Skocz do zawartości

TRudna decyzja w zakupie e39 "Prośba o Pomoc"


Morriel

Rekomendowane odpowiedzi

osd napisał:
ta ekonomia w malych silnikach to roznie bywa. Majac mala pojemnosc zeby sie dynamicznie rozpedzac musisz uzywac wiecej gazu niz ktos kto ma wieksza pojemnosc, przez co spalanie drastycznie rosnie. I juz nie jest tak ekonomcznie. Wiem to z usytkowania 1.6 E36

 

 

Szukaj minimum 525d, tak mi sie wydaje.

I tu się z Tobą nie zgodzę, nie miałem nigdy BMW w dieslu ale podam przykład na BMW z silnikiem benzynowym. Ja też miałem E36 z motorkiem 1.6l i jadąc gdzieś dalej dość dynamicznie, poza terenem zabudowanym od 130-150km/h spaliła mi średnio ok 7.5l/100km, a przy prędkościach od 90-110km/h spaliła mi ok 6,3l/100km. Teraz mam E36 z silnikiem 2.0l i w tych samych okolicznościach, czyli od 130-150km/h spaliła mi ok 8,8l/100km, a przy prędkości od 90-110km/h spaliła mi ok 7.5l/100km!! Więc taka teoria że większy silnik przy dynamicznej jeździe mniej spali nie jast realna!! Moim zdaniem Morriel silnik 2.0 diesel będzie bardziej ekonomiczny, tańszy w obsłudze i tańszy przy kupnie!! Najważniejsze jest by auto było zadbane i bezwypadkowe!!

Pozdrawiam.

 

 

Nigdzie nie pisalem ze spali mniej :?

 

W miescie 1,6 pali mi od 8 od 10 litrow benzyny, zalezy czy mam klime wlaczona, zalezy od dnia. E39 3.0d pali mi usredniajac mniej wiecej 8.5 - 9 ropy, ale w sumie porownanie zadne bo to diesel i benzyna.

 

Ale jak jezdzilem E34 2.5 benzyna to w miescie przy spokojnej jezdzi palilo 11, moze czasem 12.

 

Podsumowujac, wole zeby auto spalalo litr lub 2 wiecej i mialo duzo wiecej mocy :) o to mi chodzilo.

 

Ten litr jest nieproporcjonalnie mala iloscia w porownaniu do mocy jaka zyskujemy, dlatego polecam minimum 2.5 d, wkoncu to ciezkie auto !.

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 69
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

zeszliscie z tematu...ja tez mam 2.0 dissel ale w e-46 dlatego pisalem ze do e-39 moze byc troche molo mocy /136KM/ ale przeciez mozna wstawic chipa i bedzie OK....ja mam 160KM i jest super :cool2: i nie ma co porownywac benzyny do ropy :P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza sie nie waży 1,8T moja waży dokładnie 1570kg a kolegi 3 litrowa ponad 1600kg i naprawde 130 koni to b mało jak do tej budy w BMW, 150 wydaje mi się już bardzo mało dynamiczne, co prawda napewno będzie miało to wpływ na spalanie jednak nie dobrze cżłiowiek się czuje jak jedzie sobie takim BMW a tutaj każdy opelek czy fordzik cie wyprzedza :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czytajac niektore wypowiedzi potwierdza sie teza ze niektorzy wlasciciele bmw maja pol mozgu albo dresy zamiast mozgu

mozna sie zalamac czytajac-co bedzie jak opel cie wyprzedzi :mad2:

dramat

jak ktos jezdzi normalnie i wyprzedza bezpiecznie nie wciskajac sie to nie potrzebuje naglych strzałow mocy to mu 2,0d starczy

jezdzilem 3,0d i uwazam ze jak auto wykorzystuje glownie w miescie to taki silnik starczy

tekst typu-nie po to bmw robilo dizla zeby jezdzili tym emeryci i powolni -

dziecinada, argumenty z przedszkola

czytajac takie rzeczy mozna nabrac przekonania ze prawda jest to co ludzie mowia a jezdzacych bmw

motto kierowcy bmw-gaz w podloge i rura.auto musi byc szybsze niz ople i fordy :mad2:

WYPRZEDAŻ CZĘŚCI E30 E34

CZĘŚCI ZA GROSZE-skrzynie od 250zl,mosty tylne od 150zl,zawieszenia,blachy

#####Kasacja aut#####

tel.787482121

gg 208272

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
czytajac niektore wypowiedzi potwierdza sie teza ze niektorzy wlasciciele bmw maja pol mozgu albo dresy zamiast mozgu

mozna sie zalamac czytajac-co bedzie jak opel cie wyprzedzi :mad2:

dramat

jak ktos jezdzi normalnie i wyprzedza bezpiecznie nie wciskajac sie to nie potrzebuje naglych strzałow mocy to mu 2,0d starczy

jezdzilem 3,0d i uwazam ze jak auto wykorzystuje glownie w miescie to taki silnik starczy

tekst typu-nie po to bmw robilo dizla zeby jezdzili tym emeryci i powolni -

dziecinada, argumenty z przedszkola

czytajac takie rzeczy mozna nabrac przekonania ze prawda jest to co ludzie mowia a jezdzacych bmw

motto kierowcy bmw-gaz w podloge i rura.auto musi byc szybsze niz ople i fordy :mad2:

 

Diesla a nie dizla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kruk203 jesli brak ci argumentow to nie czepiaj sie ze ktos napisal fonetycznie..a poza tym bzdurny post o niczym a licznik bije

WYPRZEDAŻ CZĘŚCI E30 E34

CZĘŚCI ZA GROSZE-skrzynie od 250zl,mosty tylne od 150zl,zawieszenia,blachy

#####Kasacja aut#####

tel.787482121

gg 208272

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej kolego, po pierwsze zjezdzasz z tematu, po drugie nie obrazaj mnie tylko dlatego ze próbujesz wyładowac swoje frustracje w zwiazku z brakiem mocy jaka odczuwasz pod pedałem. Po trzecie szukasz oszczednosci to nie kupujesz bmw bo tu nie da sie oszczedzac. Swoim postem chcialem powiedziec że 130 koni to za mało dla e39, nie wszystko co wyprodukowalo bmw jest złotem co sie swieci wlasnie takim czyms jest silnik 2,0 136 w budzie e39 tak samo jak X3 rozumiesz? Po drugioe kolega sie pyta to mu odpowiadamy, że jak kupuje samochod tej marki i tej klasy to pewnie chce go kupic na pare lat a jazda tym silnikiem zacznie go denerwowac po kilku miesiacach, nie mowiac juz o efekcie rosnacego apetytu w miare jezdzenia bmw nie wazne jakim, po jakims czasie chcesz miec wiecej koni bo jak sama reklama bmw mowi ze tam marka to radosc z jazdy a odpowiedni silnik zapewnia wlasnie taka radosc. Krotko mowiac jego radosc z silnika 136 konnego szybko minie, rozumiesz? Poza tym jak bys troche znal rynek BMW np w niemczech to wiedzial bys ze diesla kupisz tam taniej niz benzyne o dziwo odwrotna sytuacja niz w przypadku innych marek, a szczególnie tego dwulitrowego. Jak myslisz dlaczego tak jest? Ano dlatego że jest małe zainteresowanie tym silnikem z jakiegos powodu. Bo 3 litrowy diesel kosztuje mniej wiecej tyle co 3 litrowa benzyna, dopiero 3 bi turbo jest b drogi ano dlatego bo b efektywny i jest duzy popyt na te silniki.

 

 

Nie będe pisał odopwiedz zeby nie zasmiecac bo szkoda na ciebie nastepnego posta wiec dopisze do poprzedniego, jak nie masz nic ciekawego do powiedzenia to nie wlaczaj sie w dyskusje, a sowje histerie zostaw dla swoich dzieci, a co do świadomości o towim zakupie mam duże wątpliwości bo świadomości o BMW to ty masz tyle co ja o Zastwawie. Świadomie to moge ja ci powiedzieć jak jeżdzi każdy silnik produkowany przez BMW a ty co najwyżej swoja świadomościa możesz sobie poczytać o tym i poopowiadać u siebie na wiosce jaki wspaniały zakup zrobiłeś bo tacy jak ty nigdy nie powiedzą że jednak sie pomylili, i prosze cie nie uświadamiaj kogoś żeby mylił się jak ty tylko dlatego że ty tak mówisz a jako argumnet wyciagasz dresy. Zegam Cie Uświadomiony.

Edytowane przez BZQ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

frustracje to ty masz i masz tez jakis problem ale ja mam to gdzies.

jezdze od kwietnia i cigle jestem zadowolony

bo ja samochody kupuje swiadomie i wiem po co sa a nie po to zeby wyprzedzac fordy i ople i tym leczyc swoje frustracje

WYPRZEDAŻ CZĘŚCI E30 E34

CZĘŚCI ZA GROSZE-skrzynie od 250zl,mosty tylne od 150zl,zawieszenia,blachy

#####Kasacja aut#####

tel.787482121

gg 208272

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jacekkarasowski napisał:

czytajac niektore wypowiedzi potwierdza sie teza ze niektorzy wlasciciele bmw maja pol mozgu albo dresy zamiast mozgu

mozna sie zalamac czytajac-co bedzie jak opel cie wyprzedzi

dramat

jak ktos jezdzi normalnie i wyprzedza bezpiecznie nie wciskajac sie to nie potrzebuje naglych strzałow mocy to mu 2,0d starczy

jezdzilem 3,0d i uwazam ze jak auto wykorzystuje glownie w miescie to taki silnik starczy

tekst typu-nie po to bmw robilo dizla zeby jezdzili tym emeryci i powolni -

dziecinada, argumenty z przedszkola

czytajac takie rzeczy mozna nabrac przekonania ze prawda jest to co ludzie mowia a jezdzacych bmw

motto kierowcy bmw-gaz w podloge i rura.auto musi byc szybsze niz ople i fordy

 

Niestety częściowo się z Tobą zgadzam i smutne jest to że niektórzy posiadacze BMW swoje kompleksy leczą właśnie dużą pojemnością silnika lub tylnym napędem pokazując na drodze innym użytkownikom czego oni nie potrafią!! BMW powinno się cenić za całokształt, a nie tylko za poszczególne podzespoły,bo wtedy jest prawdziwa "Radość z jazdy" !! Niestety mało jest takich osób co tak myślą!!

osd napisał:

Ale jak jezdzilem E34 2.5 benzyna to w miescie przy spokojnej jezdzi palilo 11, moze czasem 12.

Gratuluje tak małego spalania :duh:

Jak dla mnie jest to niemożliwe (fantazja), no chyba że chodzi o średnie spalanie(miasto-trasa)to jak najbardziej!! Nikt z moich znajomych kto jeżdzi z taką pojemnością nie uzyskał takiego niskiego spalania, ale na forum zdarzają sie takie niewiarygodne wypowiedzi!!

Pozdrawiam.

BMW i tylko BMW!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
kruk203 jesli brak ci argumentow to nie czepiaj sie ze ktos napisal fonetycznie..a poza tym bzdurny post o niczym a licznik bije

 

Bzdurne posty o niczym to Ty piszesz pewnie aby pisać!!Czy przeczytałeś mojego posta ze zrozumieniem?Chyba nie bo gdybyś przeczytał to byś zauważył o czym piszę a wcale nie pisałem że Twoja 520d jest za słaba a nawet wręcz przeciwnie.Także widzę że jednak masz jakiś kompleks związany z małym silnikiem??

I pisz na temat bo kolega nie o takie porady prosił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kruk203 jesli brak ci argumentow to nie czepiaj sie ze ktos napisal fonetycznie..a poza tym bzdurny post o niczym a licznik bije

 

Bzdurne posty o niczym to Ty piszesz pewnie aby pisać!!Czy przeczytałeś mojego posta ze zrozumieniem?Chyba nie bo gdybyś przeczytał to byś zauważył o czym piszę a wcale nie pisałem że Twoja 520d jest za słaba a nawet wręcz przeciwnie.Także widzę że jednak masz jakiś kompleks związany z małym silnikiem??

I pisz na temat bo kolega nie o takie porady prosił.

nie czepiaj sie pisowni a reszta ok....

a jesli ktos chce nadrabiac braki meskosci wielkoscia silnika to niech to robi

BZQ-jestes dla mnie PUSTY -piszesz bzdury i nie widze potrzeby obrazania mieszkancow WIOSEK.ale ty jestes miastowy pan z bmw , wielkim silnikiem i malym mozgiem.

napisalem swoje zdanie o 2.0 d a ty twierdzisz ze nie mam nic do powiedzenia w tej sprawie..

bo co??bo nie zgadzam sie z twoim zdaniem??

WYPRZEDAŻ CZĘŚCI E30 E34

CZĘŚCI ZA GROSZE-skrzynie od 250zl,mosty tylne od 150zl,zawieszenia,blachy

#####Kasacja aut#####

tel.787482121

gg 208272

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem ci juz nic nie pisać ale jesteś tak śmieszny że napisze : milcz chłopku w kapeluszu!

 

I nie wklejaj moich zdan w swoje posty bez cytatów, bo to plagiat sie nazywa.

 

BTW: nie dośc żeś głupi to jeszcze slepy, bo zamiast pocic mózg na swoje wypociny spojrzął byś jaki ja mam silnik a później pisał że wielkościa silnika lecze kompleksy albo i nie lecze. Ale pukni nie zdejmiesz kapelusza nie schłodzisz swojego przeolbrzymiego przyrzadu do myślenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem ci juz nic nie pisać ale jesteś tak śmieszny że napisze : milcz chłopku w kapeluszu!

 

I nie wklejaj moich zdan w swoje posty bez cytatów, bo to plagiat sie nazywa.

 

wracaj na swoja wioske(dla ciebie to najgorsza obraza byc z wioski, straszliwe wyzwisko)

 

powracajac do tematu-zalezy do czego kto uzywa auto, jesli glownie po miescie to 2,0d idealny

 

w przeciwienstwie do innych nie bede atakowal innych silnikow i pojemnosci, nie bede pisal jakie sa zle, bo niby po co..

moge tylko polecic ten silnik jako ekonomiczny i bezawaryjny

i tyle

a jak cos sie komus nie podoba to niech sobie kupi 3,0d lub 4,4 i i niech tym jezdzi

mi nic do tego

tylko dziwi mnie to czemu tak czepiacie sie tego 2,0d???

moze zal niektorym d ... sciska ze to ja dobrze wybralem a oni zle???

WYPRZEDAŻ CZĘŚCI E30 E34

CZĘŚCI ZA GROSZE-skrzynie od 250zl,mosty tylne od 150zl,zawieszenia,blachy

#####Kasacja aut#####

tel.787482121

gg 208272

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wow teraz wyszlo ze wszyscy amerykanie to flustraci i musza kupowac duze silniki.

 

 

Troche dziwna ta wasza rozmowa. Jak ktos chce 2.0 to niech se kupi 2.0 jak ktos chce 5.0 tez moze sobie kupic.

 

Chyba chodzi o to ze wiekszy komfort uzytkowania daje wiekszy silnik, aczkolwiek sa pewne silniki ktore sa porazka w danym modelu, tak jak niestety 1,6 w E36 co moge sam doswiadczyc, jak 1.8 w E34.

 

Nie wiem czemu ktos sie obuza tym ze ma 2.0 a ktos napisal ze 2.0 to malo do E39 TO JEST JEGO OPINIA i nie musi zaraz jechac po innych ze ktos jest flustrat i musi miec duzy silnik, idac tym tropem to w ameryce bys na atak serca umarl !.

 

BMW musi miec spelnione wiele warunkow aby dawac przyjenmosc z jazdy. E36 fajnie sie jezdzi nie powiem, ale gdy czasem chcialbym szybciej wyprzedzic badz przyspieszyc czuje pewien brak ktorego nie czuje przy 3.0 i uwzam ze to jest KOMFORT a nie FLUSTRACJA.

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Niestety częściowo się z Tobą zgadzam i smutne jest to że niektórzy posiadacze BMW swoje kompleksy leczą właśnie dużą pojemnością silnika lub tylnym napędem pokazując na drodze innym użytkownikom czego oni nie potrafią!! BMW powinno się cenić za całokształt, a nie tylko za poszczególne podzespoły,bo wtedy jest prawdziwa "Radość z jazdy" !! Niestety mało jest takich osób co tak myślą!!

 

 

Ja też kolego się tylko częściowo z Tobą zgadzam, ale nie do końca bo ludzie a właściwie kretyny, o których piszesz to nie jest twór tylko BMW, ale także w innych markach jest tego pełno. Po prostu powstał jakiś mit że tak musi być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

winiacz napisał:

Ja też kolego się tylko częściowo z Tobą zgadzam, ale nie do końca bo ludzie a właściwie kretyny, o których piszesz to nie jest twór tylko BMW, ale także w innych markach jest tego pełno. Po prostu powstał jakiś mit że tak musi być.

No fakt, mit taki krąży i tu się zgadzam!! Niestety BMW tanieje i robi sie ogólnodostępne, co sprawia że kupują je nieodpowiednie osoby, które chcąc czy nie przyczyniaja sie do tego mitu!! Druga kwestia to zawiść ludzi, którzy nie wiem czemu nie lubią tej marki i próbują ja oczerniać w taki lub inny sposób - a to jest poprostu zazdrość!!

Pozdrawiam.

BMW i tylko BMW!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie tylko po to kupuje się mocne silniki do BMW, żeby "szaleć", ale przede wszystkim, żeby auto było komfortowe i bezpieczne. Silnik 2.0d nawet w najmniejszym stopniu tego nie zapewnia, nawet 2.5d bardzo średnio sobie radzi z tym autem.

 

bezpieczenstwo jazdy zalezy od kierowcy i tego co ma w glowie a nie mocy silnika!!trzeba jechac tak zeby zawsze zdazyc, zeby nie pchac sie na sile i nie tworzyc sytuacji w ktorych potrzebne okaze sie 400KM pod maska

bo czesto gdy pod maska duzo koni to w glowie tylko jedno-moge wszystko!!

skad tak dobrze wiesz co zapewnia 2,0d????

WYPRZEDAŻ CZĘŚCI E30 E34

CZĘŚCI ZA GROSZE-skrzynie od 250zl,mosty tylne od 150zl,zawieszenia,blachy

#####Kasacja aut#####

tel.787482121

gg 208272

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jest do końca tak. Prawdą jest to, iż to od kierowcy przede wszystkim zależy bezpieczeństwo jazdy, jednak co ten ma zrobić kiedy możliwości auta ograniczają go na tyle, że nie jest w stanie go w pełni zachować? Dla Ciebie 2.0d w E39 jest wystarczajace, ok, nie zamierzam Cię przecież przekonywać do czegoś innego. Miałem okazję podróżować tym silnikiem, co prawda nie w "piątce", lecz w e46, więc myślę że mogę się wypowiadać na jego temat. Dla mnie osiągi w "trójce" były mało wystarczające, a przecież w "piątce" są jeszcze słabsze. Przyspieszenie powyżej 10 sekund w niemałym aucie jakim jest E39 bardzo by mnie ograniczało i nastręczało niepotrzebnych stresów. Chodzi tu o bezpieczeństwo w stylu - nigdy nie zabraknie mi mocy w newralgicznych momentach wyprzedzania, podczas włączania się do ruchu z podporządkowanej przy dużym jego natężeniu, podczas omijania czy po prostu nie będzie mnie auto męczyć brakiem odczuwalnego przyspieszenia, a w konsekwencji ja samego auta wiecznym kręceniem silnika bez efektu. I to nie jest tak, że zupełnie nie zgadzam się z tym, iż rozwiazaniem na wszystko jest wyjazd 15 minut wcześniej z domu, dodanie 1h do czasu podróży na dalsze odległości itp. rzeczy jednak ... dlaczego auto w które pakuję kupę pieniedzy ma mnie ograniczać i dyktować warunki?! Nie jest też tak, że jestem miłośnikiem szybkiej jazdy, bo mimo tego iż moje poprzednie auto (E36 Coupe 325), jak i kolejne (E39 528i) mają nadmiar mocy to jeździłem i będę jeździł wbrew pozorom ostrożnie i kulturalnie. Miałem i bedę miał jednak pewność, że auto nigdy mnie nie zawiedzie w krytycznych sytuacjach na drodze i sprawi, że będę w większym stopniu niezależny od innych uczestników ruchu, ponieważ jestem w stanie szybko i bezpiecznie wykonać szereg manewrów bez narażania się na niebezpieczeństwo. W mocy silnika nie chodzi tylko o fun z jazdy i wszystko co sie na niego składa dzięki połączeniu mocnych silników z RWD, to jest tylko jeden z wielu elementów, choć nie zaprzeczam, że również ogromnie ważny dla mnie jako miłośnika marki BMW.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krótko mówiąc odpowiednio dobrany silnik do modelu samochodu zapewnia, komfort, przyjemność i co najważniejsze bezpieczeństwo. Niestety dziś firmy nawet z wyższej półki choć dobrze wiedzą że dany silnik nie zbyt nadaje się do danego modelu auta i tak go montuja bo jest to samochód dla innego targetu tym samym próbuja zwiększać swoje obroty. Bo np taki Kowalski nie kupił by BMW z silnikiem 2,5 a z 2,0 już kupi i tym samym marka sprzeda więcej aut. Silnik jak by na to nie patrzec jest jednym z najważniejszych jak nie najważniejszym elementem samochodu co bardzo dobrze widać chocby po cenie auta. Najlepiej żeby sam zainteresowany przejechał się najpierw kilkoma wersjami silnikowymi tego samego modelu, bo kazdy z uzytkowaników któzy już mają swój silnik BMW będzie miało różne odczucia, do tego dochodzi także taka zmienna, że niektórzy poprostu chwalą to co mają choć naprawde w głębi duszy woleli by mieć co innego. Jeżeli chodzi o silnik 2,0D według mojego zdania i z tego co widze nie tylko jest źle dobranym silnikiem pod wględem mocy do modelu e39, jego drugim mankamentem jest to że bodajże jak ktoś wczesniej napisał jest 4 cylindrowy, a nie oszukujmy sie wiekszośc nabywców tej marki wybiera te auta własnie ze wzgedu na 6 albo nawet i 8 cylindórw. Każdy wie że działa to chocby kojaco na uszy , kiedy słyszy się prace takiego motoru. Bo podkreslam raz jeszcze silnik jest najważniejszy w samochodzie, i czasem poprostu nie warto oszczędzić pare dosłownie pare gorszy żeby póżniej nie być w pełni usatysfakcjonowanym ze swojego nabytku. A jak wiadomo zadowolenie z zakupionego auta jest rzeczą b ważna! Wiec mój drogi kolego który założyłeś ten topik, musisz sam przekonać się czego naprawde potrzebujesz, bo chyba założyłeś sobie odgórnie że ten silnik będzie dla ciebie najlepszy a w rzeczywistośći może być zupełnie inaczej. Powiem ci także że modele z roczików od 2001 do końca produkcji nie różnia się już niczym jeżeli chodzi o dopracowanie czy konstrukcje. Wiec zastanów się jeezli chcesz diesla czy np. nie warto kupić 2,5 albo 3.0 w dieslu ale np z 2002 a nie z 2003 albo z 2001 zamiast z 2002. To jest tak że nie da się polizać lizaka przez opakowanie:)

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DM71&mospid=47536&btnr=11_2175&hg=11&fg=05

 

Popatrz na niego i zobacz czy wogóle chcesz mieć taki widok pod maska kiedy ja otowrzysz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z kolegami i również uważam że jest to dla nas bezpieczeństwo każdy nastepny konik pod maską, ale należy je wykorzystywać z głową.

 

Sam posiadam 525d i jak już ktoś wcześniej tu wspomniał zaczyna pojawiać się wrażenie braku kilku koników więc warto pomyśleć o tym wcześniej :)

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza sie nie waży 1,8T moja waży dokładnie 1570kg a kolegi 3 litrowa ponad 1600kg i naprawde 130 koni to b mało jak do tej budy w BMW, 150 wydaje mi się już bardzo mało dynamiczne, co prawda napewno będzie miało to wpływ na spalanie jednak nie dobrze cżłiowiek się czuje jak jedzie sobie takim BMW a tutaj każdy opelek czy fordzik cie wyprzedza :)

 

moja wazy 1820 kg - a wiec mze tyle wazyc wszystko zalezy od wersji nadwozia i wersji silnikowej:)

 

i 193 KM tez czasem wydaje sie za malo:)

 

 

pozdrawiam,

darek

 

ps. mialem dzis okazje jechac audi R8 jako kierowca i naprawde niezle wrazenia z jazdy 420 KM potrafi wcisnac w fotel wiec teraz jeszcze bardziej bedzie mi brakowalo mocy :mrgreen:

[500 656 500] sprzedam nr - starter GSM idealny dla salonu BMW - 608 BMW BMW czyli 608 269 269
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.