Skocz do zawartości

Coś szumi przy skręcie .........


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Na poczatku myślałem że to typowe objawy zużytych łożysk. Jednak po wymianie na nowe nic się nie zmieniło.

 

Jak jadę 30km/h czy 80km/h na zakręcie i lekko skręcę kierownicą w prawo to od razu słychać głośny szum, buczenie tak to można określić.

 

Słychać jakby przy lewym kole takie odgłosy. Objawy pojawiają się tylko jak skręcam w prawo. Przy wyprzedzaniu najpierw w lewo-cisza i potem w prawo i znowu wrrrrrrr.

 

Może opony, tarcze hamulcowe........., (poduszki pod silnikiem? wymienione 3 miesiące temu)

 

Czekam na cenne porady.

BMW i V8 to idealne połączenie :)
Opublikowano
a nie jest to charakterystyczny zgrzyt pompy od wspomagania? sprawdz profilaktycznie olej od wspomagania i w razie co dolej ATF.
The Ultimate Driving Machine
Opublikowano

Witam,

 

Pompa wspomagania możliwe, że jej koniec, ale ATFa na pewno jej nie brakuje. Płyn wymieniony na nowy w lipcu.

 

Sprawdzę stan profilaktycznie jeszcze dzisiaj.

 

Szpera chyba odpada, bo to odgłosy z przodu są a nie z tyłu samochodu.

 

Czekam na inne sugestie

BMW i V8 to idealne połączenie :)
Opublikowano

Mało płynu we wspomaganiu miałem to samo jak dolałem przeszło !

Tylko uważaj co lejesz u mnie po dolaniu niejakiego STP na zimnym silniku wspomaganie nie działa ok 30 sek. i nie wiem co robić :|

Opublikowano
Ja miałem podobne objawy.Przyczyną była metalowa osłona tarczy hamulcowej która przerdzewiała na jednym mocowaniu wystarczy odgiąć lub wymienić.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam,

 

Byłem dzisiaj w warsztacie, który regeneruje pompy i niestety pompa jest ok :).

W poniedziałek u mechanika sprawdzę jeszcze te osłony tarczy hamulcowej, ale czuję że to chyba nie będzie to.

Macie jeszcze jakieś pomysły. Do poniedziałku muszę przygotować listę pomysłów dla mechanika.

Pozdrawiam

BMW i V8 to idealne połączenie :)
Opublikowano

Ok dzięki za podpowiedź.

 

Może jutro uda mi się to sprawdzić. W zawieszeniu było trochę robione :).

 

Pozdrawiam

BMW i V8 to idealne połączenie :)
Opublikowano

Hej,

 

Jak cokolwiek wymieniałeś z wahaczy, czy drążków to czym prędzej jedź na zbieżność inaczej z czasem skosi Ci opony, przerabiałem to u siebie i teraz już jak coś będę robił w zawieszeniu to hurtem i od razu potem na zbieżność.

 

Pozdrawiam

Andrzej

"Gdyby wybory miałyby coś zmienić, to dawno zostałyby zakazane" - JKM

!!! ZOBACZ MOJE AUKCJE !!!

Opublikowano
ja mialem podobnie w e36. wymienilem plyn we wspomaganiu pojedzilem kilka dni i wymienilem jeszcze raz. Nie wiem czy syf sie przy tym jakis wyplukal czy co ale wspomaganie ucichlo i zaczelo troche lepiej chodzic
Opublikowano
Ja miałem podobne szumienie i buczenie przy skrętach.Okazało sie że to opona miała bicie wymieniłem i wszystko ucichło Pozdrawiam
BMW M-Power
Opublikowano

Witam,

 

Jestem już po geomtrii i ustawieniu zbieżności.

Trochę sie polepszyło, ale tylko trochę.

Na geometrii okazało się, że prawe koło ma odchył do środka o 1 stopień i podobno to dużo.

Nie wiem czy to nie jest przyczyną tego szumu przy skręcie w prawo.

W poniedziałek sprawdzam poduchy (chociaż nówki we wrześniu wkładane).

 

Opony odpadają sprawdzane niedawno. Mają dopiero 2 sezon.

 

Pozdrawiam w środę napiszę coś więcej :)

BMW i V8 to idealne połączenie :)
Opublikowano

Witam,

 

Poduchy sprawdzone, płyn do wspomagania dolany, zbieżność ustawiona i dalej to samo tylko trochę ciszej.

 

Może opona jest walnięta jedna.

 

Poczekam do kwietnia jak będę nowe letnie oponki zakładał i zobaczymy.

 

Pozdrowionka

BMW i V8 to idealne połączenie :)
Opublikowano
Witam,

 

Poduchy sprawdzone, płyn do wspomagania dolany, zbieżność ustawiona i dalej to samo tylko trochę ciszej.

 

Może opona jest walnięta jedna.

 

Poczekam do kwietnia jak będę nowe letnie oponki zakładał i zobaczymy.

 

Pozdrowionka

 

Zamien na chwile te koła z przodu na tył i zrób rundkę i posłuchaj, jak ucichnie to 100% ze opona.Lepiej zrobić to teraz niż czekać do kwietnia,lepiej ci sie bedzie spało :D

BMW M-Power
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Żeby był pożytek z tego postu to trzeba napisac rozwiązanie:).

 

Opona na lewej stronie w środku miała taką szorstka powierzchnię jakby ktoś ją papierem ściernym tarł i dlatego przy skręcie dziwinie hałasowała.

 

Za małe ciśnienie w niej było i się zużyła nieodpowiednio tak powiedział wulkanizator lub za wysoki krawężnik pokonała.

 

Pozdrawiam

BMW i V8 to idealne połączenie :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.