przypadku bmw okazuje sie mistrzostwem (wielokrotnie ich silniki byly okrzykiwane najlepszym silnikiem roku) jest w warunkach amatorskich co najmniej niemozliwe i/lub nieoplacalne, a efekty wrecz przeciwne. turbo, nos pociaga za soba modyfikacje ktorych sie nie da ominac. na tuning a`la stozek czy tlumik szkoda kasy. w bmw nie ma czego poprawiac jesli chodzi o dolot czy wydech.

Opublikowano
jak ci malo 2.0 kup 2.5

jak ci malo 2.5 kup 3.0

jak ci malo 3.0 kup 4.0

jak ci malo 4.0 kup 5.0

 

poprawianie fabryki ktora to w przypadku bmw okazuje sie mistrzostwem (wielokrotnie ich silniki byly okrzykiwane najlepszym silnikiem roku) jest w warunkach amatorskich co najmniej niemozliwe i/lub nieoplacalne, a efekty wrecz przeciwne. turbo, nos pociaga za soba modyfikacje ktorych sie nie da ominac. na tuning a`la stozek czy tlumik szkoda kasy. w bmw nie ma czego poprawiac jesli chodzi o dolot czy wydech.

 

Brawo flash! To są najmądrzejsze słowa jakie mogły w tym temacie się pojawić (zresztą w wielu innych tematach też można by je przytoczyć – dla otrzeźwienia).

Podejrzewam, że większość z nas, ma odczucia, że temat nadaje się do zamknięcia – dlatego zamykam.

Pozdrawiam.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.