Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

siemka ;)

 

Mam drobny >>mam nadzieję, że drobny<< problem z zaworami. Strasznie hałasują i na zimnym silniku po odpaleniu z rana, jak i na rozgrzanym..w czasie jazdy i jak stoję na światłach :/ Olej w silnuku zmieniałem jakieś 2000km temu i jak sprawdziłem poziom to jest prawie max, ze nawet nie trzeba nic dolewac..Nie wiem co tu zrobic, bo słyszałem różne teorie i ktos mi podsunął pomysł, żeby kupić jakiś płyn i go dolać i bywa, że zawory cichną chodź nie zawsze się to sprawdza...

 

Olej wlałem Mobila 10W 40 półsyntetyk, samochód ma przejechane 230000km, silnik m50

 

z góry dzięki za pomoc ;)

  • Odpowiedzi 55
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Mam ten sam silnik na oleju elfa i zawory slychac tylko przez pierwsze pare minut. Jak temp jest juz na plusie to praktycznie po kilkunastu sekundach juz jest ok.

Tez slyszalem o magicznych dodatkach, jak narazie jednak nic nie stosowalem, zaczalbym od zmiany oleju na inny.

Pozdrawiam
Opublikowano
Czy to prawda ze dolewanie miodu(zwykły pszczeli) do oleju powoduje wyciszenie zaworów i innych stuków w silniku ?Słyszałem od mechanika ze takie cos sie robi :doh:
Opublikowano
heheh z tym miodem to lekka przesada :DDDDDDDDD ludzie sie musza ladnie nudzic ze takie rzeczy wymyslaja :DDDDD :norty: :duh: :mad2: :cool2:
NO BMW - NO FUN !!!
Opublikowano
Zawory czy popychacze zaworowe? Jakim olejem masz zalany silnik?

Dodam do tego: z pewnego źrodła kupiłeś olej? :norty: Mobil i chyba Castrol to najczesciej podrabiane oleje,ja mam Mobil i czy cieplo,czy zimno- jest cisza(tylko przy rozruchu przez 2 sekundy pocykaja popychacze).

Może być każde auto,pod warunkiem że będzie to BMW...
Opublikowano
Chodzi mi o to czy jak niektórzy "oszczedni" minerałem czy tak jak dbajacy o silnik syntetykiem lub conajmniej połsyntetykiem. Widzę ze połsyntetyk. Mam nadzieję ze nie Lotos :)
Bandite Motor Wagen
Opublikowano
Wywal ten olej jak najszybciej,zalej tak jak pisze Basti z pewnego żródła.Jak nic nie pomoże to szklanki do wymiany.Nie ma prawa cykać dłużej niż kilka,jak -30 kilkanaście sekund.
Ja tez mam drugi pojazd z klasycznym napedem R1100R
Opublikowano
koledzy już chyba wszystko napisali... możesz spróbować wlać tzw. płukankę tuż przed wymianą oleju, czasami pomaga na szklanki, a napewno warto to zrobić - więcej wylejesz starego oleju, osobiście polecam
Opublikowano
Czy to prawda ze dolewanie miodu(zwykły pszczeli) do oleju powoduje wyciszenie zaworów i innych stuków w silniku ?Słyszałem od mechanika ze takie cos sie robi :doh:

takich druciarzy omijaj szerokim łukiem :wink: ,chałasy też mogą dobiegać od vanosa,ale chyba u ciebie jeszcze nie ma, raczej hydraulika zaworów już siada(szklanki)

Nur bmw e32
Opublikowano
heheh z tym miodem to lekka przesada :DDDDDDDDD ludzie sie musza ladnie nudzic ze takie rzeczy wymyslaja :DDDDD :norty: :duh: :mad2: :cool2:

czyli miodu nie dolewamy :mrgreen:

Opublikowano

Cz olej mam z pewnego xródła?? Wydaje mi się, że tak, bo kupiłem go w INTERCARSie.

 

Jeszcze się zastanawiam, bo może jakiś kanalik jest zatkany i nie dociera tam olej?? Bo jak przygazuje to cichną....Dziś pojeździłem bardziej dynamiczne, zeby spróbować to jakoś przechchnąć cz coś...zobaczymy jak to będzie jutro ;) Czyli nie polecacie żadnych magicznych dodatków??

Opublikowano
Dodatki moga byc ale dodatkowo, trzeba zapobiegac nie leczyc, nie wzoruj sie na naszej sluzbie zdrowia i zmien olej a potem zobacz, dodatkow zawsze mozna uzyc potem, w ostatecznosci.
Pozdrawiam
Opublikowano
U mnie aktualnie jest Castrol Magnatec 5W40, wczesniej Elf Evolution 5W30. Cykanie trwa max 2 sekundy, dopóki olej nie nasmaruje popychaczy. Przebieg auta 246 tys km. Na niczym nie oszczędzam i auto jeździ jak nalezy...
Bandite Motor Wagen
Opublikowano
Brando5--ty masz może pasiekę?, tak?,powiem tylko tyle u mnie w klubie kol.kupil e30 pojechał na Miedzianą G. ostro tam pobiegał nią i cud ,ze dojechał do domu,zalana wlasnie była i to nie raz jakimś"doktorem" jasne wszystko uszczelniło po pół "kilo" kitu ''pszczelego""he he,na zaworach i zreszta wszędzie ,pewnie jak by ją nie przesilił to jeszcze chwilę by pojezdził,cały silnik zawalony ,do śrubki rozbierał-szok,nie radze więc zadnych cudów stosować, a co do oleju jezdziłem chwilkę na oleju z beki,robiła sie taka żadkośc przy temperaturze ,że nie mogłem dojść jaki jest poziom na bagnecie,dosłownie woda no i ubywało szybciej już sie bałem ,że coś sie dzieje z pierścieniami,teraz jezdze na castrolu miner. oryginalnie zapakowany,jest oki,słyszałem ,ze do beki dolewaja ropy,w tych czasach jest wszystko możliwe,gdybym mógł to zalałbym syntetykiem i byłoby chyba najlepiej,ma odpowiednią temp. wrzenia i lepiej smaruje-pzdr... :arrow:
"" jedż z butem ,ale nie na kapciu"", mów co myślisz , rób co mówisz
Opublikowano
Przed wymianą koniecznie zrób płukankę silnika!! Kup preparat za 15zł, dolej na rozgrzany silnik do oleju, przejedź 30km i spóść olej. Mi to pomogło i to bardzo. Koszty praktycznie żadne, a wiesz, ze coś zrobiłeś. Sama wymiana oleju nie bardzo pomoże. Wlejesz nowy, a on i tak w jakimś stopni zmiesza się ze starym który zostanei wszędzie gdzie się da. Przepłócz silnik zobaczysz różnicę!!
Opublikowano
Też podejrzewam, że olej trefny. Wcześniej miałem Mobila 1 też 10w40, też w M50 i zawsze przez kilka sekund od rozruchu cykaly popychacze. Niedawno wymieniłem na Castrol Magnatec 10w40 i nie ważne czy samochód stoi 5 minut czy 5 dni - nie ma nawet jednego cyknięcia po rozruchu (odrazu pięknie i cichutko pracuje).
http://i.imgur.com/CgYlyQw.jpg
Opublikowano

ja rano mam orkiestre a nie klepanie, zbliża sie wymiana oleju wiec pewnie zaleje minerałem i dojeżdze silnik, a potem zmienie, bo wymiana popychaczy kosztuje 1500 zł, wiec nie wiem czy jest sens wymieniac. teraz mam olej 10w40 petro - canada.

a co do założyciele tematu, jak nie pomoże zmiana oleju, możesz spróbowac zalac preparat Militec firmy K2, ponac działa.

pozdr.

Opublikowano
Brando5--ty masz może pasiekę?, tak?,powiem tylko tyle u mnie w klubie kol.kupil e30 pojechał na Miedzianą G. ostro tam pobiegał nią i cud ,ze dojechał do domu,zalana wlasnie była i to nie raz jakimś"doktorem" jasne wszystko uszczelniło po pół "kilo" kitu ''pszczelego""he he,na zaworach i zreszta wszędzie ,pewnie jak by ją nie przesilił to jeszcze chwilę by pojezdził,cały silnik zawalony ,do śrubki rozbierał-szok,nie radze więc zadnych cudów stosować, a co do oleju jezdziłem chwilkę na oleju z beki,robiła sie taka żadkośc przy temperaturze ,że nie mogłem dojść jaki jest poziom na bagnecie,dosłownie woda no i ubywało szybciej już sie bałem ,że coś sie dzieje z pierścieniami,teraz jezdze na castrolu miner. oryginalnie zapakowany,jest oki,słyszałem ,ze do beki dolewaja ropy,w tych czasach jest wszystko możliwe,gdybym mógł to zalałbym syntetykiem i byłoby chyba najlepiej,ma odpowiednią temp. wrzenia i lepiej smaruje-pzdr... :arrow:

tak mam pasieke i chciałem troche zarobić :D

Opublikowano
jak nie pomoże zmiana oleju, możesz spróbowac zalac preparat Militec firmy K2, ponac działa.

pozdr.

 

Nie ma to jak oszczednosc. Lejecie tanie oleje i wynalazki a poźniej każdy jest zdziwiony ze silnik głośno pracuje, ze ma orkiestre itd. Czasem żal mi Waszych samochodów...

Bandite Motor Wagen
Opublikowano

Dokładnie.I jeszcze niektórzy zwalają na olej mimo iż może być z pewnego źródła :twisted2: .

Nie lejcie nic do silnika.Różne moto doktory pomogą tylko na chwilę-ja w LTku dolewałem i pomagał tylko moment-pareset kilosów,wymiana oleju uciszyła popychacze całkowicie.

Może być każde auto,pod warunkiem że będzie to BMW...
Opublikowano

jak kupiłem samochód, nie wiedziałem jaki olej był zalany, ale przypuszczam że mineralny, za butlą od gazu znalazłem butelke po oleju mineralnym, potem zmieniłem na półsyntetyk, i rano po odpaleniu , zaczeły klepac zawory, ale już mniejsza o to.

 

Zobacze ile zostanie mi z wypłaty, to sie poświęce i zaleje valvoline 10w40, i wtedy napisze czy przestało klepac czy nie.

Opublikowano
Najpierw kup dobry olej a potem licz ile zostało-na tym nie zaoszczędzisz :cool2:
Ja tez mam drugi pojazd z klasycznym napedem R1100R

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.