Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
chciałem rano odpalic moją TDSę i nic nie reagował, więc pomyślałem - akumulator... Ładował się przez 7 h i zaczął bulgotac, dało mi to do myślenia, bo gdyby był padniety, to w 7 h w życiu by sie nie wziął za bulgotanie. Po zamontowaniu aku w aucie probuje odpalac i niby już kręci, a z silnika słychac jakby rozpędzenie rozrusznika i nagle się zatrzymuje z trzaskiem ( nie znam zasady działania rozrusznika )... kilka prób i to samo... prawie odpala i nagle znow slychac rozpędzanie jakiegos urzadzenia i trzask - zatrzymanie. Co to może byc? Z góry dzięki za info!
Opublikowano
chciałem rano odpalic moją TDSę i nic nie reagował, więc pomyślałem - akumulator... Ładował się przez 7 h i zaczął bulgotac, dało mi to do myślenia, bo gdyby był padniety, to w 7 h w życiu by sie nie wziął za bulgotanie. Po zamontowaniu aku w aucie probuje odpalac i niby już kręci, a z silnika słychac jakby rozpędzenie rozrusznika i nagle się zatrzymuje z trzaskiem ( nie znam zasady działania rozrusznika )... kilka prób i to samo... prawie odpala i nagle znow slychac rozpędzanie jakiegos urzadzenia i trzask - zatrzymanie. Co to może byc? Z góry dzięki za info!

 

rozrusznik-bendix do wymiany....aku wlasnie moze byc padniete,bo szybko sie naladowal :P

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Bendix padł. :cry:
Opublikowano
Drogi moze byc taki bendix?Da sie to ustrojstwo na mrozie wymienic?Stoje na ciasnym parkingu, nawet nie mam go jak zaholowac do mechanika :cry2: :cry2:

najpierw kawałek wypchnąć a potem holować

PawełH
Opublikowano
nie ma jak ciężkiego gada wypchnąc ;) , z przodu krawężnik, dookoła auta, wspomaganie nie działa, ślisko, nawet jak do wypchnę , żeby był w miarę równolegle do toru holowania ( teraz jest prostopadle ), to musiałbym miec jakaś ultrakrótką linkę, bo przy normalnej długości nie zmieszczę się Touringiem, żeby go odholowac... niecierpie zimy !!!
Opublikowano
*aku

*rozrusznik

*świece

 

To podstawa normalnego odpalania TDS :cool2: .

 

*500 pln centra futura 95/900 ;D

*300 pln

*150 pln

;D Dla potomnych

 

Akumulator wsadzilbym najwiekszy, jaki tylko wejdzie do auta. TDS potrzebuje pradu.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
biernus napisał:

Łosiowy napisał:

*aku

*rozrusznik

*świece

 

To podstawa normalnego odpalania TDS .

 

 

*500 pln centra futura 95/900 ;D

*300 pln

*150 pln

;D Dla potomnych

 

 

Akumulator wsadzilbym najwiekszy, jaki tylko wejdzie do auta. TDS potrzebuje pradu.

Pozdrawiam

 

taaa a ciekawe jak będzie ci go alternator ładował :mad2:

Proponuje wstawić taki który przewiduje instrukcja obsługi, ludzie, którzy go dostowali do modelu chyba doskonale wiedzą jaki powinien być, nie sądzisz? :think:

Prowadziłeś kiedyś BMW? To jest adrenalina, to jak narkotyk - wciąga. Jesteś królem świata i nikt ci nie podskoczy :diabel_faja:





Nowe forum BMW tylko dla serii 3

http://www.3er.pl

warto tam być!!!

Opublikowano
100Amh można luzik wkładać. Seryjnie u mnie siedzi 80 ale teraz założyłem 100. Tyle jest w sam raz a alternator ma bodajrze jak dobrze pamiętam 140Amh Od przybytku głowa nie boli a i radio może troszkę dłużej pograć. TDS jak zresztą i każdy diesel musi mieć kopa rozruchowego bo jak nie to miał miał i trach trach ( robi rozrusznik) Pozdrowionka
Opublikowano
100Amh można luzik wkładać. Seryjnie u mnie siedzi 80 ale teraz założyłem 100. Tyle jest w sam raz a alternator ma bodajrze jak dobrze pamiętam 140Amh Od przybytku głowa nie boli a i radio może troszkę dłużej pograć. TDS jak zresztą i każdy diesel musi mieć kopa rozruchowego bo jak nie to miał miał i trach trach ( robi rozrusznik) Pozdrowionka

 

Brawo :)

A co do alternatora.... Daje ponad 14V, regulator reguluje proces ladowania, wiec nie piszcie prosze bzdur, ze od wiekszego aku padnie alternator, ze nie doladuje etc.

Opublikowano

Brawo :)

A co do alternatora.... Daje ponad 14V, regulator reguluje proces ladowania, wiec nie piszcie prosze bzdur, ze od wiekszego aku padnie alternator, ze nie doladuje etc.

 

Dokładnie zgadzam sie w 100% jeśli ładowanie jak nalezy i regulator oki to 100 spoko jest doładowana a i prąd rozruchu jest konkretniejszy.A jak wiadomo w dieslu to podstawa (jedna z wielu ważnych spraw) Pozdrawiam

Opublikowano
wszystko sie zgadza - regulator napiecia nie pada od wiekszego aku. nalezy tylko pamietac zeby silnik nie pracowal przy rozpietym aku - bo wtedy regulator na 100% padnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.