Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy jest może na forum ktoś z Lublina posiadający E36 1.6/1.8? Mam problem z wolnymi obrotami w 316 E36 m40, podejrzewam silniczek krokowy ale zanim zabiorę się do kupowania fajnie byłoby sprawdzić czy to napewno to. Gdyby ktoś zgodził się ze mną spotkać i zrobić na chwilę podmiankę, byłbym bardzo wdzięczny.

Z góry dzięki i obiecuję dobrego browarka za pomoc.

www.swiatdrewna.eu
Opublikowano

Sory kiokio ale chyba mnie nie zrozumiałeś.

Na forum już szukałem i wiem jakie są objawy niewydolności silniczka krokowego.Ale oprócz niego jeszcze kilka innych żle dziełających elementów może podobne ciobjawy tj falowanie powodować.

Jak też napisałeś "przeczyść" - przeczyściłem.

I jak też napisałeś "KUP NOWY" zanim kupię chcę sprawdzić czy to napewno to i dlatego szukam kogoś z lublina kto mógłby mi użyczyć podmianki na chwilę.A ty chyba z lublina nie jesteś.

Ale dzieki za rady.

www.swiatdrewna.eu
Opublikowano
Ależ zrozumiałem Cię doskonale, tylko z Twojego pytania nie wynika że szukałes ani że przeczyściłeś, tylko że chcesz kupić nowy ale najpierw sprawdzić czy to napewno to, dlatego radziłem Ci przeczyszczenie,a ni chciałem się rozpisywac jak to zrobić bo jest ze 100 postów na ten temat. No niestety jestem z Legionowa pod Warszawą więc Ci nie pomogę

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Opublikowano

jesli chodzi oczyszczenie

alox napisał cytuje:

"po wyjęciu go z samochodu możesz go umyć bęzyna ekstrakcyjną.Tą cześć gdzie jest przeustnica możesz zanurzyć na kilka godzin,aby się moczyła.Na sam koniec moższ tam wpuścić kilka kropel czystego oleju i po robocie.:

 

http://autobmwklub.triger.com.pl/forum/viewtopic.php?t=2440&highlight=silniczek+krokowy

Mrówa


Harce na gitarce oraz speed

Opublikowano

Czyszczenie, namaczanie w benzynie już przerabiałem.Generalnie powinno poskutkować bo sam mechaniczny mechanizm dość trudno jest zajeżdzić.Pozostaje jeszcze kwestia elektroniki silniczka która może być ewentualną przyczyną jego złej pracy a tu czyszczenie już nie wiele da.Dlatego gdyby któś z lublina.....

Dzięki.Pozdrawiam.

www.swiatdrewna.eu
Opublikowano

A gdzie ty widziales jakas elektronike w silniczku krokowym ??

Tam jest zwykly silnik elektryczny z przekladnia , i problemem jest zacierajaca sie przekladnia .Umyc silniczek nie benzyna extrakcyjna tylko zmywaczem do hamulcow tzw.break i przesmarowac jakas odrdzewka .

Te plywajace obroty to niekoniecznie silniczek krokowy , bo jak sie on wysypuje to zazwyczaj podtrzymuje wolne obroty na np 1500 zamiast na 800, albo nie ma wcale wolnych obrotow.Wyjmij silniczek i i poruszaj potencjometrem przepustnicy , albo linka od gazu i zobacz czy plynnie chodzi.Plywajace obroty to wduzej mierze walniety czujnik cisnienia w kolektorze ssacym , albo przeplywomierz.

Fiu , fiu - zaszczekał kot Filemon :-))
Opublikowano
No więc dziś podłączyłem silniczek krokowy od silnika 1.8 m40 (chyba to samo co przy 1.6 m 40) i silnik zaczął wariować.Trzymał jakieś 1500, potem zgasł.Potem zachowywał się jakby dostawał lewe powietrze albo jakby niewydolność pompy paliwowej.Podziękowałem i założyłem z powrotem mój.Wszystko jak ręką odjął.Z tym że: jeżeli odpalam bez wciśnięcia gazu to potrafi sobie spaść nawet no 500 obrotów tak na chwilkę, aż się ładowanie zaświeci i zaraz wraca do normy.Potem już wszystko dobrze.Po każdym przygazowaniu wraca do normy i nie gaśnie ani nie pracuje zbyt wysoko.Narazie pojeżdżę i zobaczę co się będzie dziać.Czasami to myślę że czary jakieś czy co? Tylko czemu zaraz po odpaleniu obroty chwilowo opadają na tak niski pułap? No nic. Pojeździmy, zobaczymy...
www.swiatdrewna.eu
Opublikowano
..............Z tym że: jeżeli odpalam bez wciśnięcia gazu to potrafi sobie spaść nawet no 500 obrotów tak na chwilkę, aż się ładowanie zaświeci i zaraz wraca do normy.Potem już wszystko dobrze.Po każdym przygazowaniu wraca do normy i nie gaśnie ani nie pracuje zbyt wysoko.Narazie pojeżdżę i zobaczę co się będzie dziać.Czasami to myślę że czary jakieś czy co? Tylko czemu zaraz po odpaleniu obroty chwilowo opadają na tak niski pułap? No nic. Pojeździmy, zobaczymy...

 

Powiem Ci że mam ten sam efekt od "zawsze" tzn. od momentu zakupu auta....a mam go ponad 4 lata....niestety nie mam możliwości sprawdzenia na innym zaworze wolnych obrotów bo nie mam znajomego który by miał taki sam 100% sprawny zawór.....

Dodam jeszcze że efekt wahnięcia występuje u mnie tylko podczas pierwszego odpalenia np. rano albo po długim postoju jak silnik jest bardzo zimny.....

Narazie koncepcje mi się skończyły.....silnik pozatym drobnym dziwnym zachowaniem pracuje idealnie....

 

P.S. Uzupełnij swój profil....łatwiej będzie ew. pomóc....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.