Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ja gdy miałem za niskie napięcie ładowania, to właśnie zauważyłem falowanie obrotów. Po zmianie regulatora napięcia przeszło.
Opublikowano
Podłączam się do prośby kolegi, u mnie jest podobnie obroty falują, lecz nie wiem co jest przyczyną. Można jakoś sprawdzić czy chodzi o alternator?

Tak zmierzyć napięcie ładowania. :wink: :twisted2:

Opublikowano

powiem tak wymienione na nowe sa:

krokowy

goma od przepustnicy

sada lambda ngk

i juz rece opadaja przeplywka jest ok bo byla podlaczana 2 (dobra) i bylo tak samo

mam taki objaw ze jak dojezdzam do swiatel na luzie sie toczy to obroty sa ok ale jak sie zatrzymam to czasem slabiej czasem mcniej szaleja ale nie gasnie juz zglupialem

Opublikowano
czy alternator moze byc odpowiedzialny za falowanie obrotow na jalowym biegu?

Tak. W mojej buni przez falujące napięcie ładowania alternatora falowały mi obroty, a także mrugały światła (kontrolki).

Po wymianie regulatora napięcia mruganie świateł ustało, a także falowanie obrotów (tylko czasem lekko zafaluja :roll2: ).

Napięcie ładowania mam 13.9 V i jest stałe, nawet po włączeniu paru odbirników prądu :dance:

 

Sam regulator jest bajecznie prosty w wymianie. Ja mam alternator Valeo i za regulator zapłaciłem 50 zł. Do Bocha nie wiem ile kosztuje, ale chyba podobnie.

Opublikowano
powiem tak wymienione na nowe sa:

krokowy

goma od przepustnicy

sada lambda ngk

i juz rece opadaja przeplywka jest ok bo byla podlaczana 2 (dobra) i bylo tak samo

mam taki objaw ze jak dojezdzam do swiatel na luzie sie toczy to obroty sa ok ale jak sie zatrzymam to czasem slabiej czasem mcniej szaleja ale nie gasnie juz zglupialem

 

powymieniales chyba to co niepotrzeba...wyraznie widac po twoim opisie ze przyczyna jest alternator lub slaby /stary aku/....spada napiecie na biegu jalowym :P

Opublikowano
właśnie ostatnio zobaczyłem dziwna sprawę zasiarczenie klem ale oczyściłem i jest ok myślisz ze to to może być

 

sprawdz jeszcze napiecie ladowania...powinno byc ok.14.0 - 14.5 V na biegu jalowym

Opublikowano
dodałem posta gdzie indziej, ale może wiecie jak to sie ma do gazu. w mojej 1,8 faluje gaz i tylko gaz. na benzynie nic, totalny spokój a jak wrzuce gaz to tragedia. obroty pomiedzy 500-1500. jakby ktoś tam siedział i lekko przegazowywał. zdesperowany jestem powoli. gazownik powiedział ze na bank sonda lambda. sam juz nie wie
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
U mnie falują tylko na zimnym silniku- tak do przejechania 3- 5 minut, a później już ok.!Czy to też może być alternator/regulator czy jednak cały czas by falowało?
Opublikowano
czy alternator moze byc odpowiedzialny za falowanie obrotow na jalowym biegu?

Tak. W mojej buni przez falujące napięcie ładowania alternatora falowały mi obroty, a także mrugały światła (kontrolki).

Po wymianie regulatora napięcia mruganie świateł ustało, a także falowanie obrotów (tylko czasem lekko zafaluja :roll2: ).

Napięcie ładowania mam 13.9 V i jest stałe, nawet po włączeniu paru odbirników prądu :dance:

 

Sam regulator jest bajecznie prosty w wymianie. Ja mam alternator Valeo i za regulator zapłaciłem 50 zł. Do Bocha nie wiem ile kosztuje, ale chyba podobnie.

 

Kolego a gdzie znalazłeś ten regulator do valeo za 50zł, bede wdzieczny za namiary , mi krzykneli coś okoo 200 zeta więc wymiękłem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.