Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemka ;)

 

Kupiłem sobie białe zegary z niebieskim podświetleniem i chciałbym też podświetlić wskazówki na np. czerwony kolor. Wie ktoś jak to zrobić, do czego podpiąć i gdzie takie kupic?? Prosiłbym najlepiej o fotorelacje + opis ;)

 

Z góry dzięki

pozdro yO ;)

Opublikowano
jak mozna zniszczyc jedyny na swiecie , stosowany od najdawniejszych lat, niepowtarzalny bursztynowy kolor podswietlenia, bedacy znakiem firmowym BMW? ! Coz, degustibus non disputandum est...
The Ultimate Driving Machine
Opublikowano
chwieju pamiętaj ,że jezdzisz bejcą a nie golfem.pewnych rzeczy sie nie robi.pozostań przy seryjnych zegarach to może LDZ Ci wybaczy. :twisted:
Przyjemność nie jest prostą linią
Opublikowano
chwieju pamiętaj ,że jezdzisz bejcą a nie golfem.pewnych rzeczy sie nie robi.pozostań przy seryjnych zegarach to może LDZ Ci wybaczy. :twisted:

 

 

W sumie rzeczywiście BMW z białymi zegarami dziwnie by wygladało >>wiem bo przymierzyłem tak "na oko"<<. Poza tym nigdy wcześniej nie widziałem czegoś takiego w tej marce samochodów. Dlatego po częsci za Wasza namową poszedłem do sklepu i udało mi sie wymienić białe tarcze na filtr, bo za niedługo bedę zmuszony wymienić olej w silniku ;)

 

Poza tym Beemkę mam od niedawna, a te zegary to była taka spontaniczna akcja, bo akurat przechodziłem koło sklepu z takimi akcesoriami..YEAH!!

 

Właśnie w golfie widziałem taką akcję :/:/

 

Liczę na Wasza wyrozumiałośc ;)

Opublikowano
To mi sie podoba, kolega zapytal, dostal dosc ostre odpowiedzi, ale nie wdawal sie w kretynskie dyskusje typu johny2007 , przemyslal argumenty i dal sie przekonac, a to znaczy ze "misja" forum jest wypelniana :) pozdrawiam i pamietaj zlota zasade : jesli cos byloby lepsze niz seryjne to inzynierowie BMW na pewno montowaliby to fabrycznie, bo to geniusze sa :)
The Ultimate Driving Machine
Opublikowano
Dlatego po częsci za Wasza namową poszedłem do sklepu i udało mi sie wymienić białe tarcze na filtr, bo za niedługo bedę zmuszony wymienić olej w silniku

 

REWELACJA - to chyba pierwszy taki przypadek - misja forum jest faktem :D :dance:

 

jesli cos byloby lepsze niz seryjne to inzynierowie BMW na pewno montowaliby to fabrycznie

 

oooo !!! Tego się trzymajmy :)

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.