Skocz do zawartości

JAKI OLEJ do 2.0d 215 tyś. km.???????????????


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
pytanie: a jęśli auto jest sprowadzone i nie wiem na jakim oleju jeździło wcześnie to co zalać?? 320d 2000

Zalej dedykowanym czyli spełniającym normy BMW , tam dziadostwa nie lali , kup EDGE może być 5w40 ale ma być 5W na poczatku inaczej zajedziesz silnik ew turbine więc 10W odpada

  • Odpowiedzi 58
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Na Castrolu Turbo Diesel nie ma napisane że spełnia normę BMW - LongLife. Są one przeznaczone do VW i Audi na pompowtryskach. Wejdz na strone Castrola i dobierz olej do samochodu.

 

Ja mam e46 320d i zalałem Castol Edge 0W40 BMW-LL-04 bo taki jest zalecany. Jak kupowałem to gość mi powiedział że zalał Castrola Magnatec.

 

Jeżeli auto sprowadzone to na pewno bylo serwisowane i pewnie był lany pełny syntetyk.

Opublikowano
Ja mam e46 320d i zalałem Castol Edge 0W40 BMW-LL-04 bo taki jest zalecany.

 

Mam 320d '02r , wolałem zalać Mobilem1, ale zdecyduję się właśnie na Castrola EDGE Sport 0W40 - jest zalecany do 320d (wg strony producenta), spełnia normy BMW łącznie z LongLife04.

E46 320d 175 PS@365Nm ...by Rogalotti
Opublikowano (edytowane)

no OK wszystko fajnie tylko co będzie jak za granicą dokładni we Francji auto jeździło na półsyntetyku, może nie cały czas tylko jakieś 2-3 wymiany?? co wtedy?? zalewać dalej półsyntetyk czy wlać full

 

 

dzisiaj wskoczyło 200.000 e46 320D 2000r

Edytowane przez mar_s

BMW-Banditen Motor Wagen


INSTRUKCJA E46

http://www.wupload.com/file/194077137/Instrukcja_BMW_E46_PL.pdf

Komunikaty kompa niem-angielsko-polskie

http://www.wupload.com/file/194069634/komuinikaty_bmw.txt



----------------------------------------------------------------------------------------------

Opublikowano

Ja mam 192 000 i tak jak pisałem zalałem EDGE Sport 0W40.

Wcześniej byl zalany Magnatec prawdopodobnie 5W ale na pewno full syntetyk.

Opublikowano

Panowie Litości

co wy tak z tym olejem....? Zalejcie nowym... cała filozofia! Może niekoniecznie mineralnym...! Gdybyście wykręcali silniki do 10 000 rpm i tak codziennnie przez godzinę to olej miałby znaczenie a tak ma byc nowy, nie mineralny, nie lotos za 10 złotych od litra....

 

Chyba za bardzo spuszczacie sie w kwestiach dla was nieistotnych... w F1 to rozumem te dylematy ale to chyba nie to forum

 

....................... sprawdźcie tutaj :-)

Problem szachisty: zwalić konia czy posunąć damę :-)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.