Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, Jestem nowy na forum. Mam pytanie: Po ilu tysiącach km trzeba robić remont silnika w BMW 318 1992 E-36? Auto ma przejechane 292 tys. km. Pozdrawiam
Opublikowano

Zalezy jak jezdzone moj tata ma Golfa z 91r i ma 520000km :dance:

Zmieniaj olej co 10 tys i bedzie git!!!

Nie zapomnij o pozostalych elementach!!!

SYSTEMATYCZNIE :cool2:

Opublikowano
jesli bedziesz slyszal i czul podczas jazdy ze dzieja sie rozne dziwne rzeczy,bedzie ci spalal olej itp to sam sie zorientujesz ze czas na remont :cool2: ale poki co jak jest wszystko ok to smigaj
"Zapytać - może oznaczać moment wstydu, ale nie zapytać i pozostać ignorantem, to wstyd na całe życie..."
Opublikowano

To jest jeszcze silnik M40 na pasku więc nie możesz o tym zapomnieć.

Wielu użytkowników forum pisze aby do M40 nie lać minerala.

Powinieneś jeszcze pojeździć na silniczku jeśli rozrząd i wszystko będzie wymieniane na czas.

Przebieg wydaje się realny. Wychodzi ok 19000km rocznie. Chociaż na allegro 90% wszystkich E36 ma przebiegi 100 - 200tkm :lol:

Pozdrawiam.

Krzysiek


Było:

E36 318 is coupe 93'

E36 323i sedan 97'

Opublikowano

Moje autko ma 140 tys km. Jest z 1991 r. Czy to mozliwe ze tyle ma przejechane??? :doh:

Fakt srodek nie jest zniszczony - wyglada jak na ten rok niezle

http://img236.imageshack.us/my.php?image=sl270354zq1.jpg

 

3 rok w kraju. Sprowadzony z niemiec. Podobno kobieta nim jezdziła. Serwisowany do 97 i przebieg miał 82 tys km.

Ja sam robie rocznie ok 7 tys. Jednak wydaje mi sie jednak ze miał troszke zmniejszony przebieg :evil:

Opublikowano

niechcem nikogo urazic ale niech wiekszosc z was doda se z 50% do przebiegu, dzisiajprzyjechala kobieta meskiem w124 z 91r granatowy met, ladny niewybity niezgnity, fajera jeszcze ladna, montowalismy antene elektryczną, spojrzalem na przebieg 711000!!!!! a na gieldzie stoi wiekszosc w gorszym stanie ale na liczniku po 250tys, i niema tu zasady przy jakim przebiegu zrobic remont, jeden zrobi 500tys inny 80tys i tyle, moze smialo przekrecic licznik u zony w bmw z 230000 na 130000 i kazdy z was uwierzy, a czy wczesniej niemiala korekcji???? niewiem, wystarczy spojrzec jak wygladaja bmki na mobile.de rok 2001 przebieg 250tys a srodek jak w polskim komisie z przebiegiem 80tys, kolega ma avensisa 4 letniego i przejechal 200tys a auto jak nowe, przekreci go na 90 i jeszcze kupia i beda sie klaniac w pas

 

 

ps slawcio, napewno twoje auto niema duzo najechane ale niewierze w 140tys, po tym przebiegu fajera jest jak nowa, a tu juz widac troszke

www.auto-optima.pl
Opublikowano

Witam to mój pierwszy post, ale do rzeczy mam pytanie:

 

To jest jeszcze silnik M40 na pasku więc nie możesz o tym zapomnieć.

Wielu użytkowników forum pisze aby do M40 nie lać minerala.

Powinieneś jeszcze pojeździć na silniczku jeśli rozrząd i wszystko będzie wymieniane na czas.

Przebieg wydaje się realny. Wychodzi ok 19000km rocznie. Chociaż na allegro 90% wszystkich E36 ma przebiegi 100 - 200tkm :lol:

 

Sorry że odbiegam od tematu... Od nie dawna jestem posiadaczem 318i 91' chodzi mi o to, czy rozrząd jest na pasek? Bo z tego co napisał wr75010 rozumiem że jest, i jeszcze małe pytanko odnośnie tylnich hamulców ponieważ mój kuzyn ma również 318i ale już 94' z bembnami, moja zaś posiada z tyłu tarcze. Chodzi mi głównie o to czy to jest jakiś dodatkowy pakiet czy zwykła wersja.

Opublikowano
Sorry że odbiegam od tematu... Od nie dawna jestem posiadaczem 318i 91' chodzi mi o to, czy rozrząd jest na pasek? Bo z tego co napisał wr75010 rozumiem że jest, i jeszcze małe pytanko odnośnie tylnich hamulców ponieważ mój kuzyn ma również 318i ale już 94' z bembnami, moja zaś posiada z tyłu tarcze. Chodzi mi głównie o to czy to jest jakiś dodatkowy pakiet czy zwykła wersja.

Na 100% jest pasek. Wiem, bo mam identyczny silnik.

Z tyłu, w wersjach 4-ro cylindrowych, montowano bębny. Nawet w wersjach z ABS-em były bębny (w E30 były to tarcze). Masz jakiś bonus :D

Opublikowano
Potwierdzam wypowiedz kolegi "BAGOR" Ja tak samo miałem wersje 318i z 92r. gdzie miała z tyłu tarcze , "PASEK" rozrządu , ABS. itd. Ale długo nią nie pojeździłem (4 miesiące) bo była za bardzo awaryjna ... Mimo tego Że kupiłem ją w kraju na Niemieckich BLACHACH - Przeglądy niemieckie aktualne itd. - a teraz mam E36 z 97r. 325 TDS. Z Itali i nie miałem do czego się przyczepić prócz koła pasowego. I Polecam ten model !!! :cool2:
Opublikowano

Z tyłu, w wersjach 4-ro cylindrowych, montowano bębny.

 

318is miała 4 tarcze z każdego rocznika.

Pozdrawiam.

Krzysiek


Było:

E36 318 is coupe 93'

E36 323i sedan 97'

Opublikowano

Dzięki, to troche wyjaśniło... ale nie rozumiem dlaczego obudowa paska jest metalowa... ale może tak w bmw jest.

Z tyłu, w wersjach 4-ro cylindrowych, montowano bębny.

 

318is miała 4 tarcze z każdego rocznika.

 

wr75010 ja nie mam wersji "is" tylko zwykle "i" może to jest wina jakiegoś pakietu bo kierownica jest M-Technik, fele też od M, a jak kupowałem ją takiego od dziadka to mówi mi, że ma ja od nowości (co jest prawdą) i nic w niej nie zniemiał. Ale dzięki za wszstko...

Opublikowano
Dzięki, to troche wyjaśniło... ale nie rozumiem dlaczego obudowa paska jest metalowa... ale może tak w bmw jest.

Może miałeś zmieniany silnik na M43. Mógłbyś zrobić zdjęcie komory silnika? Wtedy można jednoznacznie określić czy jest to pasek, czy łańcuch.

 

wr75010 ja nie mam wersji "is" tylko zwykle "i" może to jest wina jakiegoś pakietu bo kierownica jest M-Technik, fele też od M, a jak kupowałem ją takiego od dziadka to mówi mi, że ma ja od nowości (co jest prawdą) i nic w niej nie zniemiał. Ale dzięki za wszstko...

Pewnie masz wykupione jakieś pakiety. Spytaj w tym temacie, a Ci rozkodują: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=32825

Opublikowano
Mógłbyś zrobić zdjęcie komory silnika? Wtedy można jednoznacznie określić czy jest to pasek, czy łańcuch.

Mógłbym oczywiście, prosze :wink:

 

http://img530.imageshack.us/img530/1997/bmw18gv6.jpg

 

Tylko nie wiem czy wystarczy... :oops: jak coś to napiszcie... ale dzięki z góry za pomoc...

Opublikowano
hej ja też mam 318 stke z 91 roku tarcze przód tył ABS silnik M40 pasek wymieniany książkowo co 40 t/km a kumpel ma z 92 roku bez ABSu i na bębnach z tyłu i wydaje mi sie ze pakiety jak ktoś chciał tak miał i jeszcze pytanko czy wychodziły wersje dla nie palących np jeżeli klient chciał bo ja u siebie nie mam żadnej popielniczki ale zapalniczka jest :D pozdro
Opublikowano
czy wychodziły wersje dla nie palących np jeżeli klient chciał bo ja u siebie nie mam żadnej popielniczki ale zapalniczka jest :D pozdro

 

Raczej tak bo jeśli nie masz to taki pakiet musiał być, poza tym ja u siebie mam aż dwie popiołki :8) zktórych nie korzystano wogóle... :duh:

Opublikowano
ten sam mialem model poprzednio silnik odmowil wspolpracy po 230 tys (nie wiem ile byl cofniety a na pewno rok91) wymienilem popychacze dzwigienki walek i kompletny rozrzad, przy okazji fachowcy urwali cos tam przy wentylatorze tez wymienilem i cale sprzeglo nie mowie ile skasowali bo mi wstyd jest mialbym za to 2 uzywane silniki na allegro a druga sprawa ktos pisal o przebiegach 150 czy 160 tys niezla bajka
brak

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.