Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam pytanie jak sprawdzic przy pomocy testow czy wyswietlany przebieg na liczniku jest orginalny ??

wiecie moze ktory test to pokazuje od ( 1-21)

po niemiecku niestety nie moge do tego dojsc

Dzieki z gory i pozdrawiam

Bmw e39 530d 215KM i 490nM

0-509-212-167

Opublikowano

Dzieki tak zrobie

A wiesz moze cos na temat podgrzewnych uszczelek w drzwiach ??

Ida u mnie jakies kabelki w uszczelkach znaczy z tego co wiem to jeden :>

No i pytanie o czujnik deszczu na szybie jest napewno a nie wiem jak go uaktywnic ??

Bmw e39 530d 215KM i 490nM

0-509-212-167

Opublikowano

A w aso robia to bezplatnie? Bo kiedys bylam i chcialam sprawdzic czy przebieg jest oryginalny to zazyczyli sobie chyba okolo 300 zl

Pozdrawiam

Opublikowano
witam ja za tę usługę nic nie płaciłem a wycieraczki uaktywniasz tak ,po włączeniu zapłonu albo po uruchomieniu silnika włącznik wycieraczek przestawiasz w pozycje pierwszą i już masz aktywny czujnik, w dżwigience masz pokrętło które służy do ustawienia czułości czujnika a prędkość wycieraczek zależy od szybkości autka i od intensywności opadów
Opublikowano

Tyle tylko że w kluczyku pamiętany jest aktualny stan licznika, i ma się to nijak do orginalnego przebiegu.

Było o tym dużo na forum.

Chcieli od ciebie 300 zł bo chcieli auto do kompa podpiąć, a to w serwisie niestety tyle kosztuje.

Opublikowano

W ASO jak dasz kluczyk to wczyta co jest w IMMO a nie na liczniku,

po za tym odrazu wyczyta VIN, po którym o ile jest historia sprawdzi co było robione i przy jakim przebiegu,

niestety ponoć BMW ma słabo rozbudowane archiwa i biblioteki i jak masz auto z Niemiec to powinno być coś, a gorzej jak Włochy czy też Francja,

ale to nie jest potwierdzone info.

 

generlanie Bazy w ASO sa słabe,

Toyota ma to opracowane zdecydowanie lepiej.

 

jeszcze jedno

sprawdzenie przebiegu czy też historii auta i wyposażenia po VIN jest bezpłatne

300 zł to mozże chcieli za pdołączenie do kompa,

 

jeżeli ktoś odpowiednio zmieni przebiegi w każdym z modułów to jeżeli nei wystepuje jakakolwiek historia w Bazach ASO to mozemy sobie wróżbitę zamówić ;0

Opublikowano
Raczej powinno by wszystko ok. tam za kręcenie licznika wsadzają bez pardonu do pierdla i to na kilka lat. Gra nie warta ryzyka, chyba, że nie jesteś pierwszym włascicielem w Polsce. Ale jak masz pełną dokumentację to nie ma obaw.
Opublikowano

aha, nawet nie wiedzialam, ze tam tak ostro w tej Szwajcarii ;)

Jestem 1 wlascicielem wiec chyba nie powinnam sie o nic martwic ... ale wiadomo jak to z autami uzywanymi - czasem mozna sie nie zle zdziwic ;)

Opublikowano
Wymień tylko materiały eksploatacyjne. Szwajcarzy mają przeglądy co 2 lata i często przed upływem tego czasu, mając cos innego na oku sprzedają swoje samochody. Taki przegląd kosztuje ok 2000 CHF a wartosc pojazdu powiedzmy 7000. Ja jezdze już drugim samochodem z tamtych stron i jest super. Zyczę pomyślnej eksploatacji.
Opublikowano
Znajdź na forum jakiegoś Kolegę z Twoich okolic, który posiada interface i Carsoft... Info o numerze identyfikacyjnym i przebiegu można odczytać poza kluczami i modułem immobilizera z LCM (moduł świateł).... Nie jest to pewnik, ale z reguły jak ktoś zmienia przebieg to tylko w zegarach, bo to od razu widać i nie wymaga dużych nakładów... Natomiast zmiana w LCM wymaga bardziej kosztownej ingerencji i przeprogramowania LCM, a tego byle Henio z garażu obok nie zrobi używając do tego celu swojego sprzęta kupionego za 149 PLN na Allegro... W LCM przebieg podawany jest z dokładnością 100 km, a numer nadwozia to siedem ostatnich znaków...

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Opublikowano
Ja kupilem swoj samochod z roku 2000 z przebiegiem 181 tys km z Wloch, ale nie wiem czy ten przebieg jest autentyczny, bo kierownica i galka zmiany biegow sa powycierane na maxa:/ z reszta cale wnetrze jest dobite jak auta z "pimp my ride" przed przerabianiem:/ Moze ktos z trojmiasta ma jakis sprzecik do sprawdzenia prawdziwego przebiegu??
Opublikowano
czujnik desczu uaktywniasz wlaczajac przelacznik wycieraczek na pierwsza pozycje, pod warunkiem ze nie ma wpisanego bledu w sterowaniu, w takim przypadku nalezy skasowac go kompem, druga rzecz, sprawdz czy w miejscu wklejenia czujnika nie ma pecherzykow powietrza( tam jest specjalny zel), badz czy czujnik nie odsunal sie od szyby.
Opublikowano
a ja jak bylem w aso to podlaczyli mi pod sprzecik do sprawdzania i nic nie wyszlo.. i pan stwierdzil ze przebieg w kluczyku mozna sprawdzac w modelach po 98 roku.. wczesniej niby nie da rady :/
E39 540iA ... Kocham i Szanuję... :)
Opublikowano

w e39 po liftingu pamieta w module swiatel i w kluczykach, jesli zostal cofniety to liczenie w tych modulach wstrzymane jest do czasu ponownego zrownania sie tych przebiegow! [oczywiscie w nich tez mozna cofnac ale to juz kosztona sprawa]

 

do tego jak zwykle stan auta = przyblizonemu przebiegowi, nalezy pamietac ze auta na zachodzie zuzywaja sie mniej gdyz wieksze sa robione przebiegi jednorazowe - a auta najbardziej zuzywa sie przy wsiadaniu/ wysiadaniu i manewrach [mowie o elementach wnetrza, fotel, kierownica pedaly dywaniki]

 

nie warto kupowac z cofnietym przebiegiem gdyz jest to prawdziwa loteria trudno stwierdzic co nalezy wymienic i co sie moze popsuc i niestety najczesciej psuja sie najkosztowniejsze elementy :dance:

 

[wtryski, turbna, katalizatory, tlumiki, zawieszenie pneumatyczne, glowica, autmatyczna skrzynia itp. - w dieslach]

 

warto pamietac ze auta na zachodzie - szczegolnie diesle robia wieksze sredniroczne przebiegi - 30-40 tys i jesli mamy wpis do ksiazki warto sobie szacunkowo obliczyc jaki powinien byc dzisiaj jesli auto bylo normalnie ekspolatowane [mitem jest tez to ze na zachodzie maja wiecej aut i dlatego mniejszy przebieg, nie prawda bo to u nas maja kilka aut wieksze na trasy mniejsze do miasta a u nich koszt utrxzymania auta jest znaczny [nie liczac paliwa] wiec jesli maja auto to go uzywaja:)

 

pozdrawiam,

darek

[500 656 500] sprzedam nr - starter GSM idealny dla salonu BMW - 608 BMW BMW czyli 608 269 269
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
przebieg w kluczyku nie koniecznie sie sprawdza po 98 roku. otoz mozna sprawdzic w modelach e46 i nowszych. z mojego kluczyka e36compact z 2000 roku nie dalo sie odczytac. Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.