Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam pytanie do speców.Czy długość przewodu od czujnika ABS-u tył ma wpływ na poprawne działanie tego czujnika?Pytam ponieważ różnica w cenie czujnika ABS-u między sedanem a kombi jest ok 50zł ,a różnica polega na długości przewodu,którego i tak wystarczy montując czujnik od sedana do kombi.
Opublikowano

Pod względem elektrycznym (impulsy z czujników) nie ma...

A czy jesteś całkowicie przekonany, że mniejsza długość nie okaże się zbyt mała???

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Opublikowano
Z doświadczenia wiem, że nie o długość tu chodzi ale o kolor wtyczki, a z kolei cena zależy od koloru. Ja wymieniałem z przodu no i niestety niebieska wtyczka najdroższa
Opublikowano

Kolor wtyczki wiadomo jest ważny.Ale czujnik z sedana przetestowałem w moim kombi i przewodu spokojnie starcza.Także nie trzeba wydawać kilkadziesiąt złoty więcej,bo pasuje z sedana do kombi.

 

Pytałem czy długość przewodu ma jakiś wpływ na poprawny odczyt czujnika,bo po wymianie nadal mi się ABS pitoli :evil:

Opublikowano
A próbowałeś skasować błąd??? Błąd może być i zapewne jest zarejestrowany do chwili gdy system jest OK i skasuje się go...

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Opublikowano
Błędy kasowałem.Łożysko z pierścieniem też wymieniłem.ABS jak się załączał przy małych prędkościach tak załącza się dalej.
Opublikowano
jesli czujniki sprawne to padniety sterownik :(

NAPRAWA STEROWNIKÓW ABS BOSCH-a

Promocja dla klubowiczów 200zł :)



gg 2921736

602 888 262

LUBESLKIE okolice Łukowa

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

ABS będzie się świecił przy niskim napięciu aku.

O ile pamiętam to musi być mniej niż 10v.

To naprawdę częsta przyczyna>

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Błąd zapamięta komputer ale system zacznie poprawnie działać jeśli ruszysz samochodem i zacznie tylko czytać czujka. Wówczas powinna zgasnąc kontrolka ABS i ASC. A jeśli nie czujnik to może sterownik ABS? Podłącz pod kompa i sprawdz co pokaże.
Opublikowano

Elektronik,który podpinał auto pod kompa też sugeruje,że to wina sławnego sterownika z końcówką 001.

U mnie kontrolka od ABS-u i ASC nie zapala się podczas jazdy czy hamowania.Jedyna usterka jak doprowadza mnie już do szału to załączanie się ABS-u przy prędkości poniżej20km/h i kontrolka wówczas również nie zapala się.Zaś po podpięciu do kompa na postoju wszystkie czujniki ABS pokazują 0km/h jak powinno być oczywiście tylko nie tył prawe koło,ponieważ wskazuje prędkość 2km/h lub 0km/h i skacze tak w koło.

Opublikowano
No to coś ten tych świruje. A teraz pytanie co sie z nim dzieje podczas jazdy?? Moze to być jego wina. Troszke to gdybanie ale chyba od niego należało by zacząć poszukiwania przyczyny i usunięcia usterki. W sumie czujnik to nie sterownik (czujnik tańszy). Ale z drugiej strony dlaczego ABS świruje tylko do 20km/h??? dziwne to jest.
Opublikowano
Dałem sterownik do sprawdzenia.Po diagnostyce napisze co było,bo to dla mnie również zagadka,która spędza mi sen z powiek.
Opublikowano
Mam pytanie do speców.Czy długość przewodu od czujnika ABS-u tył ma wpływ na poprawne działanie tego czujnika?Pytam ponieważ różnica w cenie czujnika ABS-u między sedanem a kombi jest ok 50zł ,a różnica polega na długości przewodu,którego i tak wystarczy montując czujnik od sedana do kombi.

Z DOŚWIADCZENIA WIEM JEDNO , NIE KOMBINUJ Z CZUJNIKAMI TAKI ,SIAKI , KUP ORYGINAŁ TAKI JAKI MA BYĆ I JUŻ I NIE BĘDZIESZ MIAŁ PROBLEMÓW , OSTATNIO TO PRZERABIAŁEM I WIEM ILE TO KOSZTUJE TAKI CZUJNIK W SALONIE BMW BEZ ZNIŻE KOSZTUJE 314 Zł JA WIEM CZY TO DUŻO?POZDRAWIAM.

Opublikowano
kombinować zawsze można a nawet trzeba oczywiście jak sie wie co i jak. Ja wkładałem od BMW do Volvo s70 do tyłu. Czytał lalka. Bez problemów. Jak go miałem przez rok nic sie z nim nie działo. Trzeba tylko dopasować rezystancją kształetem i odpowiednio podłączyć. Tyle ze z piasty daje sie wyjąć 50 na 50% urzywanych w całości ( korozja). Dodam zę w servisie Volvo kosztował 470zł a ja kupiłem od E36 urzywany za 50zł. Róznica jest co tu dużó mówić. Pozdrawiam
Opublikowano

Z DOŚWIADCZENIA WIEM JEDNO , NIE KOMBINUJ Z CZUJNIKAMI TAKI ,SIAKI , KUP ORYGINAŁ TAKI JAKI MA BYĆ I JUŻ I NIE BĘDZIESZ MIAŁ PROBLEMÓW , OSTATNIO TO PRZERABIAŁEM I WIEM ILE TO KOSZTUJE TAKI CZUJNIK W SALONIE BMW BEZ ZNIŻE KOSZTUJE 314 Zł JA WIEM CZY TO DUŻO?POZDRAWIAM

 

I nie piszemy dużymi literami :naughty:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.