Skocz do zawartości

<t>dla posiadaczt tds-naprawiales pope wtryskowa</t>  

47 użytkowników zagłosowało

Nie masz uprawnień do głosowania w tej ankiecie lub wyświetlania jej wyników. Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam . niech kazdy z silnikiem tds sie wypowie czy naprawial pompe wtryskowa . niewazne co robil czy sekcja wysokiego czy dol czy cala. dotyczy to calej rodziny bmw- 3,5,7
PRANIE TAPICEREK SAMOCHODOWYCH 0 504 256 487
Opublikowano
ja dawałem do regeneracji w boschu i już widzę, że ta pompa chyba przeżyje ten samochód, a przynajmniej ktoś kto kupi mojego tds'a nie będzie z pompa miał problemów :D
Opublikowano
Witam ja jakis tydzien temu uszczelnialem swoją pompe. cieknące paliwo nabroilo w alternatorze. uszczelnienie pompy, wymiana szczotek, lozysk i trzymakow- locznie 500,-
Opublikowano
Pompę uszczelniałem rok temu, ale teraz zaczęła poszarpywać przy 1500-2000 obrotów, więc na wiosnę znów wizyta u pompiarza... Trudno, co robić. Zamierzam autem jeszcze pojeździć, więc traktuję to jak inwestycję a nie stratę pieniędzy.
E61 530d '04 (2015-?), E34 525TDS touring '95 (2006-2016), E30 325i '89 (1996-2006)
Opublikowano
Witam ja uszczelniałem pompe w swoim TDSie jakies dwa miesiące temu ciekła dosyć mocno do tego jeszcze cięszko paliła terazjest OK :cool2:

 

ja też 2 miesiące temu przy przebiegu 260tys

(OO)=== OO===(OO)
Opublikowano
Jeśli chodzi o mnie nie dotykałem się u siebie ani do pompy ani do wtrysków. Wszystko suchutkie czyściutkie. Zero pocenia zero szarpania falowania itp itd. Pali na ciepłym i na zimnym na dotyk kluczyka. TDS jest ok. A jak kiedys coś sie będzie działo to się zrobi :wink: Pozdrowionka
Opublikowano
pocenie się uszczelki lub wręcz puszczanie - to wcale nie jest koszmarna awaria - po prostu zwykła gumowa uszczelka szerokości 2mm i wysoka na 3mm kiedyś musi przepuścić cisnienie;)
(OO)=== OO===(OO)
Opublikowano

Witam

 

W mojej pompie cieklo z glowiczki i za jednym zamachem wymienilem wszystkie uszczelki i to tyle.Na szczescie nie mam zadnych klopotów z pompą.Moze kiedyś była wymieniona na nową w DE lub mnie to kiedyś czeka.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

2 lata użytkowania 70 tyś km przebiegu,

żadnej regeneracji, jedynie uszczelnienie 2 razy,

palił na zimnym i ciepłym rewelacyjnie,

żadnych pod tym wzgledem problemów,

\

moze jedynie po uszczelnianiu już po regulacji odpalała na ciepły delikatnie dłuzej ale i tak przy większości ideał!

 

sprzedałem kolesiowi i ją zaorał, chyba lał debil czerwone,

szkoda ze nie mieszkał bliżej bo bym mu strzelił po łbie za to jak zatyrał takie piękne auto.!!!!

Opublikowano
Witam Przy obecnym jak i przy poprzednich E 34 (miałem dwa wcześniej i omegę) nie naprawiałem pompy. Ale z jednym zaczynałem mieć problem właśnie odpalanie (SILNIK GORĄCY CIEPŁY I ZIMNY)- sprzedałem. Nie mam pojęcia co to mogło być, może ?470 tkm? trche już miał najechane
www.trofea-sport.pl
Opublikowano
moja się narazie trzyma i oby tak zostało :8)

Prowadziłeś kiedyś BMW? To jest adrenalina, to jak narkotyk - wciąga. Jesteś królem świata i nikt ci nie podskoczy :diabel_faja:





Nowe forum BMW tylko dla serii 3

http://www.3er.pl

warto tam być!!!

Opublikowano
No u mnie nic poważnego, uszczelnienie góry i regulacja przy przebiegu 240tys. i jak na razie pali na dotyk zimyn i ciepły :)
Teraz to ja mam radość z jazdy :)
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam mam zamiar zabrac sie za moja pompe,ale powiedzcie wlasciwie jak dluzej trzeba krecic na cieplym silniku to cala pompe regenerowac czy tylko nastawnik?bo zimny z dotyku odpala.POZD
Opublikowano

Heja.

 

Obecnie 235000km. Co zrobiłem od zakupu?

- Wymieniłem pompę paliwa w baku(siadła, na szczęście 1km od domu)

- Wymieniłem nastawnik Potencjometryczny na inny regenerowany(mój był już siadnięty, szarpało silnikiem na wolnych obrotach, jednak obroty nie skakały, dodatkowo gasnął na postoju podczas przełączania z P na D lub na R (automat)). Obecnie jestem narazie 1000km po zrobieniu z nastawnikiem i jest ok. Poczekam jeszcze trochę i dopiero zacznę się cieszyć ;o)

 

No i tyle. Żadnych więcej problemów nie miałem.

 

Koszty - Nastawnik z wymianą i regulacją 1220zł

Pompa paliwa w baku 230zł z wymianą(180zł sama pompa).

 

Pozdrówki, Kuba :)

Opublikowano
Witam mam zamiar zabrac sie za moja pompe,ale powiedzcie wlasciwie jak dluzej trzeba krecic na cieplym silniku to cala pompe regenerowac czy tylko nastawnik?bo zimny z dotyku odpala.POZD
nastawnik ale przy okazji można uszczelki pozmieniać
(OO)=== OO===(OO)
Opublikowano
Dzieki skidmarks,ok czyli tylko nastawnik wymienic i ewentualnie uszczelnic,ale jeszcze jedno zapytam trzeba wyciagac pompe do uszczelnienia,czy raczej nie,a jesli nie to czy trzeba pozniej ustawiac na kompie?POZD.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.