Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Dzisiaj wymienialem termostat w mojej furce bo jest niedogrzana, osiaga maksymalnie 80 stopni. Kupilem nowy w ASO i po zalozeniu nie otwiera przy temp. nawet 106 stopni. Nie wiem w jakiej temp. powinien sie otwierac ale wolalem nie ryzykowac dalej i spowrotem zamontowalem stary. Co o tym myslicie czy powinienem byl jeszcze poczekac az temp wzrosnie, czy nie walnie mi uszczelka pod glowica, poradzcie cos ?
Opublikowano
Hmm... coś nie gra... czy przy 106 st. C w ogóle się nie otwiera??? I wszystko idzie na mały obieg??? On powinien powoli "uchylać się" już przy niższej temperaturze... A czy na pewno jest solidnie odpowietrzony układ???

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Opublikowano
Jak zobaczylem na wyswietlaczu 106 stopni to wylaczylem silnik bo nie chcialem ryzykowac i w tym momencie byl jeszcze zamkniety, jak wyjalem termostat to jest na nim napisane 105 stopni, to chyba temperatura otwarcia. Mysle ze uklad byl odpowietrzony dobrze, z odpowietrznika lecial plyn.
Opublikowano

Ostatnio też miałem problem z termostatem, tylko że u mnie temperatura była za wysoka-dochodziła czasami do 120st.C, ale nigdy na czerwone pole na wskaźniku. Wymieniłem termostat na dokładnie taki jak Ty- 105st.C i teraz wskazowka stoi w pionie, a max temperatura to 108st.C i to jest chyba optymalna temperatura dla tego silnika.

Pozdrawiam

Opublikowano
cze :P ja tez niedawno wymienialem termostat w 535 bo bunia nie byla dogrzana i powiem ci tak : sugeruje sie temeratura z licznika czyli wskaznik od temp.. stoi w pionie caly czas ale nie wiem ile to stopni bo nie wiem jak to sprawdzic :cry2: zalozylem tez orginal u nas w cze wa 270 zl :lol:
Opublikowano
cze :P ja tez niedawno wymienialem termostat w 535 bo bunia nie byla dogrzana i powiem ci tak : sugeruje sie temeratura z licznika czyli wskaznik od temp.. stoi w pionie caly czas ale nie wiem ile to stopni bo nie wiem jak to sprawdzic :cry2: zalozylem tez orginal u nas w cze wa 270 zl :lol:

Temperature możesz sprawdzić CHECK CONTROLEM. Przytrzymujesz kilka sekund przycisk i pożniej pojedynczo przełacz na 7, tam jest dokładna temperatura.

Pozdrawiam

Opublikowano
u mnie temperaturka utrzymuje sie przy rozgrzanym silniku od 104 do 106 stopni w zaleznosci od jazdy, w kazdym badz razie nie wychyla sie ani wyzej ani nie schodzi ponizej podanej temperatury.Swiadczy to o dobrym dzialaniu termostatu i ukladu chlodzenia. Termostat oryginalny ma temp. otwarcia w granicach 105 stopni wiec jest to optymalna temperatura dla tego silnika, mysle ze spokojnie moze dojsc w ekstremalnych warunkach do ok110-113 stopni maks, ale wydaje mi sie ze 120 stopni jak pisal Barcelonista to zdecydowanie za wysoka temperatura co swiadczy o zacietym termostacie lub np. zapowietrzonym ukladzie chlodzenia.... pzdr

De' sant de' Salvadore

Idąc na śmierć śmieję się

Opublikowano
Wielkie dzieki PAJAK twoj post rozwial moje watpliwosci. Zaloze termostat jeszcze raz i poczekam do okolo 110 stopni. Dam znac co z tego wyszlo.
Opublikowano
U mnie co prawda jest nieco chłodniej (normalnie 96 st. C), ale w V8 może być trochę inaczej. Faktem jest, że wskazówka temp. jest tak zaprogramowana by do temp. 113 st C stać w miejscu (wskazywać godzinę 12) i się nie ruszać. Tak więc nawet samo BMW uznaje jeszcze taką temperaturę za będącą w normie.
Opublikowano
U mnie po wymianie termostatu cały czas trzyma 100 stopni wiec w v8 odrobinkę cieplej może być. Chyba że u mnie też jest za dużo? Układ odpowietrzony, poziom płynu w normie...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.