Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A chociażby po to :

Że są takie gniazda w BMW-

Że E46 e39 99rok tego wymaga

Że ADS tego wymaga

Że Są tanie i nie opłaca się robić oddzielnego kabla .

Że to bo ludzie kupują

Można wymieniać więcej .

A Auta z liną k i L za pomocą INpa tylko ADS lub można napisać własny program który będzie śmigał na USB

A jak chce się korzystać z Inpa i DIS to trzeba się podporządkować do założeń programisty który to napisał .

Ponadto jak zaczynali produkować te auta to port RS 232 był standardem a nie jak teraz luksem , i systemy operacyjne (WINDY ) były porządne a nie jak teraz emulatory łamane przez symulatory i systemy do monitorowania działalności użytkownika .

Nie jest mi przykro ale musisz zaopatrzyć się w najlepszy interfejs do BMW , czyli ADS

Ciekawostka:

Jak coś w cos pasuje nie zawsze oznacza że trzeba to tam wkładać

  • Odpowiedzi 3,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Czy ktoś mógłby udostępnić inpa ea-90x 5.0.4, bo mam jakąś wersje ea-90x ale pokazuje mi po zainstalowaniu Version 5.00 a właściwie co mi da zaktualizowanie do 5.0.4 bądź gdzieś widziałem 5.0.6 ? Tak samo z aktualizacją EDIABAS do 7.2.0
Opublikowano

Mo ja rada wejdź w katalog C:\EC-APPS\INPA\CFGDAT otwórz plik INPA.ini za pomocą notatnika i nazwij ja sobie np.

EURO2012 PL

Pomoże to tyle co polskim piłkarzom granie na własnym terytorium

Opublikowano
Hehe dobra to rozwiewa moje wątpliwości. Oczywiście wchodząc w dde 5.0 wyskakuje mi info że funkcjonalność może być ograniczona. Ale w sumie mam dis -a jeszcze także to nie problem choć inpą szybciej.
Opublikowano
Koledzy? kto posiada spolszczenia do INPY usmiechnął bym sie bardzo do kogaś. Znalazłem tylko menu główne i kilka do e46 asc, airbag a prydało by sie e36 e46 e39 e38.pzdr.
Żyzce wszystkim takich przyjemności w życiu, jakie odczuwa sie siedząc za kierownicą BMW...
Opublikowano

A może by szanowny kolega przetłumaczył kilka plików i podał na forum . Myślę że każdy kto by przetłumaczył choć jeden plik , miałby pogląd ile to kosztuje pracy , wówczas z pełna odpowiedzialnością podjął by decyzje o rozpowszechniani plików .

Nadmienię jeszcze , dałem kilka plików kolegom , którzy cytuję : "nigdy tego nikomu nie dam" a po 2 miesiącach znalazłem w sieci ".

Opublikowano
piwek dawaj na PW instrukcje jak tłumaczyc i ruszam do roboty !! nie mysl ze jestem jakims pasozytem :( lubie takie zajecia tylko ze nie jestem zadnym informatykiem i zawsze bałem sie takich rzeczy zebym czegos nie spartolił :mrgreen: ale spoko sprobuje
Żyzce wszystkim takich przyjemności w życiu, jakie odczuwa sie siedząc za kierownicą BMW...
Opublikowano

pisz na priv , podaj email a dam ci program , który ci to ułatwi .Nie chce mi się tu pisać bo już to opisywałem co wolno czego nie .

Tylko mam prośbę jak ,szlak trafi twój zapał napisz na forum kilka słów np. OK idzie dobrze lub a pi.....er.......le to :cool2:

Opublikowano
Popraw link bo nie działa a najlepiej wrzuc miniaturke.pzdr
Żyzce wszystkim takich przyjemności w życiu, jakie odczuwa sie siedząc za kierownicą BMW...
Opublikowano
Jak podmienisz folder ecu z pakietu INPA 10.04 to będziesz miał kody błędów w eng ale raczej dla starszych chassis jak e39,e46 i wczesne roczniki e60,e90 ale też nie wszystkie moduły obsłuży...
http://www.auto-scanners.com/PIC/bmw-icom-a2-b-c-792L_1.jpg
Opublikowano

Panowie taki oto problem:

http://img547.imageshack.us/img547/2082/63850636.jpg

A po wciśnięciu ok:

http://img39.imageshack.us/img39/7396/aaa.JPG

Interfejs od viakena, podpięty pod com. Ale nawet bez interfejsu to wyskakuje. Pozatym pokazuje w inpie po podłączeniu pod auto że zapłon jest włączony, a po włączeniu zapłonu pokazuje że takowy jest wyłączony.

Opublikowano

To ustaw odpowiedni interfejs :duh:

Poza tym , kupujesz u sprzedawcy więc powinien ci dać instrukcję .Pytania kierujesz do niego.

Jak byś przeczytał wcześniejsze posty to byś wiedział , forum służy do pomocy nie przeczę ale wrzucanie tego samego w koło to bezsens .

A ja i inni pewnie są znudzeni opowiadaniem w koło jednego i tego samego.

Opublikowano
Piwek jak ta moja robota?? az tak źle ze sie nie odzywasz?? :mrgreen:
Żyzce wszystkim takich przyjemności w życiu, jakie odczuwa sie siedząc za kierownicą BMW...
Opublikowano
Kurcze ! pisałem do Ciebie na maila juz kilka razy ale sie nie odzywałeś wiec chciałem złapać Cie tutaj bo widze ze tu sie pokazujesz , reszte masz na PW pzdr.
Żyzce wszystkim takich przyjemności w życiu, jakie odczuwa sie siedząc za kierownicą BMW...
Opublikowano
Piwcio Menu główne i pod nemu jak silnik, skrzynia, nadwozie itp. czyli pliki z folderu CFGDAT juz są w pełni PL i wszystko gra :D :norty: gorzej troche z SGDAT narazie e46 poszło w obroty ale tutaj łatwiej o pomyłke i obawiam sie ze bedzie kilkukrotne podejście do jednago pliku :( ale ... damy rade! zapał jest i checi posiadania INPY w ojczystym jezyku też pzdr.
Żyzce wszystkim takich przyjemności w życiu, jakie odczuwa sie siedząc za kierownicą BMW...
Opublikowano

Jak jest zapał to będą efekty.

Jedno jest pewne , że grubo się zastanowisz zanim podasz to za fre , tego jestem pewien, i dołączysz do grona ludzi piszących podobnie jak ja , zrób sam i rozdaj na prawo i lewo a nie dostaniesz słowa dziękuje ale jeszcze oszczerstwa.

Ps przejrzałem twój plik jakieś głupoty tam wychodzą

Nie odczytanie błędów pamięci - ale odczyt błędów zapamiętanych

Nie pred ale prąd

Nie zawue wtryskowy bank 1 tylko wtrysk cylindra 1

Nie odczyt stanu - cyfrowy -analogowy ale status odczytu -cyfrowy- analogowy

Tu chodzi o formę odczytu analogowego lub cyfrowego (cyfrowy 1lib 0 zał lub wył)

 

Ja tłumaczysz programem nie potrafiącym policzyć sumy kontrolnej i przesuwać bajty to wyjdzie lipa

Opublikowano
No właśnie ! nie mam dobrego programu :( jade na zwykłym, tylko tyle ze wstawia edytowane teksty w pliku. Tamten ktory mi poleciłem nie odpala.
Żyzce wszystkim takich przyjemności w życiu, jakie odczuwa sie siedząc za kierownicą BMW...
Opublikowano
bo czegoś brakuje , w komunikacie o błędzie powinno być czego brak , na XP hula bez problemu
Opublikowano

Wyskakuje taki komunikat

http://img189.imageshack.us/img189/79/forum1rn.png

 

Podpinałem dzisiaj swoją e36 :D i jest OK :dance: kilka słówek w niektórych plikach musze dopracować ale ogółem bomba!! piwek dziekówka wielka za wszystkie rady. Musze Cie odwiedzic z jakaś 0.7 w końcu duża odległośc nas nie dzieli a nie raz bywam w twoim mieście, syn mnie wyciaga do słoniki a chipcia hehe pozdrawiam.

Żyzce wszystkim takich przyjemności w życiu, jakie odczuwa sie siedząc za kierownicą BMW...
Opublikowano
Mam pytanie, która wartość w INPA odpowiada za doładowanie turbiny i czy na podstawie odczytu tej wartości da radę ocenić w jakim stanie jest ona?

http://www.4shared.com/download/N-TL0Wk0ce/u5pw.jpg?sbsr=29fdbbca5e3a694bc526b93bccac24c495e&lgfp=3000


**********************

Moje byłe BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=209629

Moje obecne BMW: ...

**********************

Opublikowano

Charge-air pressure

pobieżnie można ale faktycznie trzeba ją sprawdzić czy nie ma luzów i nie puszcze oleju trzeba się do niej dobrać

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.