Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jaki parownik reduktor polecacie? chcę wymienić w aucie

 

znalazłem coś takiego:

BRC ECO 230 KW LPG

 

warto go zakładać do II generacji?

BMW 750i V12 E32 - Będziesz Mógł Więcej :)))
Opublikowano

a nie lepiej wywalic gaz , albo sekwencje zalozyc?

ja jak jezdzilem 735 z gazem 2 gen to wydalem okolo 1500zl na gaz i 1500zl na 2 przeplywomierze, gumy przeplywomierza oraz pare inych rzeczy co gaz mi rozwalil

stracilem kupe czasy i nerwow, balem sie wyprzedzac. Czy to warto jezdzic na tym gazie 2 gen? dodam ze jezdzilem nia tylko 3 miesiace, jakbym mial jezdzic dluzej to szybko by mi sie instalacja sekwencyjna zwrocila

Opublikowano
wlaśnie jestem w trakcie dowiadywania się kosztów przeróbki tego na staga 300
BMW 750i V12 E32 - Będziesz Mógł Więcej :)))
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Jak dobrze potargujesz - za 3500 -4000 sekwencje BRC założysz

 

Ja bym jednak radził -chyba , że wkrótce auto sprzedajesz...

 

Pozdro

Mario

Dokładnie..jak już ma być LPG [sens ekonomiczny] to powinna to być minimum sekwencja...

UIHZ9556.JPG

Opublikowano
Znajomy płacił ok 150zł,ale to nic trudnego jak masz warunki sam to możesz zrobić,butla,przewody miedziane pod podłogą,parownik,mikser,trochę kabli i już nie masz gazu :wink: ,pozostanie tylko kilka dziór :|
Nur bmw e32
Opublikowano
Też założyłem ten OMVL 90r90 do 3,5 literka. Przepływkę klapową mam zmienioną na taką z < ciepłym drutem" czy jak na to mówią i standardowy mikser montowany przed przepływką zastąpiłem mikserem montowanym w rurę dolotu (zaraz za stabilizatorem wolnych obrotów) - mikser od -o ile dobrze pamiętam- Mitsubishi Galant, średnica idealnie dopasowana do gumy dolotu w BMW. I co dalej? - zero strzałów, spalanie przy dużym bucie (średnio silnik wkręcam do 5k obr) wacha się w granicach 22 - 25literków cyklonu, przy spokojnej miejskiej jeździe w trybie "automatu" bez szarpania i wkręcania na obroty powyżej 2,5k spalanie na poziomie 18-19literkó. Moja skrzynia to manual oczywiście...
Obecnie AUDI S4 QUATTRO... do BMW wrócimy na wiosnę
Opublikowano
Opisywane było już na forum... SZUKAJ ;) Przepłuwomierz pochodzi z OPLA i do niego jest zamontowana elektronika na procesorze ATMEL, która tłumaczy odczyty przepływmonierza klapowego zastąpionego "ciepłym drutem" na zrozumiałe dla Motronika .
Obecnie AUDI S4 QUATTRO... do BMW wrócimy na wiosnę
Opublikowano

szukalem znalazlem, na elektrodzie.

 

to inaczej. umiesz cos takiego zrobic??

BMW 750i V12 E32 - Będziesz Mógł Więcej :)))
Opublikowano

 

 

 

 

Wlasnie taki. :cool2: Ja do tego reduktora dorzucilem jeszcze BLOS i smiga jak wsciekle, :dance: a przeplywke mam standard.

 

Spalanie mam podobne jak arthuro tyle tylko ze skrzynia automat, a noge tez mam ciezka. :wink:

BMW - Like No Other

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.