Skocz do zawartości

KłOPOT


CICHY23

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 84
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

dzieki za rade... ten trójnik to jeden wielki kłopot przez to nie było obiegu...

 

A jesli pompa nie jest od 750 tylko cały silnik to co wtedy;|...

 

Blok silnika na pewno się nie różni więc pompa od 850 będzie pasowała do silnika z 750tki, wystarczy ją wymienić, choć ja nadal uważam, że takiej potrzeby nie ma, bo na logikę rzecz biorąc i jedno i drugie auto posiada zbiorniczek wyrównawczy, tylko jest on umieszczony w innych miejscach i stąd drobne różnice w pompach wody, ale dobra kombinacja i wpięcie wężyka gdzie trzeba powinno załatwić sprawę. Nie mam pod ręką żadnej v12stki, więc ciężko ze zdjęć doradzić gdzie będzie najlepiej, ale moim zdaniem się da.

 

Jeśli chodzi o wymianę pompy w V8, to nie trzeba zwalać koła pasowego z wału, fakt do jednej śruby jest utrudnione dojście, ale zarówno w M60 840, jak i w M62 740 wymienisz pompę bez ściągania tego koła.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszyatkich,wymontowalem termostat skrecilem wszystko jak bylo tzn jakies trójniki i auto sie nie gotuje;|

 

nic a nic tylko teraz brak mu mocy,maluchszybciej przyspiesza.Czym jest to spowodowane??Jak jezdzil z termostatem mino tego ze zaraz sie grzał to mial strasznego buta,a teraz po wymontowaniu termostatu kompletnie nic;/;/

 

Co go teraz ugryzło ? :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszyatkich,wymontowalem termostat skrecilem wszystko jak bylo tzn jakies trójniki i auto sie nie gotuje;|

:

 

Zbiornik wyrównawczy powinien być podłączony do wewnętrznego obiegu. Bez termostatu pewnie jest ok, gdy go założysz, pewnie znów będziesz miał kłopot...

Pozdrowienia

Paweł

www.automobile-catalog.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To mi wygląda na jakiś tryb bardzo awaryjny :? , chodzi pewnie tylko na połowie cylindrów ... Może ma to coś wspólnego z wymienioną skrzynią ? A nie rozłączyłeś lub uszkodziłeś któregoś czujnika obrotów, są blisko pompy ? Trudno coś wróżyć na odległość ...

 

A bez termostatu nie jeździj za dużo, szczególnie zimą... Niedogrzanie to powolne zarzynanie silnika. Też miałem kłopoty z chłodzeniem tego lata i też jakiś czas nie miałem termostatu. Ale już naprawiłem ten błąd.

Pozdrowienia

Paweł

www.automobile-catalog.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PZ auto pali na wszystkie gary,jak jest w pozycji P lub N to wchodzi na obroty znakomicie a jak wrzuce jakis bieg to muli obroty nabiera bardzo powoli i nie reaguje na gaz.Rozpecza sie od zera baz zadnej reakcji na gaz.Zeby ruszyc spod skrzyzowania to jest ryzykowne bo wykonuje ta czynnosc w tempie wolniejszym niz 126p;/

 

Nie wiem co jest grane przed wymontowaniem termostatu auto przyspieszało znakomicie jak prawdziwa 8 ale zaraz po kilku minutach grzał sie

 

Teraz sie nie grzeje ale bez reakcji na gaz,dodam ze auto chodzilo na wolnych obrotach okolo 10 minut zeby sie dobrze rozgrzał;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba nie od wyjęcia termostatu, u mnie jak wyjąłem termostat nic takiego nie miało miejsca. Bardziej wygląda mi to na tryb awaryjny skrzyni biegów, skoro na luzie wkręca się dobrze znaczy, że silnik chodzi dobrze. Ale trudno coś więcej rokować, musisz podjechać pod jakiegoś kompa. Oprócz tego czy wyskakują Ci jakieś komunikaty na BC. Czy kontrolka check Ci się świeci?

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz mam właczona kontrolke bez przerwy kontrola trakcji nie moge tego wyłaczyc... :(

 

Ale nie możesz wyłączyć kontrolki czy kontroli trakcji? Znaczy się, że kontrola trakcji nie działa, może moduł padł.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś w ogole auto mnie zszokowało.Odpalił bez zadnego ale i nie było zednego błedu,wchodzily wszystkie biegi i sie nie grzal.Jechał bardzo poprawnie i przyspieszał znakomicie.Ale po wyłaczeniu silnika i ponownym uruchomieniem znów kontrola trakcji sie swieciła i nie mogłem właczyc jej,auto znow nie reagowało na gaz i strasznie muliło max 40 km/h

a co najgorsze temperatura tak wzrosła ze było prawie max silnik był strasznie goracy ze az parowalo spod machy.

 

Nie wiem co jest grane.Raz jezdzi jak nowy a raz wcale nie ma ochoty i brak mocy i nie mozna wyłaczyc trakcji;/ i czesto silnik sam gasnie;/;/;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale co z tą rurką od zbiorniczka wyrównawczego ona Ci się z czymś łączy na patencie jakimś czy jest zaślepiona, bo jakoś nie mogę sobie uzmysłowić jak to ma chodzić wszystko? Pozdro.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KinceK wężyk od zbiorniczka jest połaczony z wężem który wychodzi od dołu chłodnicy i idzie do termostatu.Powoli trace cierpliwosc do tego samochodu.

 

Chyba troche za szybko. Chyba nie sodziles ze sobie ztrzelisz pzemianke i wszystko bedzie gralo tip top.

BMW 850 (BDS) http://www.luxury4play.com/images/l4p/smilies/michael.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba troche za szybko. Chyba nie sodziles ze sobie ztrzelisz pzemianke i wszystko bedzie gralo tip top.

 

Dokładnie ja zmarnowałem całe wakacje zanim doszedłem z chłodzeniem do porządku. U Ciebie jest trochę gorzej, bo masz coś kombinowane, najprościej i najmniej stresu to kup pompę od 850 i pozbądź się tych przeróbek, a potem zobaczymy co dalej, bo nie wiadomo czy jeszcze gdzieś nie leży problem i radziłbym nie jeździć na grzejącym sie silniku, bo zaraz pójdzie uszczelka, albo głowica i znów wymiana silnika. Także uzbrój się w cierpliwość i parę groszy :( .Pozdro.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzis próbowałem odpalic auto i strasznie kopci,masa białego dymu i mimo ze nie ma termostatu grzeje sie niesamowicie szybko.Nikt z mechaników nie chce sie podjac tego bo to v12 ...

 

 

Musze poszukac kogos kto zamontuje mi chłodnice i usprawni ten układ chłodzenia zeby sie nie grzał,oraz wymieni wszystkie płyny,paski,filtry i zlikwiduje błedy jakie ma... :(

 

Jeszcze długa droga nim go usprawnie.A jak go kupywałem było napisane ze auto w bardzo dobrym stanie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzis próbowałem odpalic auto i strasznie kopci,masa białego dymu i mimo ze nie ma termostatu grzeje sie niesamowicie szybko...

Brzmi fatalnie... Spójrz pod korek wlewu oleju, czy nie masz kakaowego nalotu i do zbiornika chłodzenia, czy nie masz w płynie oleju.

 

Niedawno szukałem 530d, cuda, panie cuda... Po 8 egzemplarzach sobie podarowałem. Jedna był bardzo ładna. Czyściutka, ładnie chodziła, zadbana itd. Tylko jakoś po kwadransie jazdy próbnej zaczęła mocno dymić na biało. Cóż, w układzie chłodzenia było więcej oleju, niż wody. A już mi się zaczynała podobać... Dobrze, że się troszkę dłużej przejechałem, zaczynam widzieć pewne analogie do twojej sytuacji, obawiam się...

Pozdrowienia

Paweł

www.automobile-catalog.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PZ wiec myslisz ze silnik do remontu?Uszczelki sa do wymiany?Dymi niesamowicie na bialo to fakt,czuc olej i sie grzeje mimo tego ze nie ma termostatu bo wykreciłem.Auto chodzi nierówno i kapie olej pod auto ;/

 

Mysle ze bez wymianu uszczelek sie nie obedzie i ten nieszczesny uklad chłodzenia ktos musi mi naprawic bo inaczej marnie to widze :(

 

 

 

 

:cry2: :cry2: :cry2: :cry2: :cry2: :cry2: :cry2: :cry2: :cry2: :cry2: :cry2: :cry2: :cry2: :cry2: :cry2: :cry2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taniej wymienić silnik, tym bardziej, że miałeś wymieniony to już tak nie szkoda. Z tego co piszesz to będzie najprostsza opcja. Nie jeździj już nim, przepalaj kontrolnie i nie pozwól by temp skoczyła za połowę, oczywiście jeżeli awaria do usunięcia to szkoda psuć bardziej. Pozdro.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też mam problem z M70 i nie wiem co zrobić bo do tej pory chodził OK , ale miałem nieszczelną nagrzewnicę i tak po trochu dolewałem wody aż w końcu zauważyłem że zamiast oleju jest mleko!!!!! i teraz dylemat czy robić czy zmienić cały silnik ?

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koszt silnika v 12 to okolo 2000zł + robocizna tak by było najprosciej niz bawic sie w remonty.Koszty sa astronomiczne i długi czas takiej naprawy.Mało kto chce sie tez podjac naprawy v12.Dzis byłem u mechanika co naprawia tylko BMW i powiedzialem co jest grane i powiedzial ze sie tego nie podejmuje bo to V i jest masa grzebaniny-widac taki mechanik

 

W moim aucie juz raz byl wymieniany silnik,tzn ten obecny ma przebiegu 105 tysiecy i wiele kabli zwisa bo jest nie podłaczonych.Musze poszukac dobrego elektryka który zrobi wszystko na git.Ale najpierw musze pozbyc sie kłopotów z grzaniem auta i pousówac błedy zeby jezdził "normalnie" a nie jak do tej pory przy kazdym odpaleniu zawsze cos innego szaleje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kiedy wreszcie powecie chlopakowi prawdę że jak kopci na biało to już nie ma sensu naprawiać tego? przeciez to oczywiste że kilka razy przegrzał silnik to i uszczelkę szlag trafił i stawiam na to że głowica tez podziękowała za współpracę. Cichy nie brnik w koszta podłaczania tych kabli bo tak jak ci tu piszą taniej jest wymienić silnik niż go remontować !!! niestety Twoje czekanie aż temperatura sięgnęła maxa przyniosła takie a nie inne skutki. Wiadomo ż ejak byl jeden wąż za dużo to nie mozna go sobie podłaczyc tam gdzie Ci pasuje tylko tam gdzie powinno byc podłączone. Wszystko ma swój cel. Nie poto goście pracowali nad tym silnikiem ileś lat zeby można było w nim robic patenty niczym z poloneza :( Mam nadzieje że się nie zniechęcisz i wygrasz ta walkę. Ja mam podobna walke z zawieszeniem wymieniam wszysko i po chwili znów pada :/

If BMW is a relligion M5 would be a mesiah

http://picasaweb.google.com/napi1982/MojeBeemeczki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mój i tak idzie do remontu , oczywiście tylko góra silnika i myślę że to lepszy pomysł niż wymiana na drugi , bo nie wiadomo czy tamten nie był przegrzany kilka razy i po paru miesiącach nie popsuje się.....

także koszt części nie jest aż tak wysoki i robota też niezbyt droga , więc w 3000 zł spokojnie się zmieszcze!

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.