Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
a czemu?

 

...bo jest to ciekawe zestawienie "naszej bohaterki" z najmocniejszymi autami konkurencji tj. audi i mercedesa :wink: Całkiem fajnie to przedstawili :mrgreen:

Czarna bestia z czarną skórą...to jest to :)
Opublikowano
a czemu?

 

np. zeby pokazac ze zadne rs'y ani amg nie sa w stanie zagrozic M ;))

brawa dla m3:D

"there's more to living than only surviving"
Opublikowano
O fajnie - Top Gear - nawet zrozumiałem argumenty (a zazwyczaj różnie to z tym programem bywa). Choć przy tych samochodach można jedynie powiedzieć który jest szybszy na torze, a nie który jest lepszy :lol:
Opublikowano

Ta sama tematyka w ostatnim numerze Motor Trend (wersja angielska)

Dla tych ktorzy chca poczytac zamieszczam zdjecia poszczegolnych stron.

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//www.rzeszow.com/users/lukasz/M3_RS4_C63/P1010071M.JPG

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//www.rzeszow.com/users/lukasz/M3_RS4_C63/P1010072M.JPG

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//www.rzeszow.com/users/lukasz/M3_RS4_C63/P1010073M.JPG

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//www.rzeszow.com/users/lukasz/M3_RS4_C63/P1010075M.JPG

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//www.rzeszow.com/users/lukasz/M3_RS4_C63/P1010076M.JPG

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//www.rzeszow.com/users/lukasz/M3_RS4_C63/P1010077M.JPG

Opublikowano
To samo było w "KM/H", u mnie w centrach handlowych nadal do kupienia ;p ja wolałem przeczytać w sklepie ... Gwiazda wygrała w tym zestawieniu.

Glasurit Polska - Division of BASF - The Chemical Company

Profesjonalne dobieranie lakierów samochodowych.

Opublikowano

Doskonale się ubawiłem oglądając chłopaków z Top Gear :lol: Oczywiście trzeba patrzeć z dystansem, ale nie zmienia faktu że M3 jest świetnym autem.

 

Jestem pod wrażeniem tego ośrodka gdzie upalali.

 

Ascari Race Resort - www.ascari.net

QUATTRO

Diesel ? No thanks....

Opublikowano

Dla mnie najlepszym komentarzem są słowa Jeremiego na koniec: "they're good cpies, rilliant copies, but they're copies nevertheless"

Przecież wszyscy wiedzieliśmy,które jest najlepsze, prawda?? :twisted2:

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
a czemu?

 

np. zeby pokazac ze zadne rs'y ani amg nie sa w stanie zagrozic M ;))

brawa dla m3:D

 

M3 zawsze będzie tylko RWD i to ją wyklucza z grona samochodów "prawie sportowych".

Jeżeli chcesz prawdziwej adrenaliny a boisz się jeździć motocyklami to polecam EVO IX lib Impreze. Pojeździsz trochę czymś takim i zrozumiesz, że w serii M nie chodzi tylko o paramerty ale i o standard jazdy.

Parametry i własności są realnie bardzo słabe ale podczas szybkiej jazdy można ze sobą rozmawiać i głowa nie obija się o słupki.

 

Ja adrenalinkę nabijam na motocyklu przy którym nowe M3/M5 to tylko wół który nie jest w stanie ruszyć normalnie ze świateł.

"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Opublikowano
Bartek ale wiesz porównywanie samochodu do motocykla ma sie jak pies do jeża :wink:

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano

 

M3 zawsze będzie tylko RWD i to ją wyklucza z grona samochodów "prawie sportowych".

 

Ferrari tez? A co to jest samochod 'prawie sportowy'? Ford Puma czy Maserati 3200 GT?

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano
a czemu?

 

np. zeby pokazac ze zadne rs'y ani amg nie sa w stanie zagrozic M ;))

brawa dla m3:D

 

M3 zawsze będzie tylko RWD i to ją wyklucza z grona samochodów "prawie sportowych".

Jeżeli chcesz prawdziwej adrenaliny a boisz się jeździć motocyklami to polecam EVO IX lib Impreze. Pojeździsz trochę czymś takim i zrozumiesz, że w serii M nie chodzi tylko o paramerty ale i o standard jazdy.

Parametry i własności są realnie bardzo słabe ale podczas szybkiej jazdy można ze sobą rozmawiać i głowa nie obija się o słupki.

 

Ja adrenalinkę nabijam na motocyklu przy którym nowe M3/M5 to tylko wół który nie jest w stanie ruszyć normalnie ze świateł.

 

 

nie wiedzialem ze motocykl to to samo co samochod, wiec po co te idiotyczne porownania

 

Bartek po prostu zaczyna swoje wywody, wczesniej pisal o wyzszosci Audi nad BMW ,a teraz wpadl na pomysl ze warto popisac o EVO 9 albo Imprezie i ze jednak sa lepsze

 

Panfil - Ferrari tez nie jest samochodem sportowym bo jednak jest troche za bardzo luksusowy i nie nadaje sie na polne drogi z racji tego ze jest za niski i ma opony o niskim profilu i naped na tyl. Sportowy samochod to jest taki ktory jest wyposazony w klatke bezpieczenstwa i mozna jezdzic po łąkach,lasach i szutrowych drogach, reszta to badziew :modlitwa: :twisted2:

Wszystkie te Ferrari, Maserati, Astony Martiny czy sportowe Mercedesy i BMW to tylko podrobki sportowych samochodow bo maja naped na tyl

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Opublikowano
a czemu?

 

np. zeby pokazac ze zadne rs'y ani amg nie sa w stanie zagrozic M ;))

brawa dla m3:D

 

 

 

Ja adrenalinkę nabijam na motocyklu przy którym nowe M3/M5 to tylko wół który nie jest w stanie ruszyć normalnie ze świateł.

 

Wiesz, motocykl daje "adrenalinkę" przy jeździe na wprost, a sportowe auto głównie na zakrętach. I na tych właśnie ciasnych i gęstych zakrętach, raptem motocykl nie może normalnie jechać i robi się jak wół, który nie jest w stanie nadążyć za autem... :twisted:

 

A tak w ogóle, co za CHORE porównanie! :duh:

Opublikowano
Bartek a Ty przypadkiem na onet.pl nie piszesz pod nickiem antek emigrant :lol:

 

Wyobraż sobie że nie ale Ciebie podejżewam o "nagąAgatkę"

 

Z innej beczki... popatrzcie na samochody i jak mi ktoś powię, że seria 6 jest ładniejsza od nowego CL to powiem tylko "ŻAL".

 

Co do parametrów to rozumiem... jak zwykle mistrzowie suchego asfaltu.

Ja już zmieniłem markę, a porównania z motocyklem nie było. Nauczcie się czytać ze zrozumieniem :) To może ułatwić życie.

"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
naucz sie pisac to moze wiecej czytajacych zrozumie twoje przekazy :mad2: Mistrzu zakretow i mokrej nawierzchni kiedy i gdzie mozna zobaczyc Cie w akcji?? Prosimy objaw sie wreszcie :lol:
Opublikowano

 

Co do parametrów to rozumiem... jak zwykle mistrzowie suchego asfaltu.

Ja już zmieniłem markę, a porównania z motocyklem nie było. Nauczcie się czytać ze zrozumieniem :) To może ułatwić życie.

 

 

widocznie na forum sa sami glupi bo nie potrafia czytac ze zrozumieniem twoich wypowiedzi

 

Z innej beczki... popatrzcie na samochody i jak mi ktoś powię, że seria 6 jest ładniejsza od nowego CL to powiem tylko "ŻAL".

 

podejrzewam ze ty znasz sie najlepiej na swiecie jesli chodzi o gusta wszystkich ludzi, nastepnym razem bede sie pytal ciebie :modlitwa:

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Opublikowano
popatrzcie na samochody i jak mi ktoś powię, że seria 6 jest ładniejsza od nowego CL to powiem tylko "ŻAL".

 

Po pierwsze, nie wiem, czy o tym slyszales, ale gusta bywaja rozne.

Po drugie, CL i seria 6 sa z dwoch roznych segmentow, wiec ciezko je w ogole porownywac. Jezeli juz, to predzej CLK.

 

Ja adrenalinkę nabijam na motocyklu przy którym nowe M3/M5 to tylko wół który nie jest w stanie ruszyć normalnie ze świateł.

 

Co do parametrów to rozumiem... jak zwykle mistrzowie suchego asfaltu.

Ja już zmieniłem markę, a porównania z motocyklem nie było. Nauczcie się czytać ze zrozumieniem :) To może ułatwić życie.

 

Nie, no jasne, porownania z motocyklem nie bylo. :lol:

Jak zwykle piszesz cos kontrowersyjnego, w dodatku niezbyt jasno, a w nastepnym poscie piszesz, ze chodzilo Ci o cos innego.

Moze najwyzszy czas ulatwic maluczkim zycie i zaczac pisac tak, zeby nawet mistrzowie asfaltu zrozumieli?

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano

Nie jeździłem żadnym z tych trzech aut, ale wg mnie najlepsze jest c63. Nad nowym m3 już się pastwiłem, więc nie będę powtarzał :wink: , że jest brzydszy, cięższy /mimo lżejszego silnika i karbonowego dachu :norty: /, dużo więcej pali /wbrew pozorom to też się liczy/ i nieistotnie szybszy /np wg automobilismo 4,99 do 100/ od starej m3. Jak przygotują jakiegoś csl'a z dobrą skrzynią typu dsg, to to auto nabierze więcej sensu, teraz to qpa :mrgreen:

 

Fajna SPORTOWA zabawka za 70k$ w USA:

http://magazine.windingroad.com/windingroad/200802web/?folio=72

 

pzd.

Opublikowano
m-powerek, sam nie wiesz jakie bzdury pleciesz.

http://www.autobild.de/artikel/test-m3_alpina-b3_c-63-amg_513824.html zobacz sobie co jest naprawde ciezsze, a zebys nie musial klikac, c63 - 1823kg, a m3 - 1612kg, chyba ze ja znam inne pojecie masy:D

 

Czy Ty umiesz czytać ze zrozumieniem?, czy ja gdzieś pisałem, że m3 jest cięższe od c63??

 

Były robione badania, wg których znaczna część Polaków /jakieś kilkadziesiąt %/, nie rozumie tego, co czyta - to niepokojące, u Ciebie to dodatkowo prowadzi do agresji :cry2: , powinieneś poszukać pomocy.

 

pozdrawiam

Opublikowano
dobra faktycznie napisales ze jest ciezsza od starej m3. zle przeczytalem, bo najpierw napisales o c63. pomocy nie potrzebuje, w wiekszosci przypadkow wiem co czytam. ;)
"there's more to living than only surviving"

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.