Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
AFAIK nie bylo E32 740i w manualu.

.

mylisz sie widzialem na wlasne oczy taka sztuke z manualem i to chyba szecio biegowym jak dobrze kojarze

Pamiętam parę lat temu ktoś ogłaszał E32/750i w 6 - biegowym manualu.

kiedyś


E32 730

E36 318

Opublikowano
740 i 750 w manualu to tylko i wyłącznie rzeżby ... swoją drogą bardzo się dziwie że ktoś kto się uważa za miłośnika 7er o czymś takim nie wie ...
marnujesz życie jeżeli nie jesteś dobry w tym co robisz
Opublikowano
Siódemka z manualną skrzynią biegów to moim zdaniem nieporozumienie, tylko automat. Ponadto auta z manualem są często bardziej zakatowane. Co do kosztów utrzymania to ja od końca marca 2006 notuję je i wychdzi mi serwisowanie (bez paliwa, ubezpieczeń) do dziś na ok. 6.600 w tym 600 zł dotyczących instalacji gazowej i około 600 zł opony. W tym czasie były 3 wymiany oleju w silniku (zaraz następna) oraz jedna w skrzyni biegów i w moście. Uważam, że auto jest w stanie bardzo dobrym zważywszy, że jesienią skończyło 18 lat. W tym czasie z grubszych rzeczy wymieniłem: wszystkie sprężyny, tarcze z przodu, linki ręcznego, elektrozawory.
Opublikowano
to co wymieniłeś i to licząc razem z płynami dalej nie wychodzi mi 6600 zł ! ja z grubszych rzeczy robiłem przednią zawiechę która z robocizną wyszła około 1000 zł nawet licząc od 2006 2x olej w silniku to razem 500zł teraz czeka mnie remont silnika ( padła uszczelka albo głowica ) ale na czas remontu wstawiam drugi i też wątpie czy przekroczę te 6600 zł za wszystko co wymieniłem ....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

Się podłączę.

Za auto dałem 5 koła.

Na razie:

wymieniłem olej,

układ zapłonowy (palec, kopułka, świece, kable).

 

Auto nadal jeszcze nie jest takie, jakie ma być.

Muszę jeszcze:

wymienić parownik gazu,

koła (alu są niezbędne do tego auta),

tapicerkę (mam te szmaciane (podarte oczywiście) i zamiana na welury lub skóry jest wskazana),

wydech, bo jest baaardzo głośny.

 

Ogólnie, auto coraz bardziej mi się podoba.

Miałem już e21, e36 i e34, jeździłem e28 i e46, ale jazda e32 to po prostu bajka.

No i ten "respect" na drodze, jak Cie ludzie wpuszczają w korkach etc. To auto ma jednak klasę (właściwie, jest klasą samą dla siebie). W pszyszłości planuję kupić e38 (chyba, że kupię ciężarówkę z uwagi na prowadzoną działalność gospodarczą :-), a wtedy zostawię sobie moje e32 )

 

pozdr

Mariusz

Opublikowano
Utrzymuję atuta w bardzo dobrym stanie i wymieniam to co trzeba nie czekając, aż co się posypie dalej. Podałem, że to główne rzeczy i już nie wymieniałem np. kloców (przód i tył), okładzin recznego, tradycyjnych łączników stabilizatora, tulei wachaczy, fitrów, świec, napełniania klimatyzacji, wymiany pasków itp. Poza tym koszt instalacji gazu były trochę wyższe (wymiana parownika, przeglądy instalacji - dalsze 400 zł). W każdej chwili nie boję się jechać autem w trasę na parę tys. km. Mógłbym nie wymieniać połowy rzeczy i też pewnie by jeździło.
Opublikowano
Jezeli juz, to na pewno szesciobiegowym - ale jestes pewien ze to byl oryginal, a nie czyjas przerobka?

 

nie wiem czy to byl orginal, widzialem to auto i sam tez bylem zdziwiony ze manual wiec byc moze macie racje ze 740 jak i 750 tez byly tylko w automacie,ale ta 7 nie byla rzezbiona u nas przyjechala w takim stanie z niemiec

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.