Skocz do zawartości

Szpara90

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    z nienacka

Osiągnięcia Szpara90

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. sorry panowie :| cały certalny nie działa... kable te widać po otworzeniu bagażnika są po lewej stronie one są owinięte izolacją ale pod nią jest wiązka kabli z kablami od centralnego i swiateł w klapie... wszystko po zatym jest ok:) może jeszcze mi ktoś powiedzieć na jakiej zasadzie w bmw działa centralny to znaczy co otwiera zamek... Z góry wielkie dzięki:)
  2. Witam po raz kolejny. Mój problem tak jak w tytule - nie działa mi centralny:( Do tej pory wszystko było ok... ale miałem wyrobione cztery kabelki (było już widać nawet druciki) łączące klape bagażnika z resztą samochodu. Mój ojcec postanowił zrobić coś z tym i zaizolował je. Lecz po tym centralny przestał działać. Czy to mogło być spowodowane ingerecją w te kabelki, czy też z innej przyczyny? Dodam że wszsytko działa tak jak należy i bezpieczniki są też całe. Mi opadają ręce:( nie wiem co mam zrobić... Pomóżcie Panowie!!! Narazie odłączyłem akumulator może to coś pomoże... Z góry ogromne dzięki:)
  3. Witam u mnie od jakiegoś czasu buczy mi coś przy skręcaniu kierownicą. :( Moim zdaniem to chyba pompa jest już na wykończeniu ale nie ma jakich kolwiek oporów przy skręcaniu, a kolor płynu jest czarny oczywiście musze go wymienić ale czy to coś pomoże? Z góty wielkie dzięki :pray:
  4. no i ja też sie włącze do tematu :wink: a jak to jest z klimą?? :? Co ile trzeba ją uzupełniać? Bo słyszałem, że raz do roku, ale nie wiem czy to jest prawda... :mad2: Z góry dzięki :modlitwa:
  5. Szpara90

    wymiany oleju

    Z tego co tu piszecie wszystko rozumiem, ale zapewne przy wymianie oleju trzeba dać auto pod kompa i ustawic na nowo kontrolki?
  6. Szpara90

    BMW 318 E36 1992

    Raczej tak bo jeśli nie masz to taki pakiet musiał być, poza tym ja u siebie mam aż dwie popiołki :8) zktórych nie korzystano wogóle... :duh:
  7. Szpara90

    check control

    Witam ja mam ten sam problem co palermos to znaczy, gdy kupiłem auto uważnie oberwowałem wszstkie kontorlki i ta kontrolka "check" paliła się przez jakieś 3-5 sekundy i gasła... Było wszstko wporządku, ale gdy wróciłem nią do polski (przejechałem ponad 400km) i zrobiłem test zegarów już zgasła :duh: i nie pali się teraz wogóle :(. Nie wiem czego może być przyczyna, sprawdzałem bezpieczniki są całe. Może restart kompa albo podłączenie do komputra i usunięcie tego błędu pomoże coś?
  8. Szpara90

    BMW 318 E36 1992

    Dzięki Bagor... wiele mi to wyjaśnia...
  9. Szpara90

    BMW 318 E36 1992

    Mógłbym oczywiście, prosze :wink: http://img530.imageshack.us/img530/1997/bmw18gv6.jpg Tylko nie wiem czy wystarczy... :oops: jak coś to napiszcie... ale dzięki z góry za pomoc...
  10. Szpara90

    BMW 318 E36 1992

    Dzięki, to troche wyjaśniło... ale nie rozumiem dlaczego obudowa paska jest metalowa... ale może tak w bmw jest. 318is miała 4 tarcze z każdego rocznika. wr75010 ja nie mam wersji "is" tylko zwykle "i" może to jest wina jakiegoś pakietu bo kierownica jest M-Technik, fele też od M, a jak kupowałem ją takiego od dziadka to mówi mi, że ma ja od nowości (co jest prawdą) i nic w niej nie zniemiał. Ale dzięki za wszstko...
  11. Szpara90

    BMW 318 E36 1992

    Witam to mój pierwszy post, ale do rzeczy mam pytanie: Sorry że odbiegam od tematu... Od nie dawna jestem posiadaczem 318i 91' chodzi mi o to, czy rozrząd jest na pasek? Bo z tego co napisał wr75010 rozumiem że jest, i jeszcze małe pytanko odnośnie tylnich hamulców ponieważ mój kuzyn ma również 318i ale już 94' z bembnami, moja zaś posiada z tyłu tarcze. Chodzi mi głównie o to czy to jest jakiś dodatkowy pakiet czy zwykła wersja.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.