Skocz do zawartości

robert39

Zarejestrowani
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Grajewo

Osiągnięcia robert39

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. robert39

    Akumulator

    dlatego,że ten bosch który jest w Polsce robiony jest w Czechach i uwierz mi nie jest to nic dobrego. Kolega ma sklep z częściami i nawet nie chce słyszeć o akumulatorach Bosch bo miał już kupę zwrotów, często te akumulatory nie wytrzymują gwarancji(2 lat)
  2. robert39

    Akumulator

    to też żadna rewelacja, ja za Centre Future dałem w sklepie 450zł. W serwisie gość mi odradził akumulator bo robi go Bosch a to szajs i do tego kosztuje 580zł
  3. właśnie tak świeci bo cały odblask trzyma się tylko na silniczku regulacji i przez to świeci w dół, wymiana tych regulatorów to pare min roboty a efekt powalający
  4. no u mnie tez ładowarka tel,navi i cb tylko najważniejsze sprawdż czy nie ma tam jakiejś diody podświetlającej bo to drażni w nocy. ja przy zakupie nawet nie pomyślałem że wsadzą tam podświetlenie
  5. ja bym postawił na czujnik położenia wałka rozrządu, częsta usterka w benzyniakach, ale warto podjechać na komputer wtedy się wszystko wyjaśni cena w serwisie za ten czujnik to ok 400pln
  6. przy sterowaniu lusterkami masz taki mały czarny przycisk - to właśnie on składa lusterka
  7. robert39

    530d bierze olej :(

    ja w tamtym tygodniu kupowałem ten filtr w serwisie i zapłaciłem za niego 167zł, ale myślę że wystarczy gdzieś kupić membrankę i ten malutki filterek i koszt będzie duuuużo mniejszy
  8. robert39

    Stuki zawieszenia

    http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?model=DL81&mospid=47545&hg=31&fg=10 chodzi mi o nr 2 na zdjęciu
  9. robert39

    Stuki zawieszenia

    wiesz co może to głupie , ale czy patrzyłeś te dwie gumki na stabilizatorze? waliło mi niesamowicie z przodu jakby wszystkie wahacze były padnięte a na szarpakach nic zero luzów,wyszło w końcu że to te dwie małe gumeczki, wystarczyło zamachać budą na boki
  10. nie pamiętam dokładnie bo wymieniali mi jeszcze tuleje ,klocki i jakies tam pierdoły w sumie wzięli 500pln nie ma tam żadnych oringów,w miejscu gdzie na aluminiowy przewód wchodzi ten czerwony-plastykowy zatrzask od piachu robią się maleńkie dziurki no a dalej ciśnienie oleju robi swoje najprościej byłoby to rozebrać i zobaczyć - nie ma z tym wiele roboty (z 15 min w kanale) zacząłbym od rozebrania i poczyszczenia, wtedy wszystko będzie jasne
  11. no ja juz wyżej pisałem podobno to norma- kolesie którzy mi to robili mówili że byłem 5 w tym roku uwinęli się z tym w 3 godzinki to w zasadzie nie jest skomplikowane ale trzeba mieć trochę sprzętu odcięli kawałek rurki i w to miejsce wspawali nowy no i oczywiście uzupełnili olej
  12. jak masz automat to na przewodzie aluminiowym ,który wchodzi do chłodniczki mogła zrobić się malutka dziurka i z tamtąd może lecieć
  13. miron ty draniu nie uwierzyłes mi na słowo :naughty:
  14. hehe :lol: w niedziele miałem to samo, rano świecił na niebiesko a wieczorkiem już na różowo, najgorsze jest to że trzeba wymieniać dwa na raz dziś zmieniłem oba żarniki i świeci na biało a dodam jeszcze, że parę dni wcześniej w nocy już nic nie widziałem podczas jazdy
  15. robert39

    Jak naprawić parktronik?

    ja byłem na serwisie i od razu mi powiedzieli która czujka padła, próbowałem metody na dotyk i chyba nie działa albo ja żle to robiłem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.