Skocz do zawartości

Slawcio

Zarejestrowani
  • Postów

    97
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Olbięcin

Osiągnięcia Slawcio

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Miałem zamontowany stożek, ale bardzo nic to nie dawało i wymontowałem go. Stożek musi być dodatkowo osłenięty, by nie łapał ciepłego powietrza od silnika (może przez to małe wrażenie, że nic sie nie zmieniło). Lepiej założyć - tak mysle wkład. A ta cena tego zestawu jest za............... :jawdrop: :duh: Ktoś to kupi :?:
  2. Machanik chyba próbuje z Ciebie wydrzeć kase. Chyba, że i wymiana zaworów wchodzi w grę. Jeśli sama wymiana uszczelki pod głowicą to 1500 to dwa razy za dużo. Ja mam instalację II generacji i parę razy mi kichnęło, ale zaworów nie pokrzywiło. Dziwne żeby zawory pokrzywiło - chyba niemożliwe :doh:
  3. Chyba koledze chodzi o tę śrubę :?: http://moto.allegro.pl/item539845079_bmw_e36_e46_sruba_do_ustawiania_kata_wachacza.html[/url]
  4. Slawcio

    instalacja radia

    Kup sobie przejściówke - kostkę ISO. Na allegro peło ich. Ja kupiłem sobie taką i wszystko jest OK.
  5. Wskaźnik na ekonomizerze - jak przycisnę dobrze to wychodzi poza skale nawet na każdym biegu (na gazie tak samo) :roll: Ale jak już jadę z jednakową prędkością to wskazuje min. 8l. Ostatnio wyszło mi spalanie w moim M40 11L na 100km - czasami przyciskałem (sprawdzałem na pełnym baku).
  6. Te śruby, które ustawiają kąt pochylenia często się urywają (mi się urwała). Koszt takiej śruby to ok. 40 PLN. Jeśli nie daje sie ustawić pochylenia, to może masz krótki łączni. Na obrazku nr.7. Możę ktoś go wymienił na krótszy :doh: http://bmwfans.info/original/E36/Lim/318i-M40/ECE/L/M/1991/11/mg-33/ill-33_1004/
  7. Filtr paliwa jest po lewej stronie (pod autem :mrgreen: ) - między siedzeniem kierowcy, a silnikiem. Widać go - jak otworzysz maskę, to po prawej stronie na dole (taki pojemnik w kształcie walca).
  8. Slawcio

    ABS czy działa poprawnie ?

    W mojej Buni tak samo zachowuje się ABS. Na śliskiej nawierzchni słabo hamuje i gruchota strasznie. W paru słowach nie masz co się przejmować :mrgreen:
  9. Proszę w litrowej butelce http://moto.allegro.pl/item509772013_castrol_saf_xj_75w140_1l_szpera_bmw_mb_opel.html Jeśli link już wygasł to zapraszam do wyszukiwarki np. google. Ten olej kupiłem w podobnej cenie - nie przez allegro. Pozdrawiam i Wszystkiego najlepszego życzę koledze -monter- :cool2:
  10. Do kolegi Skroczek1 najpierw :search: Kolego -monter- nie przesadzaj, że wszystko trzeba kupić w ASO :duh: :mad2: To mi się wydaje śmieszne :clap: Krypto reklama ASO??? W swojej Buni mam szpere i kupiłem literkę Castrola 75W140 - wystarczyła. Jeśli chodzi o skrzynie to sprawdz jaki idzie olej do niej. Jeśli ATF to kup sobie go więcej np. Mobila 4 lit - do wspomagania idzie też ATF. NIe jest drogi i będziesz miał go na troszkę.
  11. Kolego poszukaj na forum wymiana paska rozrządu :search: na "Zrób to sam" Zajrzyj na tę strone: http://www.slawcio-bmw.w8w.pl/rozrzad.html Sam wykonałem tę stronę i o wymianię paska pisałem z pamięci. Jak coś nie będzieszwiedział pisz na priv.
  12. Slawcio

    M 40 jaki olej ?

    Kolego najpierw poszukaj na forum :search: - pamiętam, że dużo było o olejach i nie lej LOTOSA!!! :mad2: To kiepski olej - miałem go, silniczek gorzej chodził i szybko go zmieniłem (jeden z kolegów z forum napisał, że ten olej zniszczył mu silnik). W moim M40 jest Valvoline 10W-40. Najlepiej zalej półsyntetyk Shell, Valvoline, Castrol. Ja wlałem valvoline ponieważ piszą, że "odmładza" :doh: stare uszczelki i dobrze chroni silnik. Syntetyka nie lej - może rozszczelnić ci silnik (pamiętam, że było na forum jak jedem z formuowiczów zalał syntetyk i nie było fajnie).
  13. Cena takiego zestawu to 19 PLN - tak w sklepie kosztuje w mojej miejscwości. W skład wchodzą same uszczelki. Tłoczkna się nie wymienia :hand: wymienia sie, aby na nim uszczelkę. Jeśli grzeje Ci się koło - jedno to na 100% tłoczek stanął. Jeżeli dwa koła grzeją się to raczej niemożliwe, żeby dwa tłoczki naraz stanęły.
  14. Na tej stronie link: http://www.slawcio-bmw.w8w.pl/rozrzad.html opisałem jak sam wymieniałem pasek zębaty w BMW E36 318i silnik M40. Tylko proszę o wyrozumiałość :modlitwa: , gdyż wszystko pisałem z pamięci i jest to pierwsza moja - własno ręcznie napisana strona www :8)
  15. Możesz spróbować. Ryzyk fizyk :8) Możę dało by się wcisnąć kawałek rurki metalowej w środek :idea: i posklejać do okoła. Pokombinuj napewno coś wymyślisz :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.