Skocz do zawartości

INPA


Rekomendowane odpowiedzi

Czyli jaki interfejs mógłbyś mi polecić w przystępnej cenie?

 

Może ten: http://www.autodiag.pl/index.php?p106,interfejs-do-bmw-obd2-inpa-ediabas

i do tego: http://www.autodiag.pl/index.php?p157,adapter-z-obd2-na-wtyk-bmw-20pin

 

To już chyba powinno chodzić.

 

Ten interfejs mam

Ale jak Ci pisałem:

Z 1998 roku testowałem i programowałem tylko ADS'em (nie próbowałem swoim i nie powiem Ci czy załapie)

 

Może ktoś z forumowiczy ma taki interfejs i używał go z E39 z roku 1998 (przypomnę że moja jest z października 98 r.).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Czyli jaki interfejs mógłbyś mi polecić w przystępnej cenie?

 

Może ten: http://www.autodiag.pl/index.php?p106,interfejs-do-bmw-obd2-inpa-ediabas

i do tego: http://www.autodiag.pl/index.php?p157,adapter-z-obd2-na-wtyk-bmw-20pin

 

To już chyba powinno chodzić.

 

Ten interfejs mam

Ale jak Ci pisałem:

Z 1998 roku testowałem i programowałem tylko ADS'em (nie próbowałem swoim i nie powiem Ci czy załapie)

 

Może ktoś z forumowiczy ma taki interfejs i używał go z E39 z roku 1998 (przypomnę że moja jest z października 98 r.).

 

Mogę ci pomóc tylko tak, ja mam np.ten i śmiga bezproblemowo z moja e39 z 12-1997 roku.Gt1 również identyfikuje auto i idzie kodować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam lekturę forum na bmwecu.org (wymagana darmowa rejestracja)

 

Znajdziesz tam kompendium wiedzy o kodowaniu sterowników aut BMW.

 

To, co chcesz ustawić, można zrobić na wiele sposobów, np. za pomocą NCSExpert. O ile dobrze pamiętam, na przytoczonym forum można znaleźć dokument opisujący krok po kroku programowanie CAR/KEY Memory.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeglądałem tamto forum. Myślałem, że na tym też są pomocne osoby. Wiem, że każdy chroni swoją wiedzę bo można na tym zarobić. Zapomniałem, że żyję w Polsce.....

Pozdrawiam

 

Nie rozumiem Twojego oburzenia.... Podałem Ci namiary na miejsce, gdzie jest wszystko na interesujący Cię temat. Na tamtym forum znajdziesz gotową instrukcję programowania CKMemory. Nie jest to już wiedza tajemna, gdyby taką była, nie byłoby choćby tamtego forum. Sam przechodziłem tą drogę i Tobie też polecam. Jeszcze jedna sprawa: ja nie zajmuję się profesjonalnie serwisem samochodów, nie zarabiam na tym, robię to z pasji do marki. Szczerze Ci powiem, że nie chce mi się pisać manuali, jeśli już takowe istnieją. Poza tym do pokazania całego procesu kodowania za pomocą NCSExpert wymagane jest podłączenie do samochodu, a obecnie nie posiadam interfejsu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie kupilem fejsa na allegro ktory jest pod soft INPA

ma dwie wtyczki ta do starszych modeli i ta OBD prostoikatna,

zakuplem sprzet bo mamy w sumie trzy szt BMW i zwroci sie przy samym kasownaiu bledow i inspekcji 3x50zl to juz 150zl ,dalem za fejsa 350zl

z Krakowa.

 

Dostalem caly komplet fakture itp no i Cd z INPA.

Ale po calej instalacji kiedy wlacze program nie mam komunikacji z moim autem ,koledzy jeszcze nie podjechali no bo Wszystkich Swietych dlatego pierwszy podjedzie w poniedzialek,ale u mnie kiedy wybieram SHIFT+F9 stare modele BMW pokazuje sie male okienko i jest tam E39

kiedy naciskam na ENGINE i wybieram motor to pozniej pisze mi :wink:

REGISTRY VALUE FAILED SUBKEY

nizej

HKEY_LOCAL_MASCHINE/SYSTEM/CURRENTCONTROLSET/SERWICES/SERIAL

i nizej MAY BY THERE ARE PROBLEMS!

i jak chce sie podlaczyc to na tym pasku na dole poisze FALSE :mad2:

 

mam tez VAGA z licencja za 2 kola i diagnostyka VW i AUDI to przyjemosc wszystko idzie poprostu super oczywiscie wszystko po szynie CAN.

Do BMW kupilem to zeby tylko przez namowe kolegow ze mamy 3 auta :? Nie sprowadzam BMW na handel wiec mi nie byl nigdy potrzebny Fejs do BMW.

Moze ktos cos napisze?

Diesel Forever x5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zainstalowalem to teraz na drugim laptopie i jeszcze gorzej :mrgreen:

nawet nei chce sie zuaktualizowac INPA wywala caly zcas jakis blad

napsize jaki ja pierdziele dawno nie mailem takich problemow z zadna instalacja. :mad2: A LZH ARCHIVE NOT FOUND :C /DOCUMENTS.LZH

 

i teraz co? :duh:

Aha jaki ADS???

Diesel Forever x5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

To, że okienko dosiwskie wyskakuje to oki. Wrzuca sobie do rejestru wpis.

Instalujesz edibasa z płyty, następnie przegrywasz katalog BMW ( pewnie taki masz na cd ) na dysk twardy. Jak wrzuciłeś na dysk c to wchodzisz do C:\BMW\Install i odpalasz Instprog_ohne_Endemeldung.exe. Postepujesz zgodnie z tym co program chce. I już powinno działać oki.

Krzysztof
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To, że okienko dosiwskie wyskakuje to oki. Wrzuca sobie do rejestru wpis.

Instalujesz edibasa z płyty, następnie przegrywasz katalog BMW ( pewnie taki masz na cd ) na dysk twardy. Jak wrzuciłeś na dysk c to wchodzisz do C:\BMW\Install i odpalasz Instprog_ohne_Endemeldung.exe. Postepujesz zgodnie z tym co program chce. I już powinno działać oki.

 

Sluchaj dali mi w PDFie inna instrukcje do instalacji tej INPy moze pogadamy na GG?? posle ci na piriva moge ci wyslac na maila ten instrukcje jaka dostalem przy zakupie fejsa i pare screnow z instalacji.

Diesel Forever x5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Bardzo dziekuje KRISOWI 1973 ZA pomoc w instalacji INPA mialem instrukcje na cd ale opisane to bylo do DUPY i zeby nie Kris to bujalbym sie do teraz :mrgreen: :cool2:

 

:modlitwa: Wielkie dzieki KRIS :modlitwa:

 

Cieszę się, że mogłem pomóc. Po to jest forum żeby sobie pomagać a nie trzymać wiedzę tylko dla siebie.

Pozdrawiam

Krzysztof
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiedzcie mi jaki kabel kupic abym mogl wszystko zczytac z e39 530d - fajnie by bylo aby audi obsluzyl ale nie koniecznie.

 

 

szukam i czytam i rozne sa opinie wszyscy pisza ze jego kabel jest ok ale sa tez wady - dorzdzcie cos

pozdro ... kiko

www.cwaniak.pl


chcesz troszke miejsca w sieci ? daj znac ..........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiedzcie mi jaki kabel kupic abym mogl wszystko zczytac z e39 530d - fajnie by bylo aby audi obsluzyl ale nie koniecznie.

 

 

szukam i czytam i rozne sa opinie wszyscy pisza ze jego kabel jest ok ale sa tez wady - dorzdzcie cos

 

Kup ADS'a :cool2:

Najbardziej uniwersalny (ale do AUDI nie podejdzie :mrgreen: )

BMW KLUB PRZEMYŚL

1 Jeżeli coś może się nie udać — nie uda się na pewno.

2 Nigdy nie kłóć się z głupcem — ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

3 Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo — na pewno to zepsujesz.

4 Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne albo powoduje tycie.

5 Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia — głupcy są zbyt pomysłowi.

6 Wniosek to punkt, w którym nie masz już siły dalej myśleć.

7 Komputer służy do tego aby ułatwić Ci pracę, której bez niego w ogóle byś nie miał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powie mi ktoś co to jest za błąd w inpie sys0012 identification error, mam interfejs z viakena działa z carsoftem 6.5 lecz próbuję uruchomić ten interfejs z inpą i nic. Udało mi się dodać wykrywyanie zasialania i zapłonu jednak nie mam pomyslu co dalej zrobić sys0012. Czytałem manuala do inpy lecz tam jest opis że mam sie skontaktować z twórcą oprogramowania. Miał ktoś kiedyś podobny problem?

Proszę o porady i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powie mi ktoś co to jest za błąd w inpie sys0012 identification error, mam interfejs z viakena działa z carsoftem 6.5 lecz próbuję uruchomić ten interfejs z inpą i nic. Udało mi się dodać wykrywyanie zasialania i zapłonu jednak nie mam pomyslu co dalej zrobić sys0012. Czytałem manuala do inpy lecz tam jest opis że mam sie skontaktować z twórcą oprogramowania. Miał ktoś kiedyś podobny problem?

Proszę o porady i pozdrawiam

 

 

102=SYS-0012: Identification error

Luknij sys0012

Nie ma jednoznacznej odpowiedzi ale myślę że w twoim przypadku może chodzić o interfejs (dokładnie o ADS'a)

Jaki rocznik samochodu ? - jak poniżej '98 to może być to na 99%

VIAKEN przerobiony nie daje rady :cry2:

BMW KLUB PRZEMYŚL

1 Jeżeli coś może się nie udać — nie uda się na pewno.

2 Nigdy nie kłóć się z głupcem — ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

3 Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo — na pewno to zepsujesz.

4 Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne albo powoduje tycie.

5 Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia — głupcy są zbyt pomysłowi.

6 Wniosek to punkt, w którym nie masz już siły dalej myśleć.

7 Komputer służy do tego aby ułatwić Ci pracę, której bez niego w ogóle byś nie miał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i chyba przeróbka viakena na inpę nie zadziała bo mam e36 z 92 roku. czyli pozostaje tylko ADS od fistera. Właśnie teraz skladam ten interfejs tylko czekam aż kolega zrobi mi płytke.

 

Niekoniecznie od Fister'a ale ADS Ci się przyda na 100%

Powodzenia :cool2:

BMW KLUB PRZEMYŚL

1 Jeżeli coś może się nie udać — nie uda się na pewno.

2 Nigdy nie kłóć się z głupcem — ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

3 Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo — na pewno to zepsujesz.

4 Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne albo powoduje tycie.

5 Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia — głupcy są zbyt pomysłowi.

6 Wniosek to punkt, w którym nie masz już siły dalej myśleć.

7 Komputer służy do tego aby ułatwić Ci pracę, której bez niego w ogóle byś nie miał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego rOBSOnX

 

Mam taki problem z moim ABS-em w moim e36 320i 92 rok, po podłączeniu pod kompa:

Hardware: Viaken KKL do BMW,VW,Opli itp,

Soft: Carsoft 6.1.4

Połączył się z ABS i wywalił mi dwa komunikaty

Single diagnosis ABS/ASC - Status: Error!

 

54 Einlass-Ventil, vorn links (zawór dolotwy, lewy przód)

 

5 ABS-Ventilfehler Od. Drehzahlfuhlerfehler hinten rechts (zawór bład, prędkość obrotowa czujnika prawy tył)

 

Będę wymieniał czujnik prawy z tyłu, jednak rzecz która nie daje mi spokoju to elektrozzawory w pompie. Muszę posprawdzać ich rezystancję poprzez pomiar w złączu przy pompie ABS. Co jeszcze mam zrobić aby mieć 100% pewność że to tylko czujnik ABS w prawym tylnym kole a nie

zawory w pompie. Bo jeżeli się okaże że rezystancja tego zaworu bedzie inna niż podaje auto data i workshop to wtedy cała pompa do wymiany?

proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiedzcie mi jaki kabel kupic abym mogl wszystko zczytac z e39 530d - fajnie by bylo aby audi obsluzyl ale nie koniecznie.

 

 

szukam i czytam i rozne sa opinie wszyscy pisza ze jego kabel jest ok ale sa tez wady - dorzdzcie cos

 

Kup ten z krakowa na allegro za 349zl w promocji pood USB

sprawdzony chodzi pod INPA.

 

Mam takie bledy

148-DWA -LED open circuid or cable DWAL,K30

 

4704-Pre-supply pressure monitoring

error frequency 1

logistic center 39

 

co to mzoe byc ??

radio mi traci sygnal

Diesel Forever x5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.