Skocz do zawartości

lipekE36

Zarejestrowani
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia lipekE36

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam Nie chodzi mi o cykanie przerabiałem temat M40 ski w tamtym roku zmieniałem cały rozrząd wałek,dźwigienki,popychacze Więc to odpada. U mnie nie ma smarowania jakby przewód był zatkany 1 i 3 krzywka sucha czy można Kupić ten przewód nowy?? chyba że wina leży gdzie indziej :modlitwa:
  2. Witam mam problem ze swoim e36 318i M40 a mianowicie z silnikiem przejechałem swoją bumką 80 tyś km i myślałem że jest nie do zdarcia :P jednak sie przeliczyłem :P Auto stało przez okres ok 2 miesięcy praktycznie nie jeżdżone tylko przepalane co jakieś 2 tygodnie wszystko było ok aż do ostatniego poniedziałku po odpaleniu auta usłyszałem dzwiek jakby sie coś zacierało lecz przy dodaniu gazu dźwięk zanikał i po rozgrzaniu silnika pracował już normalnie i wszystko było niby ok pojechałem w traske przejechałem ok 200km. Po odpaleniu auta kolejnego ranka dzwiek powrócił po otwarciu maski usłyszałem ze dźwiek dochodzi spod pokrywy zaworów zgasiłem silnik i postanowiłem zdemontować pokrywe zaworów po jej odkręceniu zobaczyłem ze na wałku rozrządu 1 i 3 krzywka jest sucha więc pomyślałem że zatkała sie rurka która podaje olej część nr 14 http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/Sedan/Europe/318i-M40/LHD/M/1991/june/browse/engine/valve_timing_gear_cam_shaft/ po wyczyszczeniu tej rurki (nie wiem jak dokładnie sie to nazywa) i odpaleniu silnika było oki dźwięk zanikł przejechałem kolejne 200km i było ok aż do dzisiejszego ranka dźwięk powrócił i sie zastanawiam czy to znowu sie zatkało czy przyczyna leży gdzieś indziej może ktoś z was miał podobny problem bo nie wiem co dalej robić i jeszcze jedno pytanie czy tą (rurkę) można kupić nową czekam na info Pozdrawiam
  3. A u mnie było tak ; od 120km/h trzepało kierą niesamowicie pojechałem na stacje diagnostyczną i panowie stwierdzili że tulejki metalowo-gumowe w wachaczach są ponadrywane więc je wymieniłem i po problemie też stawiałem na tarcze więc je przetoczyłem (były jeszcze w dobrej kondycji) więc można było ten zabieg wykonać pojedz na stacje niech ci sprawdzą luzy w zawieszcze pozdro
  4. lipekE36

    Rozrząd

    witam jak koledzy piszą z literatury wynika co 40 tkm więc zmieniaj pozdro
  5. Dokładnie tak jak Piotr pisze ja też bym wolał zmienić rozrząd i mieć z bani (i tak też zrobiłem) jak wiarygodny jest przebieg tamtego silnika ?? masz pewność że ma te 170 tkm bo wiesz żeby sprzedać to każdy ci powie że ma jak najmniej naklepane wywalisz kase a będzie on w gorszej kondycji niż twój i będzie zonk podwójny wydatek zmień rozrząd w swoim motorku i będzie git pozdr
  6. No co góral (zakopane) więc pisze jak mówi po góralsku :twisted2:
  7. lipekE36

    Jaki olej?

    Witam a ja napisze tak - ja lałem castrol magnatek przez ok 40tkm tzn 4 wymiany i rozszczelnił mi sie silnik zimering na wale pod kołem zamachowym i teraz taka ciekawostka 3tkm temu zalałem valvoline max life i wyciek ustąpił :jawdrop: nic nie ubywa oliwy zero plamek pod autem czytając o tym oleju było coś wspomniane że ma właściwości uszczelniające ale aż takie :) jestem mile zaskoczony tą zmianą oczywiście na plus polecam Pozdro
  8. hihi o ząb :) nie chodzi o pasek tylko wałek wpisz w szukajke rozrząd M40 pewnie masz wałek i dźwigienki wydarte i tak właśnie będzie wiem bo miałem :D nie ma to jak M40 :lol:
  9. witam jeżeli masz silnik M40 to stawiam na rozrząd proponuje :search: sam przerabiałem ten temat :twisted: pozro
  10. lipekE36

    Wymiana olejów

    witam na górze masz index tematów dla BMW serii 3 warto zajrzeć dowiesz sie tam wszystkiego o płynach lub :search:
  11. Tak jak przedmówca wyżej napisał. Ja osobiście kupiłem oryginał przewody (Bosch) i w komplecie był już impulsator.kiedyś na forum było pisane o próbach przełożenia ów bajeru jak to napisałeś musiał byś poszukać wiem że było.pozdro
  12. lipekE36

    kolor wnetrza

    hej ja u siebie też mam niebieski środek lecz idealny zero przetarć itd. auto z 91r kolor ATLANTISBLAU tzn ciemny niebieski i jakoś sie to zgrywa moim zdaniem. Wiec nie ma tragedii :) pozdro
  13. Witam ja mam M40 a kumpel ma M43 i jak dla mnie to żadnej większej różnicy nie ma tylko tyle że silnik ciszej pracuje. a nawet powiem że 1:0 dla M40 bo u kumpla jak da gaz w deche to najpierw jest przerwanie auto szarpnie i dopiero ma chęć jechać z tego co mi wiadomo to mechanior mówił ze jakaś gumka pod wtryskiem walnęła i stąd ten problem ale ile w tym prawdy to nie wiem :D pozdro
  14. Witam wiele ci nie pomogę ale mój M40 wkręca sie normalnie bez muła dodam że moje auto nigdy nie smakowało gazu tylko PB. A jak to dokładnie wygląda u ciebie ma muła czy chce sie przydusić jak dajesz w gaz?? pozdro
  15. witam z twojego nr VIN wynika że autko ma silnik M40 ale jeżeli piszesz ze filtr nie pasował to może poprzedni właściciel swapa strzelił musiał byś jakieś foto silnika wrzucić wtedy byłoby wiadomo. ja też u siebie zmieniałem na NGK V- line wybierane z katalogu dedykowane do M40 pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.