Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jak się płyn dostaje do oleju to pewne,a jak słao się nagrzewa to nie uszczelka.
Ja tez mam drugi pojazd z klasycznym napedem R1100R
Opublikowano
to pewnie uszczelka, albo nawet pęknięta głowica. Jak oddasz na planowanie głowice to powiedz żeby sprawdzili jej szczelność. pozdr.
Tuning is not a crime it's a way of life!!
Opublikowano
Można zlecić sprawdzenie uszczelki na szczelność.Robił mi mechanik kilka lat temu.Nie pamiętam dokładnie ale chodziło o to że płyn bada czy są w nim spaliny.Miał specjalistyczny zestaw do takiej diagnozy.Nie wiem jakie koszta bo to mój kolega. :hand:
Opublikowano
:jawdrop az tak drastycznej przyczyny wolałbym uniknac :modlitwa:

 

słuchaj musisz przygotować się na najgorsze.

 

Na analizie spalin tego raczej nie da rady wywnioskować :/

 

Może od początku:

Przegrzałeś silnik,l zagotowała się woda, wskazówka weszła na czerwone pole?

 

Przewody chłodnicze muszą być twarde bo jest tam dość spore ciśnienie , nawet jak odkręcisz korek w chłodnicy to ciśnienie nie spadnie.

Ale nie powinno być takie duże żeby przewody spadały i pękały.

Płyn Ci ubywa??

Jak tak to postaw samochód w garażu i sprawdź czy płyn nie wycieka przez jakiś przewód albo pompę wody (musi być rozgrzany silnik). Sprawdź rano czy niema plam wody na podłodze (wiem że teraz jest mokro na dworze, ale musisz coś wymyślić).

Jeżeli płyn ubywa, ale nie widać żeby lał się po silniku pewnie będzeisz musiał zdjąć głowice.

Tam gdzie planują głowice powinni sprawdzić szczelność.

Tuning is not a crime it's a way of life!!
Opublikowano

stawiam na pękniętą głowicę między gniazdami zaworów, nie musi przybywać oleju, nie musi być wymieszany olej z wodą lub na odwrót, nie pisałeś czy ubywa ci płynu ze zbiorniczka wyrównawczego, jeżeli ubywa to na 100% musisz zwalać głowicę tak samo jeżeli samochód zaczyna dymić jasnym dymem, po rozgrzaniu, a nie masz tak że mocniej dymi np po dłuższym postoju w korku??

prawdopodobnie nie obejdzie się bez zdjęcia głowicy i oddania jej na sprawdzenie szczelności i ewentualne spawanie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.