Skocz do zawartości

kupno e38


bmwkolo

Rekomendowane odpowiedzi

na wiosne mysle o kupnie e38

ile kasy trzeba miec na jakis zabany egzemplarz?

mysle o 735 lub 740

milo by bylo po lifcie no ale niekoniecznie

interesuje mnie tylko bogata opcja tj

elektryczne siedzenia

klima

asc

automat

telewizor

 

jak nie dac sie naciagnac albo nie kupic zloma?

nie znam tego modelu zbyt dokladnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem do kogo mieć więcej pretensji.... do autora takiego posta czy do odpowiadających...

 

Autor zadaje pytanie które w istocie gdzieś już tam było, odpowiadający odpowiada skrótowo "to już było". Taka sytuacja powtórzy się 2, 3... kilka razy i już w wyszukiwarce można znaleźć tylko takie posty

pyt.. "czy można to i to?"

odp. "to już było"

gorzej jak odpowie identycznie kika osób, patrzysz w wyszukiwarkę "o, więcej 1 jedna odpowiedź, to będzie to" i lipa.. to nie to. Jeśli wyników jest na kilka stron, to zwykle dalej niż na 3 kolejne się nie zagląda...

BMW E32 750iA '91 (magia V12 :twisted2: ) & Honda Shadow VT 1100 -custom- chopper

Ex: BMW E32 735i'87, Mercedes-Benz W123 300 D'79, Ford Fiesta '92, Honda VF 750 F'83, Jawa 350'88, Fiat 126p'89, Yamaha RJX 80 SE'87,Motorynka...

:arrow: Schematy E32 :arrow: CERBER -bezpieczeństwo IT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zadbany egzemplarz z pierwszych rat produkcji trzeba miec powyzej 20 tys PLN.

Zeby nie dac sie naciagnac, albo nie kupic zloma, trzeba postepowac dokladnie tak samo, jak w przypadku zakupu kazdego uzywanego samochodu - nie wierzyc sprzedajacemu jak psu, polegac wylacznie na wlasnej ocenie (ewentualnie wziac ze soba kogos, kto ma pojecie o sprawdzaniu samochodu przed kupnem). No i kupic egzemplarz jak najbardziej bezwypadkowy i z udokumentowana przeszloscia.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że na zadbany egzemplarz nawet z początku lat produkcji to 20 tyś to mało. Moim zdaniem to 25tyś. Ja mam auto z samego końca grudnia 1995 i za 25tyś bym nie sprzedał. Nikt też inny dbający o auto za małą kwotę nie sprzeda, bo jak np jedziesz wymieniasz jak ja to zrobiłem we wrześniu amorki sprężyny i jeszcze kilka rzeczy w zawieszeniu i rachunek do zapłacenia opiewa na 4tyś, to nie ma, co liczyć, że ktoś takie auto odda za małą cenę. A tak naprawdę to nie cena zakupu auta ma tu istotę, a koszt miesięczny utrzymania. Ja jeżdżę dość mało, bo np. przez ostatni rok zrobiłem niecałe 15tyś km to i tak koszt utrzymania miesięczny licząc tylko paliwo oleje i ubezpieczenie bez napraw nieprzewidzianych to min 1200zł.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Roznie bywa - czasem ktos buja sie juz tak dlugo z samochodem, a zalezy mu na 'odblokowaniu' kasy, ze jest w stanie opuscic pare tysiecy.

E38 nie jest poki co samochodem, ktory z roku na rok zyskuje na wartosci.

Ale to prawda, ze samochody w dobrym stanie musza swoje kosztowac.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mysle o 735 lub 740

 

735 to nie ma sensu

i przedewszystkim nie szukaj tanich , bo okazji nie ma

Każdy silnik w E38 ma sens :P

Ja mam 735iA i jestem zadowolony.

Jeśli szukasz 735 i 740 i po lifcie to musisz mieć koło 30-45 Tpln

Zapraszam również na www.bmw7.pl :)

Marzenia sie spełniają-->mam E38 :)

Moja historia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiście niedawno lupiłem 740 d z 2001r.

spalanie super,dynamika równierz,durze tv , dvd,

troch trzeba dać ale niema problemu z gazem itd.

ja dałem 13000 E w niemczech a szukałem jej troch gdyrz jestem tam co chwile,ale diesel wyszedł już w 1999r.

takie są tańsze tylko z małym tv ale taż fajne i dobre morzesz też kupić sobie 3.0 d z tym że spalanie jest podobne a moc o prawie 50 koni mniejsza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mysle o 735 lub 740

 

735 to nie ma sensu

i przedewszystkim nie szukaj tanich , bo okazji nie ma

 

Jakby nie miały sensu to by ich nie produkowano, i ten kto mówi że spalanie 4.4 a 3.5 jest takie samo to życzę mu powodzenia :cool2:

Wracając jeszcze do 3.5 to jest bardzo dynamiczne i polecam 100%!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mysle o 735 lub 740

 

735 to nie ma sensu

i przedewszystkim nie szukaj tanich , bo okazji nie ma

 

Jakby nie miały sensu to by ich nie produkowano, i ten kto mówi że spalanie 4.4 a 3.5 jest takie samo to życzę mu powodzenia :cool2:

Wracając jeszcze do 3.5 to jest bardzo dynamiczne i polecam 100%!

mam 4.4 i przez pewien czas jeździlem 3.5 takze wiem ile auta spalaja i dla mnie roznicy nie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mysle o 735 lub 740

 

735 to nie ma sensu

i przedewszystkim nie szukaj tanich , bo okazji nie ma

 

Jakby nie miały sensu to by ich nie produkowano, i ten kto mówi że spalanie 4.4 a 3.5 jest takie samo to życzę mu powodzenia :cool2:

Wracając jeszcze do 3.5 to jest bardzo dynamiczne i polecam 100%!

mam 4.4 i przez pewien czas jeździlem 3.5 takze wiem ile auta spalaja i dla mnie roznicy nie ma

 

No nie wiem bo różnica jest ponad 3l między 3.5 a 4.4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo np. przez ostatni rok zrobiłem niecałe 15tyś km to i tak koszt utrzymania miesięczny licząc tylko paliwo oleje i ubezpieczenie bez napraw nieprzewidzianych to min 1200zł.

Pozdrawiam

 

przy 15tys km rocznie koszt utrzymania twojego auta miesiecznie to 1200zl????? niewieze,

www.auto-optima.pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo np. przez ostatni rok zrobiłem niecałe 15tyś km to i tak koszt utrzymania miesięczny licząc tylko paliwo oleje i ubezpieczenie bez napraw nieprzewidzianych to min 1200zł.

Pozdrawiam

 

przy 15tys km rocznie koszt utrzymania twojego auta miesiecznie to 1200zl????? niewieze,

 

...że tak mało czy tak dużo??

powiem jak ja to policzyłem

zdecydowanie większość jeżdżę po mieście spalanie średnio 17/100

17l x 4.3zł = 73zł za 100km

15tyś rocznie to 1250km miesięcznie, więc koszt paliwa 900zł/ms

wymiana oleju i filtrów 700zł, ubezpieczenie OC 700zł

razem daje 1400zł, czyli około 120zł miesięcznie

Czyli w sumie mamy juz ponad 1000zł na miesiąc

a na co te pozostałe 200zł miesięcznie??

wycieraczki 2 x w roku 150zł = 300

płyn do spryskiwaczy 12miesiecy x 1 op. 4l x 20zł = 240zł

wymiana kół zima lato 2 x 60zł = 120zł

badanie techniczne 100zł

mycie auta skromnie licząc raz w miesiącu - 12x20zł = 240zl na rok

i w sumie z poprzednim juz średnio 1100zł miesięcznie

a na co kolejne 100zł średnio miesięcznie??

auta juz maja swoje lata wiec, co raz cos trzeba zrobić? a to wahacz a to klocki a to jakąś np uszczelka żeby utrzymać auto w nienagannym stanie jak nic razem to daje 1200/mc a nie liczyłem tu grubszych napraw które się robi zazwyczaj rzadziej niż raz w roku ale jak by nie patrzeć tez należą do kosztów utrzymania. Ja może trochę z kaprysu a i trochę z potrzeby np wymieniłem wszystkie amorki na nowe oryginały do tego nowe sprężyny tuleje metalowo gumowe w kielichach amortyzatorów i za to wszystko 4tys, kolejnym razem świece, gumki uszczelniające gniazda, olej w skrzyni i poszedł kolejny 1tys zł, wymieniłem też hamulce tył wszystko co możliwe, bez linek, znów 1tyś zł, parę złotych na naprawę pikseli w wyświetlaczach, bo to chyba każda e38 ma, a tego już nie liczyłem do tej średniej miesięcznej, wiec te 1200zł/mc wydaje się być calkiem realną kwotą

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu

Znajdź auto w odpowiednim stanie - - - niekoniecznie nastawiaj się na silnik

 

ja swoją 3.0 V8 w manualu - dość gładko objeżdżam w sprincie równoległym 3.5 V8 w automacie

a i czasem zdarzy się objechać na torze się 4,4 w automacie ale te zawsze bez względu na czujność i umiejętność szybkiego startu przy 120-140 km/h 4,4 mnie dochodzą .

 

poza tym - nie zawsze 1 -czy 1,5 sek decyduje o szczęściu właściciela a bardziej liczy się bezproblemowa jazda .

 

Co do kosztów eksploatacji - można je znacznie obniżyć zakładając gaz sekwencyjny .....

Przed tym jak stałem się posiadaczem 7 bylem wrogiem gazu - propagowałem opinie które usłyszałem ale po 80 000 tyś przejechanych na porządnej instalacji sekwencyjnej - stwierdzam , że warto było a mity o złym wpływie - wrzucam między bajki .

 

Ale jeśli miałbym zamienić swój Beemwóz nr 7 to zamieniłbym na 4,4 w manualu

 

Udanych łowów - trafnych wyborów i zawsze na chłodno z rezerwą

 

Pozdro

Mario BigRed

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.