Skocz do zawartości

arthuro

Zarejestrowani
  • Postów

    144
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E32 735 1988
  • Lokalizacja
    z Polski

Osiągnięcia arthuro

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. arthuro

    zapchany katalizator...

    Katalizator potrzebny jest w autach z dwoma lub więcej sondami lambda - jak jedna jest przed a druga za katalizatorem to kata nie wolno wycinać. Po takim zabiegu komputer może trochę zgłupieć - takie są opinie na innych forach...
  2. arthuro

    Przepływka

    Mam do sprzedania 100% sprawny przepływomierz do 735 z auta bez LPG oraz wiele innych części z dawcy...
  3. Mam problem z elektryką w swojej buni- nie mam sterowania szybami, szyberdachem oraz centralnym zamkiem. Jak naciskam dowolny przycisk odz szyb (obojętnie góra czy dół) i od szyberdachu to z Relay Module słychać pstrykania przekaźników, ale nic się więcej nie dzieje. Po wciśnięciu przycisków słychać jedynie cichy chwilowy pisk z obsługiwanych drzwi lub szyberdachu. O co kaman? Czy ktoś wie jak to ugryźć? RM i GM wyjęte, styki wyczyszczone, w RM styki przelutowane (w GM nie robiłem bo od groma tej elektroniki tam siedzi i nie mam odpowiedniego sprzętu). EDIT: Po zbadaniu tematu stwierdzam, że wszystkie przekaźniki w GM działają, ale po wciśnięciu dowolnego przycisku sterującego zaczyna "piszczeć "przekaźnik bezpieczeństwa" K11. O co chodzi z tym przekaźnikiem, jaka pełni funkcję?
  4. Otóż nie będzie to rozwiązanie. W obudowie siedzą dwa przekaźniki sterowane niezależnie prze dwa tranzystory i inną elektronikę.
  5. Wymiana sprzęgła, docisku, łożyska oporowego, wymiana oleju w skrzyni - jedna osoba z kanału robi to w 5 godzin, sam robiłem więc wiem, że się da. Skrzynia nie jest ciężka, waży coś koło 20kg. Czytając Twoje osty mam bardzo mieszane uczucia co do Twoich wiadomości: sprzęgła sam nie zrobisz, tulei tylnego wahacza się nie wymienia... Pewnie znalazłoby się i więcej 'rodzynków".
  6. Jeszcze nic więcej nie mierzyłem - jutro pewnie zacznę jak czas pozwoli. Przekaźnik ten jest pod tylną kanapą obok modułu komfortu i modułu przekaźników. Nikt nie pisał, że jest pod siedzeniem kierowcy.
  7. Strona chyba nie kłamie http://www.realoem.com/bmw/partxref.do?part=1+378+371
  8. Jak się go wyjmie z obudowy to się rozłącza - styk jest czysty, tak że o sklejeniu nie ma mowy. Przekaźnik jest pod siedzeniem obok modułu komfortu, taki czarny, ma numer 1 378 371
  9. Mam problem z tym przekaźnikiem - jest cały czas ciepły- jeden z przekaźniczków wewnątrz jest cały czas załączony. Skutkuje to poborem prądu na postoju w wartości 0.4A Czy tak ma być czy mam szukać dalej urządzenia "kradnącego" prąd na postoju. Po wyjęciu w/w przekaźnika prąd pobierany w czasie spoczynku spada do 0.12A - załączony CODE i alarm. Czy bez tego można jeździć w deszczu - jak to się objawi podczas opadów, czy praca wycieraczek będzie wystarczająco sprawna?
  10. Opinie po pierwszej jeździe: auto jest jak przyklejone do nawierzchni, całkiem inna trakcja tylnej osi - jeździ się super. Przypominam, że wymieniałem na zwykłe tuleje.
  11. Spoko - wiem o tym "dociąganiu" na kołach, ale dzięki za przypomnienie :D
  12. Wahacze wyjęte, tuleje wciśnięte jutro montaż. Zobaczymy jak to będzie z tymi tulejami - wstawiłem 4szt takich jak w linku z aukcji. Po jeździe próbnej opiszę wrażenia z jazdy. Wraz z tulejami do wymiany poszła linka hamulca, tarcze, szczęki i klocki :) Trochę wydatków było... EDIT: Pogoda wygoniła mnie z kanału :( Trzeba czekać...
  13. No to mi koledzy zabili ćwieka tymi tulejami pływającymi. Kupiłem w sklepie (po konsultacji z ASO w Częstochowie) cztery takie same tuleje - w ASO nic nie mówili o pływających i zwykłych, mówili tylko o cenie 320PLN za sztukę. Która tuleja ma być pływająca: bliżej koła czy bliżej dyferencjału? Co się będzie działo jak wstawię cztery pływające lub cztery zwykłe? Która będzie pływająca 33329058824 czy 33329061946. W RealOEM nic nie jest napisane na ten temat - podany wymiar jest ten sam...
  14. Lemfordera kupiłem po 72PLN za sztukę :lol: Mam wszystkie 4sztuki, prasę i inne ustrojstwa. Pytanie było jednak o patent na ich wymianę bez demontażu całości wahacza z auta - czy coś takiego jest możliwe?
  15. Al ja mam na niej straszne luzy - tył auta po prostu pływa. Amory, sprężyny, poduchy amora, tuleje trawersu, kości, stabilizatory - wszystko wymienione na nowe.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.