Skocz do zawartości

m3 vs c63amg vs rs4


ustrYk

Rekomendowane odpowiedzi

Ta sama tematyka w ostatnim numerze Motor Trend (wersja angielska)

Dla tych ktorzy chca poczytac zamieszczam zdjecia poszczegolnych stron.

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//www.rzeszow.com/users/lukasz/M3_RS4_C63/P1010071M.JPG

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//www.rzeszow.com/users/lukasz/M3_RS4_C63/P1010072M.JPG

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//www.rzeszow.com/users/lukasz/M3_RS4_C63/P1010073M.JPG

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//www.rzeszow.com/users/lukasz/M3_RS4_C63/P1010075M.JPG

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//www.rzeszow.com/users/lukasz/M3_RS4_C63/P1010076M.JPG

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//www.rzeszow.com/users/lukasz/M3_RS4_C63/P1010077M.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To samo było w "KM/H", u mnie w centrach handlowych nadal do kupienia ;p ja wolałem przeczytać w sklepie ... Gwiazda wygrała w tym zestawieniu.

Glasurit Polska - Division of BASF - The Chemical Company

Profesjonalne dobieranie lakierów samochodowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doskonale się ubawiłem oglądając chłopaków z Top Gear :lol: Oczywiście trzeba patrzeć z dystansem, ale nie zmienia faktu że M3 jest świetnym autem.

 

Jestem pod wrażeniem tego ośrodka gdzie upalali.

 

Ascari Race Resort - www.ascari.net

QUATTRO

Diesel ? No thanks....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie najlepszym komentarzem są słowa Jeremiego na koniec: "they're good cpies, rilliant copies, but they're copies nevertheless"

Przecież wszyscy wiedzieliśmy,które jest najlepsze, prawda?? :twisted2:

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odsylam do testu porownania merecedes c63 amg vs. bmw m3

i co jest lepsze? :wink:

http://video.google.pl/videoplay?docid=4200302728884540029&q=m5&total=12477&start=0&num=10&so=1&type=search&plindex=8

patrzcie na puls

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czemu?

 

np. zeby pokazac ze zadne rs'y ani amg nie sa w stanie zagrozic M ;))

brawa dla m3:D

 

M3 zawsze będzie tylko RWD i to ją wyklucza z grona samochodów "prawie sportowych".

Jeżeli chcesz prawdziwej adrenaliny a boisz się jeździć motocyklami to polecam EVO IX lib Impreze. Pojeździsz trochę czymś takim i zrozumiesz, że w serii M nie chodzi tylko o paramerty ale i o standard jazdy.

Parametry i własności są realnie bardzo słabe ale podczas szybkiej jazdy można ze sobą rozmawiać i głowa nie obija się o słupki.

 

Ja adrenalinkę nabijam na motocyklu przy którym nowe M3/M5 to tylko wół który nie jest w stanie ruszyć normalnie ze świateł.

"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

M3 zawsze będzie tylko RWD i to ją wyklucza z grona samochodów "prawie sportowych".

 

Ferrari tez? A co to jest samochod 'prawie sportowy'? Ford Puma czy Maserati 3200 GT?

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czemu?

 

np. zeby pokazac ze zadne rs'y ani amg nie sa w stanie zagrozic M ;))

brawa dla m3:D

 

M3 zawsze będzie tylko RWD i to ją wyklucza z grona samochodów "prawie sportowych".

Jeżeli chcesz prawdziwej adrenaliny a boisz się jeździć motocyklami to polecam EVO IX lib Impreze. Pojeździsz trochę czymś takim i zrozumiesz, że w serii M nie chodzi tylko o paramerty ale i o standard jazdy.

Parametry i własności są realnie bardzo słabe ale podczas szybkiej jazdy można ze sobą rozmawiać i głowa nie obija się o słupki.

 

Ja adrenalinkę nabijam na motocyklu przy którym nowe M3/M5 to tylko wół który nie jest w stanie ruszyć normalnie ze świateł.

 

 

nie wiedzialem ze motocykl to to samo co samochod, wiec po co te idiotyczne porownania

 

Bartek po prostu zaczyna swoje wywody, wczesniej pisal o wyzszosci Audi nad BMW ,a teraz wpadl na pomysl ze warto popisac o EVO 9 albo Imprezie i ze jednak sa lepsze

 

Panfil - Ferrari tez nie jest samochodem sportowym bo jednak jest troche za bardzo luksusowy i nie nadaje sie na polne drogi z racji tego ze jest za niski i ma opony o niskim profilu i naped na tyl. Sportowy samochod to jest taki ktory jest wyposazony w klatke bezpieczenstwa i mozna jezdzic po łąkach,lasach i szutrowych drogach, reszta to badziew :modlitwa: :twisted2:

Wszystkie te Ferrari, Maserati, Astony Martiny czy sportowe Mercedesy i BMW to tylko podrobki sportowych samochodow bo maja naped na tyl

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czemu?

 

np. zeby pokazac ze zadne rs'y ani amg nie sa w stanie zagrozic M ;))

brawa dla m3:D

 

 

 

Ja adrenalinkę nabijam na motocyklu przy którym nowe M3/M5 to tylko wół który nie jest w stanie ruszyć normalnie ze świateł.

 

Wiesz, motocykl daje "adrenalinkę" przy jeździe na wprost, a sportowe auto głównie na zakrętach. I na tych właśnie ciasnych i gęstych zakrętach, raptem motocykl nie może normalnie jechać i robi się jak wół, który nie jest w stanie nadążyć za autem... :twisted:

 

A tak w ogóle, co za CHORE porównanie! :duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bartek a Ty przypadkiem na onet.pl nie piszesz pod nickiem antek emigrant :lol:

 

Wyobraż sobie że nie ale Ciebie podejżewam o "nagąAgatkę"

 

Z innej beczki... popatrzcie na samochody i jak mi ktoś powię, że seria 6 jest ładniejsza od nowego CL to powiem tylko "ŻAL".

 

Co do parametrów to rozumiem... jak zwykle mistrzowie suchego asfaltu.

Ja już zmieniłem markę, a porównania z motocyklem nie było. Nauczcie się czytać ze zrozumieniem :) To może ułatwić życie.

"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Co do parametrów to rozumiem... jak zwykle mistrzowie suchego asfaltu.

Ja już zmieniłem markę, a porównania z motocyklem nie było. Nauczcie się czytać ze zrozumieniem :) To może ułatwić życie.

 

 

widocznie na forum sa sami glupi bo nie potrafia czytac ze zrozumieniem twoich wypowiedzi

 

Z innej beczki... popatrzcie na samochody i jak mi ktoś powię, że seria 6 jest ładniejsza od nowego CL to powiem tylko "ŻAL".

 

podejrzewam ze ty znasz sie najlepiej na swiecie jesli chodzi o gusta wszystkich ludzi, nastepnym razem bede sie pytal ciebie :modlitwa:

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

popatrzcie na samochody i jak mi ktoś powię, że seria 6 jest ładniejsza od nowego CL to powiem tylko "ŻAL".

 

Po pierwsze, nie wiem, czy o tym slyszales, ale gusta bywaja rozne.

Po drugie, CL i seria 6 sa z dwoch roznych segmentow, wiec ciezko je w ogole porownywac. Jezeli juz, to predzej CLK.

 

Ja adrenalinkę nabijam na motocyklu przy którym nowe M3/M5 to tylko wół który nie jest w stanie ruszyć normalnie ze świateł.

 

Co do parametrów to rozumiem... jak zwykle mistrzowie suchego asfaltu.

Ja już zmieniłem markę, a porównania z motocyklem nie było. Nauczcie się czytać ze zrozumieniem :) To może ułatwić życie.

 

Nie, no jasne, porownania z motocyklem nie bylo. :lol:

Jak zwykle piszesz cos kontrowersyjnego, w dodatku niezbyt jasno, a w nastepnym poscie piszesz, ze chodzilo Ci o cos innego.

Moze najwyzszy czas ulatwic maluczkim zycie i zaczac pisac tak, zeby nawet mistrzowie asfaltu zrozumieli?

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jeździłem żadnym z tych trzech aut, ale wg mnie najlepsze jest c63. Nad nowym m3 już się pastwiłem, więc nie będę powtarzał :wink: , że jest brzydszy, cięższy /mimo lżejszego silnika i karbonowego dachu :norty: /, dużo więcej pali /wbrew pozorom to też się liczy/ i nieistotnie szybszy /np wg automobilismo 4,99 do 100/ od starej m3. Jak przygotują jakiegoś csl'a z dobrą skrzynią typu dsg, to to auto nabierze więcej sensu, teraz to qpa :mrgreen:

 

Fajna SPORTOWA zabawka za 70k$ w USA:

http://magazine.windingroad.com/windingroad/200802web/?folio=72

 

pzd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

m-powerek, sam nie wiesz jakie bzdury pleciesz.

http://www.autobild.de/artikel/test-m3_alpina-b3_c-63-amg_513824.html zobacz sobie co jest naprawde ciezsze, a zebys nie musial klikac, c63 - 1823kg, a m3 - 1612kg, chyba ze ja znam inne pojecie masy:D

"there's more to living than only surviving"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

m-powerek, sam nie wiesz jakie bzdury pleciesz.

http://www.autobild.de/artikel/test-m3_alpina-b3_c-63-amg_513824.html zobacz sobie co jest naprawde ciezsze, a zebys nie musial klikac, c63 - 1823kg, a m3 - 1612kg, chyba ze ja znam inne pojecie masy:D

 

Czy Ty umiesz czytać ze zrozumieniem?, czy ja gdzieś pisałem, że m3 jest cięższe od c63??

 

Były robione badania, wg których znaczna część Polaków /jakieś kilkadziesiąt %/, nie rozumie tego, co czyta - to niepokojące, u Ciebie to dodatkowo prowadzi do agresji :cry2: , powinieneś poszukać pomocy.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.