Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Charge-air pressure

pobieżnie można ale faktycznie trzeba ją sprawdzić czy nie ma luzów i nie puszcze oleju trzeba się do niej dobrać

 

Dzięki kolego za pomoc, możesz jeszcze powiedzieć jakich wartości się spodziewać i jak sprawdzać, na postoju czy podczas jazdy?

http://www.4shared.com/download/N-TL0Wk0ce/u5pw.jpg?sbsr=29fdbbca5e3a694bc526b93bccac24c495e&lgfp=3000


**********************

Moje byłe BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=209629

Moje obecne BMW: ...

**********************

  • Odpowiedzi 3,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
na wolnych obrotach ma byc cisnienie zblizone do atmosferycznego czyli doladowania 0 na postoju jak przegazujesz to skoczy wyzej i max do ok 1.6 bara co w sumie da ok 2.6 bara razem z atmosferycznym. w zaleznosci od skrptu w inpa moze byc podawane razem z atmosferycznym lub oddzielnie i bedzie podawane w milibarach zazwyczaj. malo tego bedzie na dwuch wykresach oczekiwane i istniejace.
Opublikowano

moze mnie oswiecisz kolego

ja tam twierdze ze na wolnych obrotach (bieg jalowy) cisnienie doladowania jest rowne zero (0) a cisnienie panujace w kolektorze dolotowym zblizone cisnieniu atmosferycznemu. to koledze napisalem. ale moze jestem w bledzie i mi to wyjasnisz.

po przegazowaniu mozna zobaczyc ze cisnienie wzrosnie- wystarczy zeby sprawdzic czy turbina pompuje.

aby sprawdzic ile maxymalnie napompuje nagrzany silnik, inpa zapieta, 3 bieg, fajnie jak by bylo troche pod gorke, podloga i sprawdzamy max cisnienie jakie turbo dmuchnie. W 120d, 320d. do 2,6 bara cisnienie w dolocie co daje 1,6bara doladowania.

 

Od kolegi Tomek1983asd czekam na odpowiedz

Opublikowano

Sory że się wtrącam .

Kolego radzę poczytać co to jest ciśnienie i wtedy się wypowiadać , może warto posłuchać co inny kolega napisał i nie pisać bzdetów , chyba że kolega ma u siebie metalowy kolektor i sprężarką w swoim aucie .2.6 bara dobre uhahahahaha :duh: razem z ciśnieniem atmosferycznym :mad2:

a ile wyniesie z ciśnieniem w oponach :search:

Opublikowano
na postoju , przegazówka max 1.7 ciśnienia w kolektorze dolotowym, pod obciążeniem w piku do 2.5

 

dobrze wiec. podalem 2.6 a ty 2.5 oczywiscie to jest max cisnienie jakie mozna w dolocie uzyskac.

 

a do kolegi piwek -z calym szacunkiem (a mam go do ciebie duzo) to ja powinienem poczytac o cisnieniach? czy ty? a nawiasem mowiac nie tylko inpa sluzy do pomiaru cisnienia i jak sie spotkasz z innym sprzetem to mozesz zginac.

Opublikowano
Jestem nowy w temacie bo wcześniej jeździłem Audi i uzywałem Etki. Czy ktoś uprzejmy mógłby mi napisać skąd ściągnąc INPA i jaki kupić interfejs żeby móc samemu bawić się przy aucie? Mam na mysli aktywację świateł dziennych, kasowanie inspekcji etc.
Opublikowano
Jestem nowy w temacie bo wcześniej jeździłem Audi i uzywałem Etki. Czy ktoś uprzejmy mógłby mi napisać skąd ściągnąc INPA i jaki kupić interfejs żeby móc samemu bawić się przy aucie? Mam na mysli aktywację świateł dziennych, kasowanie inspekcji etc.

 

INPA ściągniesz na tym forum, jest wątek w głównym dziale diagnostyki a kabel kupisz chociażby tutaj:

http://www.viaken.pl/

http://www.4shared.com/download/N-TL0Wk0ce/u5pw.jpg?sbsr=29fdbbca5e3a694bc526b93bccac24c495e&lgfp=3000


**********************

Moje byłe BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=209629

Moje obecne BMW: ...

**********************

Opublikowano
W temacie INPA jest mnóstwo linków i nie bardzo wiem co ściągać. Czy to jest w ogóle darmowe?
Opublikowano
INPA jest ogólnie dostępna w sieci ale czy jest darmowa to nie wiem... ściągnij sobie najnowszą jakąś zainstaluj i sprawdź czy działa, na początek powinno Ci starczyć :)

http://www.4shared.com/download/N-TL0Wk0ce/u5pw.jpg?sbsr=29fdbbca5e3a694bc526b93bccac24c495e&lgfp=3000


**********************

Moje byłe BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=209629

Moje obecne BMW: ...

**********************

Opublikowano
Jestem nowy w temacie bo wcześniej jeździłem Audi i uzywałem Etki. Czy ktoś uprzejmy mógłby mi napisać skąd ściągnąc INPA i jaki kupić interfejs żeby móc samemu bawić się przy aucie? Mam na mysli aktywację świateł dziennych, kasowanie inspekcji etc.

 

sa koledzy na forum ktorzy sprzedaja kabelki z porzadnym softem i pomoca a ta jest chyba najwazniejsza. moze troche drozej ale nie zostawia cie na lodzie jak jacys allegrowcy :wink:

Opublikowano

Witam serdecznie :)

Mógłby ktoś wrzucić działającą INPE lub chociażby folder CFGDAT. Instalowałem już różne INPY i cały czas "Error compiling script file". Poczytałem wątki o INPIE na forum ale niestety wszystkie linki do pobrania już wygasły...

 

EDIT: znalezłem wersje działającą, wstawiam gdyby ktoś szukał: http://www.speedyshare.com/agyjR/INPA-9.0.7-EDIABAS-6.4.3.iso

istrukcja instalacji: http://www.speedyshare.com/Qq4x5/INPA-instalacja-uzytkowanie.pdf

konfiguracja dla visty: http://www.speedyshare.com/gApME/Konfiguracja-win-VISTA.pdf

Opublikowano

Witam !!!!

 

Mam mały problem z INPA, a dokładniej z podłaczeniem sie pod air susspension (zawieszenie pneumatyczne 2 osiowe) w e53.

Jak podłaczam kompa do auta i wrzucam ogolne kasowanie bładów - wyskakuja mi w niektórych modułach : IFH 0009: no response from control unit.

 

Zaznacze, że wczesniej na tej samej inpie, kablu i lapku mogłem wchodzić w moduł air susspension - teraz NIE tylko bład.

 

Co robić, co doinstalowac? co zmienić?, ewentualnie gdzie szukać przyczyny.

Wczesniej działało (sam kasowałem błąd selflevel) a teraz nawet nie moge sie dostac do tego !!!!

 

Dziękuje

 

PS. mam tam jeszcze kilka ifh 0009 w innych miejscach - moze podpowiecie jak to opanowac?????

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam,

 

 

wersja z linkow na tej stronie nie obsluguje silnika n53 (brak skryptow) skad moge pobrac = co zrobic by INPA widziala n53 ?

 

 

Pozdrawiam

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Szukam sprawnie działającej INPA pod windowsa 7 ultimate.

Kabelek posiadam jeszcze z grupy VW.

Może ktoś podpowiedzieć gdzie to zassać ?

Opublikowano
Szukam sprawnie działającej INPA pod windowsa 7 ultimate.

Kabelek posiadam jeszcze z grupy VW.

Może ktoś podpowiedzieć gdzie to zassać ?

 

http://chomikuj.pl/trandolf/INPA

http://www.4shared.com/download/N-TL0Wk0ce/u5pw.jpg?sbsr=29fdbbca5e3a694bc526b93bccac24c495e&lgfp=3000


**********************

Moje byłe BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=209629

Moje obecne BMW: ...

**********************

Opublikowano
Szukam sprawnie działającej INPA pod windowsa 7 ultimate.

Kabelek posiadam jeszcze z grupy VW.

Może ktoś podpowiedzieć gdzie to zassać ?

 

http://chomikuj.pl/trandolf/INPA

 

pod tym linkiem jest 2xINPA jedna ISO druga RAR, czy trzeba obydwie pobierać ?

 

To są dwie różne wersje, jedna dla nowszych druga dla starszych modeli. Pobierz tą co potrzebujesz lub obie, ja używam tej 90X...

http://www.4shared.com/download/N-TL0Wk0ce/u5pw.jpg?sbsr=29fdbbca5e3a694bc526b93bccac24c495e&lgfp=3000


**********************

Moje byłe BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=209629

Moje obecne BMW: ...

**********************

Opublikowano

Obie te inpy nadają się do pchania karuzeli i to pod nadzorem żeby w lewo nie kręcić .

:lol:

Cieszy się dusza moja że wreszcie wielcy tego forum poszli po rozum do głowy i nie rozdają na prawo i lewo programów :cool2:

Szukam bmw e46 kombi z małym silnikiem , potrzebuję do wyjazdu na budowy w sprawie pomiarów elektrycznych budynków ,więc i do wożenie jakichś tam gratów. .

Opublikowano

Koledzy, oto sprawdzony sposób na działającą INPĘ, NCS, WINKFP.

 

1. Instalujemy BMW Standard Tools 2.12

2. wchodzimy w posiadanie plików SP-Daten (można je "wyciągnąć" z wirtualnych maszyn Isty), możliwie najnowszych

3. kopiujemy foldery wybranych modeli:

 

ecu do C:\EDIABAS\Ecu

sgdat do C:\EC-APPS\INPA\Sgdat

sgdat do C:\NCSEXPER\Sgdat

daten do C:\NCSEXPER\daten

daten do C:\NCSEXPER\daten\Exx (xx = wybrany model, foldery te trzeba utworzyć bo domyślnie folder daten jest pusty)

 

Jeżeli chodzi o winkfp, najlepiej importować pliki przez zakładkę Import/Export, która znajduje się standardowo w programie.

 

Po takim ustawieniu całego pakietu wszystkie auta ładnie śmigają, działa kodowanie i programowanie, nic się nie zawiesza, nic się nie uwala itp. itd.

 

Pozdro :)

Opublikowano
Przedstawiony sposób dotyczy aktualizacji plików dla wybranego chassis np. e60 a kopiowanie tych samych plików sgdat do C:\EC-APPS\INPA\Sgdat i do C:\NCSEXPER\Sgdat nie załatwi sprawy bo skrypty .*ipo dla inpy nie są takie same dla ncs
http://www.auto-scanners.com/PIC/bmw-icom-a2-b-c-792L_1.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.