Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wiatm wiem ze temat byl poruszany ale nie ma wmiare jasnej odpowiedzi.:( Doklanie rozchodzi sie o 4 tzw "komplety" 1.zwykle tarcze ATE+klocki ATE

2.tarcze nacinane ATE+klocki ATE

3.tarcze nawiercane zimermann+ klocki

4. tarcze brembo+klocki ferodo

A wiec moje pytanie brzmi ktora opcje wybrac ceny sa porownywalne a nie jestem pewien do jakosci wytrzymalosci itp. Czy ew. bede musial zmieniac zaciski badz jakis pierdoly po zmianie na nacinane? i jeszcze mam pytanie odnosnie czujnika, chyba do mierzenia stanu klockow hamulcowych, czy tez go bede musial wymienic:) z gory dziekuje i pozdrawiam

Opublikowano

kup jedne z drozszych, ale jak masz jakies tansze nawiercane lub nacinane to kup lekko drozsze normalne a i wymien klocki razem bo pozniej bedzie ci drzala kierownica...

ja kupilem jakies tansze lukasa za 130 zl/szt i zaluje bo po 5 tysiacach lekko drzy kierownica juz, zrobilem blad

tarcze kupujesz na pare lat to mozna wziasc drozsze

PRANIE TAPICEREK SAMOCHODOWYCH 0 504 256 487
Opublikowano
wez orginaly w aso bedziesz zadowolony chociasz cena pewno bedzie mocno odbiegac ale jakosc i dopasowanie elementow jednak nie budzi kontrowersii .
Opublikowano
firma ATE wstawiala oryginalnie elementy ukladu hamulcowego do BMW wiec ja polecam opcje nr 1 jesli chodzi o czujnik to musisz sprawdzic czy ten sie jeszcze nadaje czy juz sie przetarl jesli tak to nalezy kupicz czujnik ale z tego co pamietam to ja za czujnik placilem 18zł
Opublikowano

Odradzalbym zimmermany, sam sie nad nimi zastanawialem, sporo poczytalem i bylo wiele opini, ze pekaja wokolo nawiercen tak po ~ 10tys km.

 

Jesli cena pozostalych jest zblizona to jesli czesto hamujesz z duzych predkosci to nacinane tarcze bede lepiej odprowadzac cieplo i bedzie wieksza skutecznosc hamowania, do tego ATE to taki sprawdzony standard w BMW.

Jak szukasz czegos lepszego to sproboj Brembo, idelanie te rowkowane. W poprzednim aucie sprawdzal mi sie komplet Brembo + klocki Textara, ferrodo strasznie szybko schodzily a Textar starczal na duzo dluzej i hamowal rownie dobrze.

Opublikowano
Ja bym Ci polecil firme TEXTAR. Osobiscie mam zamontowane tarcze i klocki tej firmy i jestem bardzo zadowolony. Co do nacinanych tarcz, jezeli naprawde jezdzisz bardzo agresywnie i szybko to moze spelnia swoje zadanie, lecz przy normalnej jezdzie w zupelnosci wystarcza wentylowane. Dodam, ze nacinane o wiele glosniej zachowuje sie przy hamowaniu. Wybor nalezy do Ciebie. :wink:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W swojej E36 miałem Brembo + Ferrodo, hamowały bardzo dobrze ale przyszedł moment, że zaczeły przeraźliwie piszczeć przez jakieś 5000km eksploatacji.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.