Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Z takim problemem to chyba jak najszybciej radzilbym autko do dobrego mechanika od automatow odstawic,

pzdr.

 

o ile takiego znajdzie...

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
a co to jest steptronic?ja mam tiptronica,a wydaje mi sie ze to początek końca skrzyni...

 

Na pewno masz steptronica, tiptronica to maja Audi w BMW zawsze nazywa sie steptronic.

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
podczas jazdy na automacie czyli na D nie zmienia mi biegów na 4 i 5 tylko przyśpiesza do 3 biegu.

 

Do 3 biegu zmienia w trybie awaryjnym, nie wyświetla komunikatu?

Oleju dość?

Opublikowano
podczas jazdy na automacie czyli na D nie zmienia mi biegów na 4 i 5 tylko przyśpiesza do 3 biegu.

 

Do 3 biegu zmienia w trybie awaryjnym, nie wyświetla komunikatu?

Oleju dość?

dostałem informacje ze skrzynia bedzie działała w trybie awaryjnym jesli jest uszkodzony lub zabrudzony czujnik abs.

Opublikowano
a co to jest steptronic?ja mam tiptronica,a wydaje mi sie ze to początek końca skrzyni...

To nie jest poczatek końca. tryb awaryjny skrzyni pokazuje sie jak zostaje uszkodzony lub zabrudzony czujnik abs-taka dostałem inf. od kolesia który miał taki przypadek.

Opublikowano
to nie koniec skrzyni tylko awaria czujnika abs lub jego zabrudzenie.w tym przypadku skrzynia przechodzi w tryb awaryjny.
Opublikowano
jeśli padnie czujnik od abs to kontrolka sie zaswieci razem z asc a skrzynia przejdzie w tryb awaryjny.to nie znaczy ze jest uszkodzony czujnik- to moze znaczyc jego zbrudzenie lub uszkodzenie albo w najgorszym przypadku usterka sterownika abs.
Opublikowano
no to było by swietnie jesli to czujnik abs bo to pare zl tylko kosztuje.ale w pierwszym poście nic nie napisałes ze swieci sie ABS/ASC

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Opublikowano
Jak skrzynia wchodzi w tryb awaryjny to mozesz miec uszkodzony konwenter, musisz sprawdzic czy prędkość obrotowa skrzyni pokrywa sie z predkoscią obrotowa silnika, a mozna to tylko sprawdzić na kompie w trakcie jazdy. Możesz sprawdzić konwenter sam włanczająć skrzynie na tryb manualny na 1-szy bieg jadac na tym biegu ,ale tak aby nie zmienic biegu na 2-gi jeśli bedzie konwenter uszkodzony to bedzie poślizg i skrzynia przełączy sie w tryb awaryjny.
Opublikowano
to sa odrebne sprawy-abs i asc a tryb awaryjny skrzyni.rozmawiałem z mechanikiem i powiedzial ze to jest mozliwe ze przy zapalonych kontrolkach abs i asc skrzynia wchodziw tryb awaryjny.potwierdził to koles z forum bo miał to samo u siebie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
konwerter bardzo rzadko siada w 528, w przeciwienstwie do 530d, w tym drugim jest niestety skrzynia GM

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano

w skrzyni GM w modelach 530d jak skrzynia wchodzi w tryb awaryjny to cały czas jest na 4 biegu i nie ma czegos takiego że przełancza tylko miedzy 1 ,a 2 biegu non stop jest 4 bieg.

Może ma mało oleju, albo ma poslizg międzi 4 a 5 biegiem.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
zgadzam sie skrzynie GM w 530d sa seryjnie obciazone poniewaz max moment jaki moga przeniesc w tych starszych 360nm w nowszych 390nm a bmw 530d ma go 410nm wiedz skrzynie sa do kitu :/ najgorsza zecz w bmw:/ 530d mowa oczywiscie o automatach

 

odrobine sie mijasz z prawda, bo mieszasz oznaczenie (symbol) skrzyni z max. momentem jaki skrzynia moze przeniesc; po lifcie skrzynia ma ok. 18% zapasu na Nm

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.