Skocz do zawartości

Falcon

Zarejestrowani
  • Postów

    231
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Falcon

  • Urodziny 19.10.1971

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW F20 2,0 D N47
  • Lokalizacja
    Piaseczno
  • Zawód
    blacharz-lakiernik-mechanik

Osiągnięcia Falcon

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. Witajcie . Pojawił się mały problem , mianowicie auto po nocy odpala z dotyku i od razu gaśnie , zapala się żołty trójkacik w obwódce i za chwilę na czerwono bład skrzyni biegów - automat. Dzieje się tak tylko rano i tylko przy pierwszym odpaleniu . Auto normalnie jezdzi , po za tym nic sie nie dzieje .Wywala błąd 4A27 czyli inteligentna klema ale u mnie jej nie ma , 4587 pewnie podgrzewacz filtra paliwa ale ten błąd nie ma wpływu , 41F2 wentylator chłodnicy ale wentylator działa tak jak powinien . Nie mam pomysłu co może to powodować . Wystarczy wyjąć kluczy i włożyc z powrotem i auto bez problemu odpala . Dzieje sie to tylko rano na pierwszym odpaleniu , pozniej mże stać cały dzien i nie ma problemu .Jakies pomysły ?
  2. Falcon

    Schemat lusterek

    Witajcie - poszukuję schematu elektrycznego lusterek do polifta , bo u mnie nie robią do końca tak jak powinny :oops: . Pozdrawiam
  3. Podświetlenie konsoli środkowej i włączników jest OK- tylko ta szafa mnie :mad2:
  4. A co mają do tego bezpieczniki ?? Szafa się świeci tylko jak dla mnie to za słabo i dlatego chcę się dowiedzieć czy ten typ tak ma , czy może jednak ściemniacz jest uwalony , bo mi na to wygląda.Po rozłożeniu ściemniacza wydawało mi się że suwak nie dotyka do styku tylko pozostaje na drucie oporowym, ale wszystko wyglądało na oryginalne wiec nie grzebałem .Jak mnie jeszcze ciśnienie podniesie to wtedy zrobię mostek na wyłączniku od świateł omijając ściemniacz i jak sie nie poprawi to będę musiał coś wymyślić .W mojej E34 pięknie szafa była oświetlona , wiec tutaj może tak ma być, aczkolwiek w E21 nie przypominam sobie żebym narzekał na oświetlenie szafy.
  5. Witam ! Niestety musiałem sprzedać swoje E34i kupiłem leciwa E30, ale w zupełnie dobrym stanie.Wszystko byłoby w porządku żeby nie te oświetlenie zegarów-ledwo sie bździ.Wydłubałem szafę bo myślałem że żarówki są włożone 3W ,ale tam są 5W więc wszystko OK.Wydłubałem włącznik świateł bo tam jest ściemniacz,ale wygląda na to że tam też wszystko działa .Nadal szafa sie ledwo świeci (ściemniacz działa) i teraz nie wiem czy ten typ tak ma ,czy coś tam jest spaprane.Dodam że wskaźnik temperatury nie podnosi się do pionu , ale sprawdzę go jak wymienię termostat , bo to może być to więc w tym temacie nic nie kombinuje. Może ktoś z kolegów ma jakieś pomysły ? Pozdrawiam Artur
  6. Falcon

    pomocy mam problem :((

    Poniewaz kupiles na fakturę VAT to pani zażądała od Ciebie tzw KRS-u ( Krajowy Rejestr Sadowy)- jest to zaswiadczenie ze komis jest wpisany do ewidencji dzialalności gospodarczej.Musi Ci taki domument wydać komis - oryginał lub kopia potwierdzona- teraz tego wymagaja wydzialy komunikacji- nie wystarcza im sama faktura VAT.Jeżeli szło to przez inne komisy to pewnie też ten dokument jest potrzebny dla każdego komisu oddzielnie.Komis nie robi Ci żadnej łaski - ten dokument musisz otrzymac razem z fakturą - sam ostatnio rejestrowalem samochod zakupiony na fakturę , tylko ze wiedzialem co mi potrzeba i od reki otrzymalem KRS.
  7. komplet dystansow 2 cm + sruby to 300 zl, wiec wole sprzedac te felgi co mam i kupic inne. I nie jestem pewien ze te 2 cm wystarcza.
  8. Witam ! Od jakiego modelu BMW beda pasowaly felgi do E34 ? Bo od E36 nie pasuja- nie to ET i ocieraja o amortyzator . Czy od E39 lub E46 beda pasowaly , bo wg ETK do mojej beci to stalowki maja ET 20 lub 22 \, ale moglem sie walnac przy ogladaniu bo nie znam angielskiego. Czy jak ET jest wieksze to felga jest bardziej przesadzona na zewnatrz , czy odwrotnie , bo juz sie pogubilem. Idzie zima wiec trzeba zrobic zimowki :D Pozdrawiam
  9. zielona,zielona.... olej sie zużywa żolta- olej do wymiany czerwona-przekroczenie czasu wymiany oleju
  10. Moze masz racje :) Ale intercoler jest potrzebny , bo powietrze nie tylko nagrzewa sie od sprezarki - nagrzewa sie glownie od tego , ze jest sprezane i dlatego trzeba je schlodzic zeby wiecej go weszlo do cylindra. I nadal nie wiem co z elektronika sterujaca turbina , bo przeciz nie moze sie obracac ze stala predkoscia .
  11. A u mnie wycieraczka po stronie kierowcy sie zatarla ! Nie napisze co mialem do powiedzenia podczas naprawy- rozlozylem pol samochodu , wyjalem silniczek , ale mechanizmu nie dalem rady i musialem go potraktowac mlotkiem w poblizu szyby.Teraz dziala bez zarzutu - szyba tez sie ostala w calosci a szkoda , bo jest ubezpieczona wiec mialbym powod do wymiany :lol:
  12. a wracajac do tematu elektrycznego kompresora: - co z odprezeniem silnika - cisnienie doladowania rzedu 1 bara to sporo i silniki po zamontowaniu turbiny trzeba odprezyc bo go szlag trafi - co z wtryskami , bo fabryczne nie wyrobia z dawka paliwa- zbyt mala - co z oprogramowaniem sterownika silnika - trzeba je zmienic - co z intercolerem - dobrze by bylo schlodzic sprezone powietrze - co z zaworem upustowym - nadmierne cisnienie zniszczy motor Mysle ze zamontowanie turbiny bez dodatkowych przerobek nic nie poprawi , a jezeli juz to niewiele -koszty w stosunku do zyskow mocy - do tego dochodzi elektronika sterujaca ta elektryczna turbina.Mam wrazenie ze to nie bedzie chcialo jezdzic dopoki nie odwiedzi hamowni podwoziowej i nie bedzie mialo reszty - montaz samej turbiny nic nie daje- mysle ze to lepsze wkrecanie to zwykla autosugestia - ale moze sie myle. Chetnie poczytam o dalszych pracach i jak sie myle to moze u siebie w CC cos takiego zamontuje. Pozdrawiam
  13. Falcon

    POPYCHACZE ZAWOROWE,ALBO?

    wszystkie 24 , bo jak trafisz na ten ktory cyka ??
  14. To jest instrukcja od E34 , ale u Ciebie bedzie to samo, tylko nie umiem wkleic zdjecia wiec nie wiem co z tego bedzie NIc z tego nie bedzie .NIestety nie umiem , ale tam jest tak napisane : str. 87: Uwaga!! Plyn hamulcowy jest higroskopijny, a wiec z czasem przejmuje wilgoc z powietrza.Dla zapewnienia niezawodnosci ukladu hamulcowego nalezy bezwzglednie co 2 lata wymieniac plyn hamulcowy w ASO BMW. Koniec cytatu. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.