Skocz do zawartości

ringi ccfl - zalozone- fotka jak wyszlo


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
@Kamil : ja sprzedaje te swoje, kolor bialy . Beda pasowac do E36 :) . Cena promocyjna, jak podalem wyzej. Daj znac na PW jak bedziesz chetny .

 

@Mike68 : tak ringi sa jednakowe . A mozesz sprawdzic u siebie czy nie ma sladow podciecia plastiku lampy u gory, wykonanego przy montazu ringow ?

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//www.members.lycos.co.uk/piotres2/ringie46/4.jpg

 

WNIOSEK : RING JEST ZA MALY !

 

 

 

wyslalem na PW ale chyba nie moga dojsc... wiadomosci moje co wyslalem siedza w folderze do wyslania,nie wiem o co kaman.

B M W
  • Odpowiedzi 1,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Patrz na kurs Euro ja kupowałem ringi to było po ponad 3,90zł a teraz jest lekko ponad 3,60zł więc 10% mniej i nie ma narazie podstaw żeby podrożały
Opublikowano
ja gdzies widzialem ze sa to wersje tylko do aut bez xenonow.. zalozylem tylko dwa na pozycje i jestem bardzo zadowolony, sa gusta i gusciki ale mi sie podoba, nawet kolor bo wyglada jak oryfinal a o to mi chodzilo !!
Opublikowano
Nie ma róznicy , xenon , bi czy bez xenonów tak samo czy to E39,E36 czy E46 - ringi są takia same i nie ma hu** zeby coś nie pasowało , żadnego podcinania nic , jedynie do czego się montaż sprowadza to do podtrzymania ringów na ''kropelce'' od spodu czy po bokach , pytałem kilka osób , czytałem archiwa i nikt nie ma , nie miał problemów z montażem - mam wrażenie że te co kolega ma z nimi problem to jakaś czarna owca chyba :mad2:
Opublikowano
Ja poprostu tego nie pojmuje bo te ringi (dedykowane do e46) ,które zakupił u mnie kolega sprzedałem juz 5 osobom z lampami bixenon po liftingu i byli bardzo zadowoleni (nie mieli problemów z montarzem) jak dzwoniłem do nich w sprawie problemu kolegi piotresa to nie mieli pojecia dlaczego tak sie dzieje ze ten ring nie pasuje. Jeden z moich klientów ma nawet takie same lampy firmy AL i wszystko gra. Wiadomo ring opiera sie na soczewce bo nie ma fizycznej mozliwości przez nia przejść. Jutro wkleje zdjecia jak to wyglada na bixenonie.
Przeciwnik SERII.
Opublikowano
Widze ze u Ciebie ten ring który jest na soczewce nie opiera sie o pierścień który idzie za soczewka tak? Bo to nie możliwe.
Przeciwnik SERII.
Opublikowano

Mike moze Ty masz po prostu ringi przyklejone tylko do soczewki a nie zamocowane na tych klipsach ?

 

Wymien zarowki w kierunkach na chromowane a zyskasz na wygladzie przodu ZNACZNIE ;-) . Sa na allegro, w cenie 5 zl/szt. tylko sprawdz czy masz bolce symetrycznie czy nie, bo nie pamietam . Wymiana to gora 10 minut ;-) .

 

Slowik tylko prosze o DOKLADNE zdjecia, z montazu takze .

 

pozdr.

Piotrek

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

A masz fotki ten lampy dokladne z zalozonym tym plastikiem wewnetrznym ? Szczegolnie widok od gory, na te klipsy wtedy .

 

Patrzac na ta fotke stwierdzam ze albo ring jest tam wiekszy, albo soczewka ma inny ksztalt :| .

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
zapytam jak on mi to montował jutro , co do żarówek chromowanych w kierunkach to jakie mam kupić konkretnie ?? jakie mają symbole ? bo o tym nawet nie myślałem
Opublikowano

http://www.allegro.pl/item302519575_zarowki_asymetryczne_chrom_21w_carpoint_kpl_2szt.html

 

 

Tylko musisz sprawdzic czy tam sa bolce zarowki symetrycznie czy nie ..wyjac zarowke i zobaczyc . Wymienialem u siebie w tych kierunkach ale nie pamietam :duh: .

 

Na innej aukcji ten koles ma symetryczne .

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

A moze wiecie koledzy czy mozna wyjac cala lampe w e46 po lifcie nie zdejmujac zderzaka ? :)

 

Wiem ze sa 2 wkrety pod lampa, ale czy idzie je odkrecic bez zdjecia zderzaka ?

 

Jakos trudno mi sie pogodzic z mysla o rezygnacji z ringow, korci mnie zeby sporobowac jeszcze raz :twisted: .

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
Przecież nie zdejmuje się zderzaka , pierw kierunek a potem lampa idzie , mi kolega zakładał ringi dosłownie w niecałą godzinę , teraz się przyglądałem temu ringowi na bixenonie i jest OK spięty górą na tej ''spince'' i nie opiera się o soczewkę tylko idzie po obwodzie tak jak na tych normalnych obok jedynie górą jest większa przestrzen między koncami ringów bo soczewka lekko wieksza i wszystko - było gdzieś opisane jak w modelu przed liftem ściągnąć lampę - poszukam , 20 minut robboty i wszystko
Opublikowano

coś znalazłem w archiwach więc cytuję jak to u mnie było

 

'' przeciąłem plastikowy pręcik na górze ringu i jest ok''

'' musiało zostać bo ring nie wchodzi - soczewka za duża''

''inaczej był by ring na bixenonie pod kątem''

 

http://img385.imageshack.us/my.php?image=07020700tv5.jpg

to miałem w archiwum GG sprzed prawie 1.5 roku od kolegi

co mi je zakładał

 

Czyli jak do tego wracam to widzę że kolega utknął z pracami

własnie przy bixenonie bo mi pisał na GG i to zdjęcie wyżej zrobił

Opublikowano

No widzicie ...fotka ktora pokazal Mike jasno udowadnia moje przepuszczenia ...ze spiecie ringu na ostatni zabek uniesie jego dol duuuzo do gory :shock: .

 

Aha czyli po prostu przecial gorna "poprzeczke" - tez o tym myslalem ale jakos nie odwazylem sie - teraz widze ze jednak trzeba .

 

Mowilem ze ten ring nie jest przystosowany do duzej soczewki bixenonu, trzeba do przeciac :naughty: .

 

Dodatkowo masz ring przyklejony do soczewki ? Jesli tak to w ilu miejscach i na jaki klej ?

 

Co do wyjecia lampy ...hym.. a znalazles ten temat ? Twoj kolezka wyciagal cale lampy ?

 

Sorki ze zasypuje Cie pytaniami, ale ja juz tak mam ze gladko to mi nic nie moze pojsc :mad2: .

 

Co do zarowek Carpoint chrom - uzywam takich w mojej e46 juz od 1.5 roku we wszystkich kierunkach i swieca super . Mocno jak zwykle pomaranczowe, chrom sie na nich trzyma . Sa po prostu wg mnie OK :) .

 

pozdro

z gory dzieki

Piotrek

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
No widzicie ...fotka ktora pokazal Mike jasno udowadnia moje przepuszczenia ...ze spiecie ringu na ostatni zabek uniesie jego dol duuuzo do gory :shock: .

 

Aha czyli po prostu przecial gorna "poprzeczke" - tez o tym myslalem ale jakos nie odwazylem sie - teraz widze ze jednak trzeba .

 

Mowilem ze ten ring nie jest przystosowany do duzej soczewki bixenonu, trzeba do przeciac :naughty: .

 

Dodatkowo masz ring przyklejony do soczewki ? Jesli tak to w ilu miejscach i na jaki klej ?

 

Co do wyjecia lampy ...hym.. a znalazles ten temat ? Twoj kolezka wyciagal cale lampy ?

 

Sorki ze zasypuje Cie pytaniami, ale ja juz tak mam ze gladko to mi nic nie moze pojsc :mad2: .

 

Co do zarowek Carpoint chrom - uzywam takich w mojej e46 juz od 1.5 roku we wszystkich kierunkach i swieca super . Mocno jak zwykle pomaranczowe, chrom sie na nich trzyma . Sa po prostu wg mnie OK :) .

 

pozdro

z gory dzieki

Piotrek

 

Kup sobie ringi do compacta ;) Zmieszcza sie nawet na bi-xenon :)

Opublikowano
tylko chyba one jakos 50 PLN kosztuja...nie jestem pewny ale chyba dobrze pamietam...

 

mozna po ok 40 żł za dwie sztuki... a nawet taniej..czyli ok 20zł ... sztuka... jam ma takie w kazdym aucie.. kiedys zainwestowałem w te srebrne..i po kilku miesiacach ... stało się to co pisze dragon farba ta srebrna zaczela sie cała łuszczyc..i zapierdzieliło mi to tylko kierunek we wnatrz... wiec lepiej wydac 80z ł... na 4 kierunki niz montować syf

http://img110.imageshack.us/img110/2668/naroummmpr4.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.