Skocz do zawartości

Szarpanie kierownicy po wpadnięciu w nierówność


holffman

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy, mam taki mały problem:

Jak wpadne w nierówność przy prędkości od 70 km/h w góre to kierownica tak zaczyna szarpać, ze drgania przenoszą sie na cały samochód, a ustają dopiero jak zejd z prędkością poniżej 70km/h.

 

Szarpanie kierownicą jest analogiczne, jak w momencie gdy ktoś ma felgi aluminiowe z innego samochodu a nie ma pierścieni centrujących na piaście.

 

Moje pytanie:

Co padło? Któryś z drążków, gałek? A może przekładnia kierownicza i wspomaganie?

Chociaż nie wyje i nie piszczy jak dam do oporu kieroownice w którąś ze stron

 

Dzięki i pozdrawiam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dam sobie palca obciąc ze wahacze ... miałem to samo i temat był juz kilka razy u mnie zawsze było oki po wymianie ... czasami na prostej drodze zaczyna wibrowac, lub po lekkim nacisnieciu hamulca jak tak to wahacze ....

" I want to fly into your sun

Need faith to make me numb

Live like a teenage christ

I'm a saint, got a date with suicide. "

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MIałem nadzieje ze wyjdzie na przeglądzie, bo drgania już trwają z rok, a nie było ich wogóle, dopóki młotki(przepraszam za wyrażenie) jak zmieniali mi koła nie włożyli 2 pierścieni centrujących. Od tamtej pory coraz częściej dają sie we znaki.

A co do przeglądu, to kazałem szarpać samochód tak, by wyszły wszystkie niedomagania... widać nie wyszły :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam to u mnie znowu jest tak,jak jade wolno po nierownosciach to szarpie na boki kierownica poza tym nic nie puka nie stuka jest cicho,aha a przy wdepnieci lekko na pedal hamulca to tez wibruje kierownica ,ale to juz jak szybciej jade co to moze byc?POZD.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kaplet wachaczy prosze powiedzcie mi co rozumiecie pod tym pojeciem ??

bo ktos pisal ze wachacze to gorny i dolny a mechanik mi gada ze wachacz jes tylko jedenna lewe kolo i na prawe kolo ????? o co to chodzi ???

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//bmwfans.info/original/images/96502_p.png

 

to mam rozumiec pod pojeciem "wachacz lewy i prawy e39"

 

http://img248.imageshack.us/img248/6562/wahaczeto0.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kaplet wachaczy prosze powiedzcie mi co rozumiecie pod tym pojeciem ??

bo ktos pisal ze wachacze to gorny i dolny a mechanik mi gada ze wachacz jes tylko jedenna lewe kolo i na prawe kolo ????? o co to chodzi ???

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//bmwfans.info/original/images/96502_p.png

 

to mam rozumiec pod pojeciem "wachacz lewy i prawy e39"

 

http://img248.imageshack.us/img248/6562/wahaczeto0.th.jpg

 

z tego co widzialem kolega co zalozyl ten post ma e34 a nie e39!!wiec :mad2:

ciezko cos doradzic na odleglosc w tym problemie.moze to po prostu wywazenie kół???

WYPRZEDAŻ CZĘŚCI E30 E34

CZĘŚCI ZA GROSZE-skrzynie od 250zl,mosty tylne od 150zl,zawieszenia,blachy

#####Kasacja aut#####

tel.787482121

gg 208272

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, to na 100 % nie jest od niewywarzenia kół. Koła są niedawno zmieniane, i wszysko z nimi jest ok. Założone są również inne gumy, aby wyeliminować uszkodzenie którejkolwiek z nich.

Możliwe, ze rzeczywiście wahacze do wymiany.

A jaką firme możecie polecic? Bo jest pełno szajsu na rynku, a mi chodzi o coś średniego lub w miare dobrego.... nie chce za pół roku znów sie z tym bawić...a bardzo dużo jeżdze.

No i myśle, ze raczej coś ze stalowych, bo aluminium długo nie wytrzyma( hihi przynajmniej nie wytrzymywało w PAssacie B5)

 

WIęc co możecie polecic??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

allegro ..

 

ale jak jakosciowo ???? niewiem

To ja dziękuję, jak bym miał wydać 200 na badziwie niewiadomej produkcji i trwałosci to juz wole dołozyc np 100 i miec przynajmniej kogos kto ma kontrolę jakosci i odpowiada za swoje produkty...

Bandite Motor Wagen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

 

sprawdz wahacze - moim zdaniem moze to byc wahacz poprzeczny dolny, wystarczy ze ma maly luz ledwo wyczuwalny i przy wiekszej predkosci tak sie dzieje a przy okazji mozesz sobie uszkodzic tarcze

 

aby sprawdzic potrzebujesz jeszcze jednej osoby i podnosnika, auto musi swobodnie zwisac kolami i ty przykladasz palce do koncowki wahacza dolnego przy kole a druga osoba rusza kolem trzymajac je na godzinie 9 i 15 rusz do i od siebie jesli czujesz luz to wahacz, niestety trzeba wymieniac parami

 

pozdrawiam,

darek

[500 656 500] sprzedam nr - starter GSM idealny dla salonu BMW - 608 BMW BMW czyli 608 269 269
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teknorot to znana firma, robia zawiasy i nie tylko.

maja niemiecki tuv, wiec mowi to samo za siebie, w wielu autach sa montowane fabrycznie quote]

 

Mógłbys podac jaka marka je stosuje na pierwszy montaz i dac linka do certyfikatu o którym mowisz?

Bandite Motor Wagen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 1 montaz ida do fiatow, i vw. Podobno czasem tez w fordach i hyundai'ach, oraz francuskich autach (citroen, peugeot, renault),

 

Polska stronka teknorota lezy, a tam kiedys widzialem te certyfikaty, na tureckiej natomiast nie widze nigdzie tego, w kazdym razie na pudelkach jest wiec musza miec.

 

http://img229.imageshack.us/img229/7940/teknorottb7.jpg

 

Masz jakies 'ale' do tej firmy ? :twisted2:

Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 1 montaz ida do fiatow, i vw. Podobno czasem tez w fordach i hyundai'ach, oraz francuskich autach (citroen, peugeot, renault),

 

Polska stronka teknorota lezy, a tam kiedys widzialem te certyfikaty, na tureckiej natomiast nie widze nigdzie tego, w kazdym razie na pudelkach jest wiec musza miec.

 

http://img229.imageshack.us/img229/7940/teknorottb7.jpg

 

Masz jakies 'ale' do tej firmy ? :twisted2:

 

Nie przekonałes mnie. Sprzedawałem kiedys Renaulty i montowane było TRW ewentualnie SMI, lub Sasic. To tureckie coś mogło byc montowane w Renault Thalia, ale pozdespoły w tym aucie nie były górnych lotów. Na czele z tureckimi GoodYear'ami które były po prostu gorszej jakosci niz nasz Kormoran...

Oczywiscie jesli masz sam regenrować wahacze lub tuleje, tak jak ktos proponował w innym poscie to juz lepiej kup nową czesc, przynajmniej bedzie z jakiejs fabryki.

Bandite Motor Wagen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego jOhny, jak sie coś wymienia to kompletne, przynajmniej masz pewność ze części są nowe. Nie ma wtedy mowy o uszkadzaniu jednego wahacza( sprawnego) przez drugi, uszkodzony przez te głupie bicia. Chyba ze wolisz tylko łatać.

Co do firmy, to tez słyszałem ze ma tam jakieś certyfikaty, ale czy to jest wytrzymałe?

Ja codziennie jeżdze do pracy po POLSKICH drogach, i to tych typowo polskich ( same dziury i nierównosći) o koleinach nie wspomnę, więc chodzi o to , zebym za 3, 4 miesiące nie wydawał znów pieniędzy na wahacze...

A podzespołow nie bede regenerował, bo to nie Fiat 126p tylko BMW wkońcu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.